Китайський техногігант Xiaomi, відомий здебільшого як виробник смартфонів, ноутбуків, побутової техніки та розумної електроніки, дедалі впевненіше входить в автомобільний світ. Після гучного успіху електричного седана SU7 і кросовера YU7, компанія робить черговий амбітний крок — інвестує у високовольтні твердотільні акумулятори, які багато хто називає «священним Граалем» для індустрії електромобілів
Згідно з даними видання CarNewsChina, Xiaomi вже запатентувала структуру електродів для своєї твердотільної батареї
Компанія розробила унікальні конструкції анода та катода, які скорочують відстань проходження іонів під час зарядки й розрядки. В результаті підвищується енергетична щільність, скорочуються втрати енергії, а час зарядки значно зменшується. Xiaomi заявляє, що їхній прототип акумулятора здатен забезпечити до 1200 км ходу за китайським циклом CLTC. Навіть з урахуванням коригування на більш жорсткий американський стандарт EPA, ця батарея потенційно може забезпечити близько 800 км ходу — показник, який наближається до рекордного для сучасних електромобілів
Окрім вражаючого запасу ходу, переваги твердотільної технології включають швидше заряджання та підвищену безпеку
Xiaomi стверджує, що її акумулятор здатен забезпечити до 800 км пробігу всього за 10 хвилин зарядки. Особливо вражає той факт, що компанія планує виробляти ці батареї на наявних лініях, призначених для літій-іонних акумуляторів. Це суттєва перевага, оскільки більшість конкурентів стикаються з необхідністю капітальних інвестицій у переоснащення виробництва
Модель SU7 вже стала хітом продажів
За перший рік реалізації в Китаї було продано понад 136 тисяч одиниць – це дозволило Xiaomi обійти таких гігантів, як GM та Ford, на місцевому ринку. На цей момент базова версія SU7 оснащується літій-залізо-фосфатною батареєю BYD Blade із запасом ходу 700 км, а топова версія — акумулятором CATL Shenxing на 830 км. Проте в умовах жорсткої конкуренції на китайському ринку, компанії змушені постійно впроваджувати технологічні інновації, щоб не втратити позиції
Перехід до твердотільних батарей виглядає цілком логічним кроком
І Xiaomi не єдина у цій грі. До перегонів уже долучилися BYD, Toyota, Mercedes-Benz, BMW, Stellantis, Changan та інші світові виробники. Втім, більшість експертів сходяться на думці, що масове впровадження твердотільної технології очікується не раніше кінця десятиліття. Попереду ще роки тестування, доопрацювань і сертифікації, перш ніж такі батареї з’являться у звичних для споживача моделях
Читати далі
Схожі записиСеред електромобілів вже з’являються моделі, покликані нагадати про славне минуле бензинових автомобілів Саме таким є новий Renault 5 Monte Carlo Edition — електромобіль, створений як данина легендарному Clio Williams 1990-х років. Але, попри блискучий стиль і відсилки до славетних днів у ралі, під капотом — суцільне розчарування для шанувальників динаміки Спеціальна версія Renault 5 Monte […]
16 Липня 2025На автомобільному ринку США розпочалася справжня гонка за часом З 30 вересня 2025 року набирає чинності нове законодавство, яке скасовує федеральні податкові пільги на електромобілі. Це означає, що американці мають лише два з половиною місяці, аби скористатися чинною державною програмою, яка дозволяє заощадити до $7500 на купівлі нового електрокара або до $4000 на вживаному Цікаво, […]
16 Липня 2025Після трирічної паузи уряд Великої Британії вирішив знову запровадити програму субсидій на купівлю електромобілів Раніше вони діяли до 2022 року, але були скасовані через досягнення цілей — тоді вважалося, що ринок електромобілів на той момент уже став досить самостійним. Проте темпи електрифікації виявилися недостатніми, тож держава знову втручається у процес Згідно з новими умовами, покупці […]
16 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі