Китайський автомобільний ринок настільки насичений, що кожен новий гравець змушений шукати екстраординарні шляхи, щоб привернути увагу. Якщо нещодавно вихід на цей ринок виробника смартфонів Xiaomi викликав сенсацію, то зараз ставки зростають. Компанія Dreame Technology, відома своїми високоякісними пилососами та роботами, оголосила про амбітний план: створити найшвидший автомобіль у світі до 2027 року і побити рекорд легендарного Bugatti Veyron!

Заява Dreame звучить зухвало, адже компанія не має жодного досвіду в автомобілебудуванні
Однак вона має намір використати унікальну технологію, що лежить в основі її успіху — надшвидкісні електродвигуни. Саме вони дозволяють пилососам Dreame досягати фантастичних 200 000 об/хв. Компанія вважає, що ця технологія може стати основою для надпотужного електричного гіперкара

Dreame позиціонує свій проєкт як “анти-Bugatti”. У той час як традиційні преміум-бренди, такі як Bugatti чи Bentley, повільно інтегрують електрифікацію, Dreame бачить у цьому свою перевагу. “Сектору люксових автомобілів бракує по-справжньому інтелектуального бренду електричних гіперкарів”, — стверджують представники компанії. Вони мають намір переосмислити поняття “ультралюкс” в нову, електричну еру

Майбутній гіперкар, який ще не отримав офіційної назви, обіцяє не тільки швидкість, а й передові технології. Він матиме компаньйона зі штучним інтелектом, що навчатиметься звичок водія та адаптуватиметься до його стилю водіння. Крім того, автомобіль буде повністю інтегрований із системою “розумного будинку” власника, а також зі смартфоном, що вже стало стандартом для китайських електромобілів
Dreame починає не з нуля
За інформацією китайського видання Iyiou, компанія вже зібрала команду з майже 1000 фахівців, залучивши експертів як з автомобільної промисловості, так і з сектору розумних пристроїв. Це свідчить про серйозність намірів, а не про черговий рекламний трюк

Схожий амбітний проєкт був у британської компанії Dyson, також відомої своїми пилососами. У 2019 році вона відмовилася від планів створити електричний кросовер, не знайшовши інвесторів. Тому, якщо Dreame вдасться довести свій проєкт до кінця, це стане історичним прецедентом: вперше в історії виробник побутової техніки випустить серійний автомобіль (хоча Xiaomi теж відома своїми домашніми пристроями)

Чи зможе компанія без досвіду в автомобілебудуванні обійти визнаного майстра швидкості?
Відповідь ми отримаємо наприкінці 2027 року. Однак уже зараз ця історія є яскравим підтвердженням того, що китайський ринок електромобілів — це арена для найсміливіших і найнесподіваніших рішень
Читати далі
Схожі записиПісля General Motors компанія Tesla також звернулася до постачальників із вимогою відмовитися від усіх деталей китайського походження для автомобілів, які сходять з конвеєра у Сполучених Штатах. Виробник поставив чіткі строки: постачальники повинні замінити компоненти з Китаю протягом двох років, а за можливості — завершити перехід навіть швидше Tesla активно перебудовує ланцюги постачань, поступово вилучаючи китайські […]
18 Листопада 2025
Дослідження американської компанії Recurrent показали доволі цікаву й важливу тенденцію: в сучасних електромобілях збереження запасу ходу після трьох років експлуатації виявляється значно кращим, ніж уявляє більшість водіїв. Батарея в будь-якому електрокарі поступово втрачає здатність утримувати заряд, але реальні втрати виявляються не настільки суттєвими й рідко створюють проблеми у щоденній експлуатації Бренди рухаються вперед різними темпами, […]
17 Листопада 2025
У компанії заявили про завершення випробувань інноваційної батареї, яка працює без рідких компонентів та зберігає стабільну продуктивність у дуже широкому температурному діапазоні. Першу серійну модель з новою батареєю планують представити вже у вересні наступного року Твердотільні батареї довго залишалися чимось на кшталт обіцянки на майбутнє, адже вони здатні давати більшу дальність ходу, вищий рівень безпеки […]
17 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі