За останні кілька років занепокоєння щодо запасу ходу електромобілів значно зменшилися. Майже скрізь, куди б ви не подивилися, можна знайти зарядну станцію для електромобілів, в тому числі завдяки IONITY
Сьогодні головна проблема зводиться до того, щоб зарядити батарею якомога швидше. Ми бачили безліч нових інновацій в області акумуляторних технологій, які забезпечують надшвидкий час заряджання. Не дивно, що інновації у сфері швидкого заряджання з’являються від найбільших світових виробників акумуляторів
BYD та CATL активно працюють над технологією надшвидких батарей
Кожна з цих компаній анонсувала власну нову батарею для електромобілів, яка може бути повністю заряджена всього за 10 хвилин. І хоча інші виробники акумуляторів пропонують подібний час зарядки, вони зазвичай заряджають лише на 80%. Але BYD і CATL обіцяють випередити конкурентів, пропонуючи час зарядки від нуля до 100% всього за 10 хвилин!
Зокрема, CATL випустить батареї Qilin 2.0 з підтримкою 6C до кінця 2024 року. Тим часом, батареї Blade 2.0 від BYD будуть випущені в другій половині 2024 року. Досить круто, чи не так? Ну, на папері, звичайно. Але в реальному житті – не дуже
Річ у тім, що всі ці акумулятори з надшвидкою зарядкою мають один нюанс, і досить серйозний. Вони потребують надшвидких зарядних пристроїв, які видають понад 650 кіловат, щоб зарядитися за заявлений 10-хвилинний часовий проміжок
Навіть в розвинених країнах найновіші, найсучасніші швидкі зарядні пристрої Tesla мають потужність лише 250 кіловат – все ще досить багато, але це навіть не половина необхідної потужності, щоб зарядити батареї BYD або CATL за заявлені 10 хвилин. Навіть у Китаї, на батьківщині BYD і CATL, 650-кіловатні зарядні пристрої навряд чи доступні широкому загалу, а більшість швидких зарядних пристроїв мають потужність лише 120 кіловат
Отже, більш реалістичний час заряджання складе близько півгодини – це теж непоганий показник. Але 30 хвилин більше схожі на обідню перерву, ніж на заявлені 10 хвилин, які можна порівняти на перерву на каву
І питання не в тому, чи можна зарядити акумулятор надшвидко чи ні. Цифри не брешуть, і науковці вже довели, що це можливо. Просто нам, простим смертним, цей рівень технологій недоступний. Принаймні, поки що
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі