Європейські краш-тести знову перевірили китайський автопром на міцність — і результат виявився невтішним
Електромобіль Dongfeng Box EV, відомий також як Nammi Box, отримав лише три зірки у рейтингу безпеки Euro NCAP, тоді як його суперники — Renault 5 та BYD Dolphin — показали набагато вищі результати. Для європейських експертів це стало свідченням того, що деяким китайським виробникам ще належить пройти довгий шлях до рівня західних стандартів
Під час тесту на фронтальний удар зі зміщенням кілька точкових зварних швів не витримали навантаження. Через це кузов зазнав надмірної деформації, що підвищило ризик травмування пасажирів. Випробування імітувало реальну аварію на швидкості близько 50 км/год, коли два автомобілі зіштовхуються в лоб з частковим перекриттям. Саме такі зіткнення найчастіше призводять до серйозних травм або загибелі людей
Проблеми Box EV не обмежилися пошкодженням конструкції кузова
Подушка безпеки водія спрацювала зі слабким тиском, тому голова могла торкнутися керма. Двері після удару не розблокувалися, що створює додатковий ризик для порятунку постраждалих. Експерти Euro NCAP також зауважили відсутність засобів, які б запобігли травмуванню передніх пасажирів під час бічного удару
У підсумку Dongfeng Box EV отримав лише 69% за захист дорослих пасажирів і 67% за безпеку пішоходів. Для порівняння, більшість сучасних електромобілів, які продаються в Європі, мають показники понад 80%. У своїй заяві Euro NCAP наголосила, що Box EV не відповідає рівню безпеки інших компактних електромобілів. Організація висловила занепокоєння через ненадійні зварні з’єднання, які можуть зазнати ще більшого пошкодження під час аварій на високій швидкості, і закликала виробника усунути недоліки
Втім, Dongfeng не єдиний, хто отримав посередній результат
Тризірковий рейтинг має також кросовер VW T-Cross, який уже кілька років перебуває на ринку. Натомість інші моделі концерну Volkswagen — Audi Q3, Skoda Octavia та VW Golf — підтвердили максимальний п’ятизірковий рівень безпеки
Китайські виробники, як-от Chery, довели, що здатні виправляти помилки: після переробки системи задніх шторок безпеки позашляховики Tiggo 7 та 8 повторно пройшли тест і отримали п’ять зірок. Dongfeng має шанс зробити те саме, але історія з Box EV нагадує, що різниця між найкращими і найгіршими китайськими електромобілями досі залишається відчутною
Читати далі
Схожі записиMG Cyberster, перший у світі електричний родстер із м’яким дахом та дверима «крила метелика», вже в Україні та доступний для замовлення в офіційних дилерських центрах. Створений, щоб поєднувати емоції з інноваціями, Cyberster відкриває нову еру для бренду із британським корінням Силует Cyberster поєднує класичні риси спортивного родстера з футуристичною агресивністю. Подовжений капот, низька посадка, та […]
16 Жовтня 2025Mitsubishi готує сюрприз для відвідувачів Japan Mobility Show у Токіо — футуристичний електричний позашляховик, створений для життя на природі. У той час як компанія в Європі співпрацює з Renault, маючи декілька їхніх моделей під власним брендом, на домашньому ринку вона експериментує з досить сміливими концептами Новий концепт, який поки не має офіційної назви, поєднує позашляховий […]
16 Жовтня 2025Hyundai суттєво збільшила свої інвестиційні зобов’язання у США — з 21 до $26 мільярдів Такий крок викликав хвилю критики на батьківщині, адже, на думку експертів, він може послабити позиції Сеула у торговельних переговорах з Вашингтоном. Південна Корея досі намагається домогтися скасування високих американських тарифів, і будь-які поступки з боку національних корпорацій сприймаються там як удар […]
16 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі