За останні кілька років занепокоєння щодо запасу ходу електромобілів значно зменшилися. Майже скрізь, куди б ви не подивилися, можна знайти зарядну станцію для електромобілів, в тому числі завдяки IONITY
Сьогодні головна проблема зводиться до того, щоб зарядити батарею якомога швидше. Ми бачили безліч нових інновацій в області акумуляторних технологій, які забезпечують надшвидкий час заряджання. Не дивно, що інновації у сфері швидкого заряджання з’являються від найбільших світових виробників акумуляторів
BYD та CATL активно працюють над технологією надшвидких батарей
Кожна з цих компаній анонсувала власну нову батарею для електромобілів, яка може бути повністю заряджена всього за 10 хвилин. І хоча інші виробники акумуляторів пропонують подібний час зарядки, вони зазвичай заряджають лише на 80%. Але BYD і CATL обіцяють випередити конкурентів, пропонуючи час зарядки від нуля до 100% всього за 10 хвилин!

Зокрема, CATL випустить батареї Qilin 2.0 з підтримкою 6C до кінця 2024 року. Тим часом, батареї Blade 2.0 від BYD будуть випущені в другій половині 2024 року. Досить круто, чи не так? Ну, на папері, звичайно. Але в реальному житті – не дуже
Річ у тім, що всі ці акумулятори з надшвидкою зарядкою мають один нюанс, і досить серйозний. Вони потребують надшвидких зарядних пристроїв, які видають понад 650 кіловат, щоб зарядитися за заявлений 10-хвилинний часовий проміжок
Навіть в розвинених країнах найновіші, найсучасніші швидкі зарядні пристрої Tesla мають потужність лише 250 кіловат – все ще досить багато, але це навіть не половина необхідної потужності, щоб зарядити батареї BYD або CATL за заявлені 10 хвилин. Навіть у Китаї, на батьківщині BYD і CATL, 650-кіловатні зарядні пристрої навряд чи доступні широкому загалу, а більшість швидких зарядних пристроїв мають потужність лише 120 кіловат
Отже, більш реалістичний час заряджання складе близько півгодини – це теж непоганий показник. Але 30 хвилин більше схожі на обідню перерву, ніж на заявлені 10 хвилин, які можна порівняти на перерву на каву
І питання не в тому, чи можна зарядити акумулятор надшвидко чи ні. Цифри не брешуть, і науковці вже довели, що це можливо. Просто нам, простим смертним, цей рівень технологій недоступний. Принаймні, поки що
Читати далі
Схожі записиVolkswagen тимчасово зупинив випуск електричного мікробуса ID. Buzz та Multivan на своєму заводі у Ганновері. Хоча офіційно компанія посилається на потребу «гнучко адаптувати виробничі процеси до ринкових умов», справжня причина, ймовірно, криється в нижчих за очікувані показниках продажів Коли ID. Buzz лише з’явився, його називали символом нового етапу для Volkswagen Електробус відсилав до легендарного Microbus, […]
24 Жовтня 2025
Американський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі