Китайський виробник батарей SVOLT скасовує плани будівництва заводів в Німеччині
Китайська компанія SVOLT оголосила про закриття європейських операцій, зокрема скасування планів будівництва двох заводів у Німеччині. Виробник, який виробляв батареї для Citroën e-C3 пояснює це рішення падінням продажів електромобілів у Європі, а також зростанням економічної напруги. SVOLT, восьмий за величиною виробник батарей у Китаї з часткою ринку 2,36%, зіштовхнувся з фінансовими труднощами, що стали на заваді європейському розширенню
Відмова від європейських заводів SVOLT
SVOLT планувала побудувати два заводи в Німеччині: модульний і пакувальний завод у Саарланді та виробничий завод батарей у Бранденбурзі. На завод у Саарланді було заплановано інвестиції на суму 2 мільярди євро з початковим запуском у середині 2024 року та потенціалом виробництва до 24 ГВт-год на рік. Завод у Бранденбурзі мав стати першою закордонною фабрикою SVOLT для виробництва батарейних осередків і почати працювати у 2025 році. Однак обидва проєкти скасовано через затримки і фінансові обмеження
Фінансові труднощі та зміни в стратегії
Проблеми SVOLT з фінансуванням виявилися не лише у Європі, але й у Китаї. Компанія планувала вийти на Шанхайську біржу STAR Market наприкінці 2022 року, проте ці плани були остаточно скасовані у грудні того ж року. Тепер замість виробничих потужностей SVOLT вирішила зосередитися на підтримці європейського ринку через технічні послуги, склади, інженерну підтримку, логістику та обслуговування, залишаючи в регіоні лише мінімальну інфраструктуру
Конкуренція і виклики для батарейних виробників у Європі
Ситуація з SVOLT є лише частиною загальної картини — інші виробники батарей також стикаються з труднощами в Європі. У вересні спільне підприємство Volvo і Northvolt звернулося до уряду Швеції з проханням про $1,2 млрд для завершення будівництва заводу в Гетеборзі. Цьому передувало скасування замовлення на 2 млрд євро від BMW на батарейні осередки для Northvolt. Таким чином, виробники батарей стикаються з жорсткою конкуренцією та викликами у фінансуванні європейських проектів, що може вплинути на подальший розвиток електромобільної індустрії в ЄС