Американський виробник електромобілів Lucid Motors, відомий своїми розкішними моделями Air і Gravity, показав перше зображення свого нового середньорозмірного кросовера, який має коштувати менше ніж з $50 000, і дебютує вже наступного року
Lucid поступово переходить від нішевих преміум-седанів до більш практичних і “земних” моделей
На тізері, що з’явився майже рівно через рік після першого зображення передньої частини автомобіля, показали задню частину кросовера, яку добре вирізняють стримані пропорції та витончений спортивний силует

Новинку, ймовірно, назвуть Lucid Earth — і така назва чудово пасує ідеї більш приземленого, але все ще технологічного електромобіля. Вона менша за флагманський Gravity і має більш похилий дах, що плавно переходить у коротке заднє скло. Завдяки цьому кросовер виглядає компактніше і динамічніше, нагадуючи Tesla Model Y
Дизайнери Lucid відмовилися від складних елементів освітлення, як у Air чи Gravity, і зробили ставку на лаконічні горизонтальні LED-смуги. Дверні ручки сховані врівень із кузовом, а розширені колісні арки додають силуету впевненості та атлетичності. Навіть попри мінімум світла на зображенні, стиль моделі натякає на гармонію між елегантністю й ефективністю
Новий SUV буде побудований на абсолютно новій платформі середнього класу, яку Lucid планує використовувати для кількох майбутніх моделей. Серійне виробництво налагодять на заводі AMP-2 у Саудівській Аравії, де компанія вже розгортає масштабну інфраструктуру. За планом, випуск має початися до кінця наступного року

Штучний інтелект і автономія рівня 4
Разом із тізером Lucid оголосила про стратегічне партнерство з Nvidia — технологічним гігантом, який постачає апаратне й програмне забезпечення для автомобільних систем штучного інтелекту
Нова платформа Nvidia Drive AV відкриває шлях до автономного керування четвертого рівня (Level 4), коли автомобіль зможе рухатися без участі водія — руки, очі й навіть увага людини не потрібні. Такий рівень автономії означає, що машина зможе самостійно керувати в більшості дорожніх ситуацій, а водій лише контролюватиме процес у критичних випадках
Щоб досягти цієї мети, Lucid інтегрує подвійну систему Nvidia Drive AGX Thor із власною операційною системою DriveOS. У кожному автомобілі з нової серії встановлюватимуть два прискорені комп’ютери, які спільно оброблятимуть дані з камер, радарів і LiDAR-сенсорів. Подвійна архітектура створює резервну систему — якщо один процесор вийде з ладу, інший миттєво підхопить управління
Lucid пояснює: “Нова AI-платформа з централізованою архітектурою та резервним процесором об’єднає всі функції автоматизованого водіння, забезпечуючи поступовий розвиток автономії без потреби заміни обладнання”

Поточна система DreamDrive Pro, яка використовується у моделях Air та Gravity, вже зараз дозволяє напівавтономне керування рівня 2++. Завдяки співпраці з Nvidia її вдосконалюють і готують до подальшого оновлення через прошивки “по повітрю” (OTA). Отже, навіть власники нинішніх Lucid Gravity отримають нові можливості автопілота після оновлення програмного забезпечення
Електрокар, який зробить автономію масовою
Lucid давно асоціюється з інноваціями, але досі залишалася брендом для заможних клієнтів. Air і Gravity — це технологічні флагмани, проте їхні ціни роблять їх недосяжними для більшості покупців. Новий Lucid Earth (назва поки не підтверджена) може стати для компанії тим, чим Model 3 свого часу стала для Tesla — доступним входом у світ “преміальних електрокарів”
Якщо виробнику справді вдасться втримати базову ціну менше $50 000, а при цьому зберегти дизайн, динаміку та фірмову увагу до деталей, ринок середньорозмірних електрокросоверів може отримати нового серйозного конкурента
Lucid прагне не просто продавати електромобілі, а створювати техніку, яка мислить, бачить і приймає рішення майже як людина. І якщо план із автономією четвертого рівня спрацює, то новий кросовер може стати першим у світі серійним автомобілем, який дійсно не потребує водія
Читати далі
Схожі записиНовий фургон Kia PV5 Cargo встановив рекорд Гіннеса, проїхавши на одному заряді 693 кілометри, тобто майже вдвічі більше за заявлений пробіг у брошурі На перший погляд, цифра здається майже фантастичною. Однак рекорд став ще вражаючим, якщо врахувати умови — вантажівка була повністю навантажена 790 кілограмами, щоб відтворити реальні робочі маршрути кур’єрів та логістичних компаній Тест […]
29 Жовтня 2025
Після не надто успішного досвіду з EQE, який так і не став справжнім конкурентом Tesla чи BMW i5, німецький бренд бере реванш із абсолютно новим E-Class EQ — електричною версією популярного бізнес-седана EQE свого часу викликав суперечливі емоції. Його округлі форми нагадували про експерименти з аеродинамікою, але не про класичну елегантність Mercedes. Тепер виробник зробив […]
29 Жовтня 2025
Китайський автогігант BYD готує серйозну атаку на святая святих японського автопрому — сегмент кей-карів, тобто надкомпактних міських авто, які є невід’ємною частиною японських вулиць. Новинка з кумедною назвою BYD Racco стане першим кей-каром бренду і спробує підкорити серця водіїв, які звикли до мікроавтомобілів типу Nissan Sakura або Mitsubishi eK X EV Прем’єра новинки відбудеться на […]
29 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі