За останні кілька років занепокоєння щодо запасу ходу електромобілів значно зменшилися. Майже скрізь, куди б ви не подивилися, можна знайти зарядну станцію для електромобілів, в тому числі завдяки IONITY
Сьогодні головна проблема зводиться до того, щоб зарядити батарею якомога швидше. Ми бачили безліч нових інновацій в області акумуляторних технологій, які забезпечують надшвидкий час заряджання. Не дивно, що інновації у сфері швидкого заряджання з’являються від найбільших світових виробників акумуляторів
BYD та CATL активно працюють над технологією надшвидких батарей
Кожна з цих компаній анонсувала власну нову батарею для електромобілів, яка може бути повністю заряджена всього за 10 хвилин. І хоча інші виробники акумуляторів пропонують подібний час зарядки, вони зазвичай заряджають лише на 80%. Але BYD і CATL обіцяють випередити конкурентів, пропонуючи час зарядки від нуля до 100% всього за 10 хвилин!

Зокрема, CATL випустить батареї Qilin 2.0 з підтримкою 6C до кінця 2024 року. Тим часом, батареї Blade 2.0 від BYD будуть випущені в другій половині 2024 року. Досить круто, чи не так? Ну, на папері, звичайно. Але в реальному житті – не дуже
Річ у тім, що всі ці акумулятори з надшвидкою зарядкою мають один нюанс, і досить серйозний. Вони потребують надшвидких зарядних пристроїв, які видають понад 650 кіловат, щоб зарядитися за заявлений 10-хвилинний часовий проміжок
Навіть в розвинених країнах найновіші, найсучасніші швидкі зарядні пристрої Tesla мають потужність лише 250 кіловат – все ще досить багато, але це навіть не половина необхідної потужності, щоб зарядити батареї BYD або CATL за заявлені 10 хвилин. Навіть у Китаї, на батьківщині BYD і CATL, 650-кіловатні зарядні пристрої навряд чи доступні широкому загалу, а більшість швидких зарядних пристроїв мають потужність лише 120 кіловат
Отже, більш реалістичний час заряджання складе близько півгодини – це теж непоганий показник. Але 30 хвилин більше схожі на обідню перерву, ніж на заявлені 10 хвилин, які можна порівняти на перерву на каву
І питання не в тому, чи можна зарядити акумулятор надшвидко чи ні. Цифри не брешуть, і науковці вже довели, що це можливо. Просто нам, простим смертним, цей рівень технологій недоступний. Принаймні, поки що
Читати далі
Схожі записиЗавдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Інженери BMW працюють у прискореному режимі, адже до кінця 2027 року компанія планує вивести на ринок близько сорока нових або глибоко оновлених моделей Neue Klasse. Серед них опинився наступний X7, який нещодавно помітили під час тестів у Німеччині. Під камуфляжем автомобіль виглядає як легкий рестайлінг, але насправді йдеться про повноцінну зміну покоління. Поточний X7 дебютував […]
14 Грудня 2025
Компанія Unplugged Performance представила нові ковані колеса, розроблені спеціально для електричного пікапа Tesla. Виробник обіцяє високу міцність, надійний захист від бордюрів і характеристики, близькі до заводських рішень Tesla Unplugged Performance відома своїми гучними заявами На початку року компанія назвала свої колеса Road Warrior для Tesla Model 3 і Model Y першими у світі «незнищенними». Тепер […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі