Китайський автомобільний ринок настільки насичений, що кожен новий гравець змушений шукати екстраординарні шляхи, щоб привернути увагу. Якщо нещодавно вихід на цей ринок виробника смартфонів Xiaomi викликав сенсацію, то зараз ставки зростають. Компанія Dreame Technology, відома своїми високоякісними пилососами та роботами, оголосила про амбітний план: створити найшвидший автомобіль у світі до 2027 року і побити рекорд легендарного Bugatti Veyron!

Заява Dreame звучить зухвало, адже компанія не має жодного досвіду в автомобілебудуванні
Однак вона має намір використати унікальну технологію, що лежить в основі її успіху — надшвидкісні електродвигуни. Саме вони дозволяють пилососам Dreame досягати фантастичних 200 000 об/хв. Компанія вважає, що ця технологія може стати основою для надпотужного електричного гіперкара

Dreame позиціонує свій проєкт як “анти-Bugatti”. У той час як традиційні преміум-бренди, такі як Bugatti чи Bentley, повільно інтегрують електрифікацію, Dreame бачить у цьому свою перевагу. “Сектору люксових автомобілів бракує по-справжньому інтелектуального бренду електричних гіперкарів”, — стверджують представники компанії. Вони мають намір переосмислити поняття “ультралюкс” в нову, електричну еру

Майбутній гіперкар, який ще не отримав офіційної назви, обіцяє не тільки швидкість, а й передові технології. Він матиме компаньйона зі штучним інтелектом, що навчатиметься звичок водія та адаптуватиметься до його стилю водіння. Крім того, автомобіль буде повністю інтегрований із системою “розумного будинку” власника, а також зі смартфоном, що вже стало стандартом для китайських електромобілів
Dreame починає не з нуля
За інформацією китайського видання Iyiou, компанія вже зібрала команду з майже 1000 фахівців, залучивши експертів як з автомобільної промисловості, так і з сектору розумних пристроїв. Це свідчить про серйозність намірів, а не про черговий рекламний трюк

Схожий амбітний проєкт був у британської компанії Dyson, також відомої своїми пилососами. У 2019 році вона відмовилася від планів створити електричний кросовер, не знайшовши інвесторів. Тому, якщо Dreame вдасться довести свій проєкт до кінця, це стане історичним прецедентом: вперше в історії виробник побутової техніки випустить серійний автомобіль (хоча Xiaomi теж відома своїми домашніми пристроями)

Чи зможе компанія без досвіду в автомобілебудуванні обійти визнаного майстра швидкості?
Відповідь ми отримаємо наприкінці 2027 року. Однак уже зараз ця історія є яскравим підтвердженням того, що китайський ринок електромобілів — це арена для найсміливіших і найнесподіваніших рішень
Читати далі
Схожі записиIONITY розширила мережу швидкісних зарядних станцій для електромобілів у Києві, відкривши потужний хаб на верхньому паркінгу ТРЦ «ХІТ Mall» біля метро Житомирська за адресою проспект Берестейський, 134/1 Спочатку тут працювали дві станції, потім чотири, а тепер шість, що дозволяє одночасно заряджати до 17 електрокарів з загальною потужністю майже 1 МВт. Серед обладнання дев’ять кабелів CCS […]
1 Жовтня 2025
Кожен, хто думав, що спроба Audi створити електровелосипед може бути одноразовою, повинен подумати ще раз Німецький автовиробник повернувся з новим електровелосипедом, розробленим для подолання бездоріжжя, з оновленими компонентами та нижчою початковою ціною, ніж у попередника. За $5850 він доступніший за деякі традиційні електровелосипеди, які не пов’язані з розкішними автомобілями Новинка розроблена у партнерстві з італійським […]
1 Жовтня 2025
Попри ознаки економічної турбулентності — зростання інфляції та підвищення рівня безробіття до 4,3% минулого місяця у США, що навіть змусило Федеральну резервну систему знизити процентні ставки — американські покупці автомобілів демонструють несподівану активність. Аналітики компанії Edmunds прогнозують, що третій квартал цього року стане найсильнішим для продажів нових автомобілів з 2019 року Стимули та прогнози продажів […]
1 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі