Tesla продає свої електромобілі по всьому світу, але встановлює на них різні батарейні блоки, які постачають кілька компаній
Іноді різниця відчувається навіть на рівні окремих елементів. Хоча Tesla випускає власні комірки 4680 для Model Y і Cybertruck у США, вона широко використовує акумулятори LG Energy Solution, Panasonic і CATL для машин у Північній Америці та інших регіонах. Звіт з Хорватії привернув увагу тим, що батареї LG, зібрані в Китаї, виявилися значно слабшими за аналоги з Європи або США
Майстерня EV Clinic у Загребі у дописі в X зазначила, що нікель-марганцево-кобальтові блоки LG (NCM811), встановлені на Model Y і Model 3 китайського виробництва, мають «надзвичайно високий рівень відмов» і втрачають ресурс швидше, ніж нікель-кобальт-алюмінієві батареї Panasonic з американських заводів. Майже всі випадки ремонту таких батарей у них закінчуються тим, що відновити елементи окремо неможливо. Причина криється в підвищеному внутрішньому опорі комірок. Коли опір перевищує норму, вони сильніше нагріваються, видають меншу потужність, зменшують запас ходу і ведуть себе нестабільно. Комірка з низьким опором вважається здоровою

За словами EV Clinic, елементи LG з китайського заводу в Нанкіні часто мають опір понад 100 міліомів. У майстерні написали, що на такому рівні комірки виглядають «катастрофічно». Навіть коли несправні елементи замінюють донорами з такими самими параметрами, батарея часто отримує ланцюгову відмову. У підсумку гарантійні витрати і робота стають дуже дорогими

InsideEVs звернулося по коментар до LG Energy Solution, але відповіді не отримало
Tesla традиційно ігнорує запити преси в США. EV Clinic підкреслила, що панасоніківські елементи мають помітно нижчий внутрішній опір, зберігають кращий стан і повільніше втрачають ресурс. Майстерня також пояснила, що нікелеві батареї LG і Samsung SDI, які виробляють у Європі, разом із моделями Panasonic з США, демонструють вищу якість, ніж китайські аналоги. Китайські виробники натомість роблять ставку на технологію LFP, яка зараз набирає популярність на Заході завдяки нижчій собівартості

У EV Clinic підрахували, що комірки Panasonic можуть служити до 400 тисяч кілометрів, тоді як батареї LG з Китаю доходять до межі ресурсу приблизно на 250 тисячах. Майстерня не уточнила, які саме роки випуску стосуються цих даних, тому незрозуміло, чи йдеться про одну партію машин або про ширшу проблему
Певна обережність у трактуванні таких висновків усе одно потрібна, адже сучасні батареї значно надійніші, ніж кілька років тому. Дослідження показують, що лише мала частка електромобілів, випущених після 2022 року, потребує заміни батареї. Загалом високовольтні акумулятори стали довговічнішими, і прогрес продовжується
Читати далі
Схожі записиУ лінійку R1 додали глибокий фіолетовий колір під назвою Borealis, натхненний північним сяйвом Він доступний для версій Tri та Quad і коштує $3000 — так само, як й інші платні кольори на кшталт Red Canyon чи Rivian Blue Фіолетові відтінки рідко зустрічаються в автоіндустрії, хоча за якісного виконання виглядають дуже ефектно. На фото Borealis пасує […]
4 Грудня 2025
Volvo та Polestar відкрито закликають ЄС не відступати від запланованої заборони на продаж нових бензинових і дизельних машин з 2035 року Тиск з боку Німеччини з вимогою пом’якшити або відкласти рішення зростає, а обидві компанії наголошують: будь-які послаблення загальмують перехід на електромобілі й дадуть перевагу Китаю. За словами гендиректора Volvo, «китайці не робитимуть пауз» У […]
4 Грудня 2025
Kia нарешті натякнула на спадкоємця Stinger — автомобіля, який свого часу став найцікавішою моделлю бренду завдяки задньопривідній платформі та спортивному силуету. Після зняття з виробництва у 2023 році в модельному ряду утворився помітний пробіл. Компанія обіцяла заповнити його електромобілем і зробила перший крок, опублікувавши тизер без жодних подробиць На відео видно динамічний силует фастбека, який […]
4 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі