LG Chem знайшла рішення проблеми загоряння батарей електромобілів

02.10.2024
LG Chem знайшла рішення проблеми загоряння батарей електромобілів — photo 19521

Електромобілі значно рідше загоряються, ніж авто з бензиновими двигунами. Дослідження показують, що бензинові автомобілі в п’ять разів частіше можуть загорятися. Але коли електромобілі все ж загоряються, це виглядає дуже небезпечно та становить серйозні ризики для власників і для рятувальників, які стикаються з труднощами під час гасіння таких пожеж

Розробка допоможе уникнути небезпечних пожеж у батареях електромобілів

Південнокорейська компанія LG Chem, яка постачає батареї для Tesla, Ford та багатьох інших автовиробників, заявила, що має проривне рішення для запобігання таким пожежам. Дослідники батарей LG Chem співпрацювали з інженерною командою Університету технологій батарей у Похангу, Південна Корея, щоб розробити спеціальний шар всередині батареї, який пригнічує тепловий розгін, що спричиняє неконтрольоване загоряння

LG Chem знайшла рішення проблеми загоряння батарей електромобілів — photo 2

Критичний момент для безпеки батарей в Південній Кореї

Це дослідження з’явилося у критичний момент для безпеки електромобілів у Південній Кореї. Нещодавно у підземному гаражі в Інчхоні Mercedes EQE спалахнув катастрофічним полум’ям, що викликало паніку та скептицизм щодо безпеки електромобілів по всій країні. Це призвело до падіння продажів електромобілів Mercedes-Benz у Південній Кореї, а також до масового продажу вживаних електромобілів

Пожежі в батареях електромобілів можуть виникати через пошкодження комірок, тривале затоплення, коротке замикання чи аварії. Коли таке трапляється, починається тепловий розгін – батарея перегрівається до такої міри, що може самостійно горіти годинами без доступу кисню. Цей процес створює ланцюгову реакцію, в якій одна нагріта комірка може спричинити нагрівання сусідніх комірок

LG Chem знайшла рішення проблеми загоряння батарей електромобілів — photo 3

Проривне рішення від LG Chem

LG Chem оголосила у вівторок, що її команда з досліджень та розробок разом з командою університету Похангу розробили “шар з посиленим захистом”, який пригнічує тепловий розгін. “Матеріал для придушення теплового розгону, розроблений LG Chem, є композитним матеріалом, що змінює свій електричний опір залежно від температури, діючи як ‘запобіжник’, що блокує потік електрики на ранніх стадіях перегріву”, – йдеться у заяві компанії

Цей шар має товщину лише один мікрометр, що дорівнює приблизно одній сотій товщини людського волосся, і знаходиться між катодом та струмознімачем. Коли температура піднімається вище 90°C і до 130°C, цей шар змінює свою молекулярну структуру для придушення потоку струму

LG Chem знайшла рішення проблеми загоряння батарей електромобілів — photo 4

Успішне тестування та плани на майбутнє

LG Chem зазначає, що цей шар гнучкий і може знижувати придушення, коли температура батареї падає. Під час тестувань батареї взагалі не загорялися або гасилися незабаром після початку загоряння. Дослідження проводилося на батареях типу НКМ (Нікель-Кобальт-Марганець) і ЛКО (Літій-Кобальт-Оксид). 70% батарей НКМ з шаром теплового придушення не загорілися, а 30%, які все ж запалилися, згасли за кілька секунд. Жодна з батарей ЛКО із захисним шаром не загорілася

LG Chem планує проводити випробування на батареях великої ємності для електромобілів до 2025 року, після чого технологія може бути впроваджена в масове виробництво. Якщо LG Chem зможе впровадити цю технологію в комерційне використання, це може значно покращити громадське сприйняття безпеки батарей електромобілів не лише у Кореї, а й у всьому світі

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK