Toyota Hilux дев’ятого покоління став найтехнологічнішим і найсміливішим за всю історію моделі. Легендарний пікап отримав свіжий дизайн, модернізований салон, посилену раму та вперше — повністю електричну версію
Зовнішність Hilux розроблено за філософією Cyber Sumo, яка поєднує силу й витонченість
Передня частина виглядає масивно: вузькі світлодіодні фари межують із гратами радіатора у формі сот, а нижній захисний щиток додає брутальності. Електричний варіант вирізняється закритими ґратами та зміненим переднім бампером. Кузов зберіг знайомі пропорції, проте має нові колісні арки, виразні крила та світлодіодні задні ліхтарі. Довжина пікапа становить 5320 мм, колісна база — 3085 мм. У Європі й Австралії Hilux продаватиметься лише у дворядній версії




Салон став набагато сучаснішим і комфортнішим
Перед очима водія — 12,3-дюймова цифрова панель приладів і мультимедійний екран такого ж розміру з підтримкою бездротових Apple CarPlay і Android Auto. При цьому Toyota зберегла фізичні кнопки для клімату й аудіо. Масивне кермо запозичене у Land Cruiser, а в оздобленні використано міцні матеріали, стійкі до зносу. Оновлена електроніка забезпечує високий рівень безпеки завдяки комплексу сучасних асистентів

Покупці зможуть обрати дизельні, бензинові або гібридні модифікації, а головна новинка — електричний Hilux BEV із двома моторами потужністю 193 к.с. та батареєю на 59,2 кВт-год. Запас ходу сягає 240 км за циклом WLTP або понад 300 км за стандартом NEDC. У перспективі до 2028 року Toyota планує представити також версію з водневим паливним елементом




Рама Hilux залишилася класичною сходовою, проте її посилили для кращої жорсткості та безпеки
Пікап отримав нову систему кермування з електричним підсиленням, поліпшену підвіску з листовими ресорами ззаду й оптимізовані кріплення двигуна, що зменшують вібрації. Повнопривідні версії мають блокування заднього диференціала й систему Multi-Terrain Select, яка забезпечує стабільність на бездоріжжі

Виробництво нового Hilux стартує в Таїланді. Продажі в Європі та Австралії почнуться у грудні 2025 року, а в Японії — у середині 2026-го
Читати далі
Схожі записиПісля General Motors компанія Tesla також звернулася до постачальників із вимогою відмовитися від усіх деталей китайського походження для автомобілів, які сходять з конвеєра у Сполучених Штатах. Виробник поставив чіткі строки: постачальники повинні замінити компоненти з Китаю протягом двох років, а за можливості — завершити перехід навіть швидше Tesla активно перебудовує ланцюги постачань, поступово вилучаючи китайські […]
18 Листопада 2025
Дослідження американської компанії Recurrent показали доволі цікаву й важливу тенденцію: в сучасних електромобілях збереження запасу ходу після трьох років експлуатації виявляється значно кращим, ніж уявляє більшість водіїв. Батарея в будь-якому електрокарі поступово втрачає здатність утримувати заряд, але реальні втрати виявляються не настільки суттєвими й рідко створюють проблеми у щоденній експлуатації Бренди рухаються вперед різними темпами, […]
17 Листопада 2025
У компанії заявили про завершення випробувань інноваційної батареї, яка працює без рідких компонентів та зберігає стабільну продуктивність у дуже широкому температурному діапазоні. Першу серійну модель з новою батареєю планують представити вже у вересні наступного року Твердотільні батареї довго залишалися чимось на кшталт обіцянки на майбутнє, адже вони здатні давати більшу дальність ходу, вищий рівень безпеки […]
17 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі