Liebherr і Fortescue створили перший у світі автономний електричний кар’єрний самоскид
Компанії Liebherr та Fortescue оголосили про плани спільної розробки повністю автономного транспортного рішення (AHS від Autonomous Haulage Solution – рішення для автономних перевезень) для своїх масивних 264-тонних електричних тягачів – це перше в світі подібне рішення
Перспективна технологія вже демонструє свою ефективність на реальних об’єктах
Випробування парку з чотирьох автономних вантажівок Liebherr T 264 з нульовим рівнем викидів, оснащених системою AHS, вже розпочалися на спеціально побудованому об’єкті на шахті Fortescue Christmas Creek. Це той самий активний гірничодобувний майданчик, на якому також випробовується електричний екскаватор Liebherr
Кар’єрний самоскид Liebherr T 264 має номінальне корисне навантаження 240 тонн, його повна маса складає 416 тонн, а потужність дизельного двигуна Cummins QSK 60 робочим об’ємом 60 літрів складає 2738 к.с. (2013 кВт). Про силову установку та батарею прототипу автономної версії з технологією AHS не повідомляється
– Тепер, коли наші команди повністю інтегровані, компанія Liebherr рада офіційно оголосити про наше партнерство з Fortescue для спільної розробки та впровадження новітнього рішення для автономних перевезень, – говорить Олівер Вайс, виконавчий віце-президент з досліджень, розробок, інжинірингу та виробництва гірничодобувного підрозділу компанії Liebherr. – Наша компанія завжди ставила в пріоритет розробку продуктів, орієнтованих на потреби ринку, і ми вважаємо за честь співпрацювати з Fortescue. Наші спільні зусилля принесуть користь не тільки Fortescue, але й усім клієнтам, які вирішать впровадити техніку Liebherr на своїх об’єктах
Liebherr та Fortescue створять інтегровану систему управління автопарком і рішення для машинного наведення, щоб автономні електричні кар’єрні самоскиди без проблем працювали поряд з машинами, керованими людиною. Після завершення циклу валідації AHS буде розгорнуто на всіх глобальних гірничодобувних майданчиках Fortescue
– Ця розробка дозволить нам запропонувати світовому ринку повноцінне рішення для автономних перевезень, – говорить Вайс. – Подібні інноваційні технології – це ще один крок вперед в рамках нашої стратегії стати постачальником комплексних рішень для гірничодобувної промисловості
Liebherr невдовзі почне пропонувати AHS іншим клієнтам гірничодобувної галузі
Шахти, як і гірничодобувна галузь загалом – це чудове місце для застосування як автономних вантажівок, так і електромобілів з акумуляторними батареями. Електровантажівка здебільшого рухається заданим маршрутом, який чудово прописується в GPS-навігації, і камери автопілоту можуть чудово орієнтуватися на маршруті, куди не може заїхати випадковий автомобіль