Китайська компанія SVOLT оголосила про закриття європейських операцій, зокрема скасування планів будівництва двох заводів у Німеччині. Виробник, який виробляв батареї для Citroën e-C3 пояснює це рішення падінням продажів електромобілів у Європі, а також зростанням економічної напруги. SVOLT, восьмий за величиною виробник батарей у Китаї з часткою ринку 2,36%, зіштовхнувся з фінансовими труднощами, що стали на заваді європейському розширенню
Відмова від європейських заводів SVOLT
SVOLT планувала побудувати два заводи в Німеччині: модульний і пакувальний завод у Саарланді та виробничий завод батарей у Бранденбурзі. На завод у Саарланді було заплановано інвестиції на суму 2 мільярди євро з початковим запуском у середині 2024 року та потенціалом виробництва до 24 ГВт-год на рік. Завод у Бранденбурзі мав стати першою закордонною фабрикою SVOLT для виробництва батарейних осередків і почати працювати у 2025 році. Однак обидва проєкти скасовано через затримки і фінансові обмеження
Фінансові труднощі та зміни в стратегії
Проблеми SVOLT з фінансуванням виявилися не лише у Європі, але й у Китаї. Компанія планувала вийти на Шанхайську біржу STAR Market наприкінці 2022 року, проте ці плани були остаточно скасовані у грудні того ж року. Тепер замість виробничих потужностей SVOLT вирішила зосередитися на підтримці європейського ринку через технічні послуги, склади, інженерну підтримку, логістику та обслуговування, залишаючи в регіоні лише мінімальну інфраструктуру
Конкуренція і виклики для батарейних виробників у Європі
Ситуація з SVOLT є лише частиною загальної картини — інші виробники батарей також стикаються з труднощами в Європі. У вересні спільне підприємство Volvo і Northvolt звернулося до уряду Швеції з проханням про $1,2 млрд для завершення будівництва заводу в Гетеборзі. Цьому передувало скасування замовлення на 2 млрд євро від BMW на батарейні осередки для Northvolt. Таким чином, виробники батарей стикаються з жорсткою конкуренцією та викликами у фінансуванні європейських проектів, що може вплинути на подальший розвиток електромобільної індустрії в ЄС
Читати далі
Схожі записиФірмові тизерні зображення дарують нам перший погляд на наступне покоління седана Toyota Corolla Японський автовиробник готується представити абсолютно новий концепт під легендарним брендом Corolla на майбутній виставці Japan Mobility Show. Новинка, судячи з усього, виглядає як повністю електричний седан. Вона має чіткі стилістичні риси, притаманні сучасним електрокарам, і має повнорозмірні світлодіодні фари. Крім седану, на […]
13 Жовтня 2025Новий Hyundai Ioniq 3 був помічений публічно під час тестування і демонструє такий самий сміливий вигляд, як і концепт Three, котрий компанія Hyundai представила минулого місяця. Ioniq 3 привертає до себе максимальну увагу, і це не дивно, адже вперше ми побачили цю модель трохи більше місяця тому, коли Hyundai показала Concept Three на Мюнхенському автосалоні […]
13 Жовтня 2025Китай коригує політику податкових пільг для транспортних засобів на нових джерелах енергії (NEV) Тепер вимоги стають суворішими, особливо для гібридних автомобілів, котрі підключаються до мережі. Три урядові відомства Китаю — Міністерство промисловості та інформаційних технологій, Міністерство фінансів та Державна податкова адміністрація — спільно опублікували нові технічні вимоги для NEV, котрі матимуть право на податкові пільги […]
13 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі