Китайський техногігант Xiaomi, відомий здебільшого як виробник смартфонів, ноутбуків, побутової техніки та розумної електроніки, дедалі впевненіше входить в автомобільний світ. Після гучного успіху електричного седана SU7 і кросовера YU7, компанія робить черговий амбітний крок — інвестує у високовольтні твердотільні акумулятори, які багато хто називає «священним Граалем» для індустрії електромобілів
Згідно з даними видання CarNewsChina, Xiaomi вже запатентувала структуру електродів для своєї твердотільної батареї
Компанія розробила унікальні конструкції анода та катода, які скорочують відстань проходження іонів під час зарядки й розрядки. В результаті підвищується енергетична щільність, скорочуються втрати енергії, а час зарядки значно зменшується. Xiaomi заявляє, що їхній прототип акумулятора здатен забезпечити до 1200 км ходу за китайським циклом CLTC. Навіть з урахуванням коригування на більш жорсткий американський стандарт EPA, ця батарея потенційно може забезпечити близько 800 км ходу — показник, який наближається до рекордного для сучасних електромобілів
Окрім вражаючого запасу ходу, переваги твердотільної технології включають швидше заряджання та підвищену безпеку
Xiaomi стверджує, що її акумулятор здатен забезпечити до 800 км пробігу всього за 10 хвилин зарядки. Особливо вражає той факт, що компанія планує виробляти ці батареї на наявних лініях, призначених для літій-іонних акумуляторів. Це суттєва перевага, оскільки більшість конкурентів стикаються з необхідністю капітальних інвестицій у переоснащення виробництва
Модель SU7 вже стала хітом продажів
За перший рік реалізації в Китаї було продано понад 136 тисяч одиниць – це дозволило Xiaomi обійти таких гігантів, як GM та Ford, на місцевому ринку. На цей момент базова версія SU7 оснащується літій-залізо-фосфатною батареєю BYD Blade із запасом ходу 700 км, а топова версія — акумулятором CATL Shenxing на 830 км. Проте в умовах жорсткої конкуренції на китайському ринку, компанії змушені постійно впроваджувати технологічні інновації, щоб не втратити позиції
Перехід до твердотільних батарей виглядає цілком логічним кроком
І Xiaomi не єдина у цій грі. До перегонів уже долучилися BYD, Toyota, Mercedes-Benz, BMW, Stellantis, Changan та інші світові виробники. Втім, більшість експертів сходяться на думці, що масове впровадження твердотільної технології очікується не раніше кінця десятиліття. Попереду ще роки тестування, доопрацювань і сертифікації, перш ніж такі батареї з’являться у звичних для споживача моделях
Читати далі
Схожі записиIONITY розширила мережу швидкісних зарядних станцій для електромобілів у Києві, відкривши потужний хаб на верхньому паркінгу ТРЦ «ХІТ Mall» біля метро Житомирська за адресою проспект Берестейський, 134/1 Спочатку тут працювали дві станції, потім чотири, а тепер шість, що дозволяє одночасно заряджати до 17 електрокарів з загальною потужністю майже 1 МВт. Серед обладнання дев’ять кабелів CCS […]
1 Жовтня 2025Кожен, хто думав, що спроба Audi створити електровелосипед може бути одноразовою, повинен подумати ще раз Німецький автовиробник повернувся з новим електровелосипедом, розробленим для подолання бездоріжжя, з оновленими компонентами та нижчою початковою ціною, ніж у попередника. За $5850 він доступніший за деякі традиційні електровелосипеди, які не пов’язані з розкішними автомобілями Новинка розроблена у партнерстві з італійським […]
1 Жовтня 2025Попри ознаки економічної турбулентності — зростання інфляції та підвищення рівня безробіття до 4,3% минулого місяця у США, що навіть змусило Федеральну резервну систему знизити процентні ставки — американські покупці автомобілів демонструють несподівану активність. Аналітики компанії Edmunds прогнозують, що третій квартал цього року стане найсильнішим для продажів нових автомобілів з 2019 року Стимули та прогнози продажів […]
1 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі