Американська компанія придбала ряд активів у Matech Concepts, яка розробляла Ford GT для участі в Ле-Мані та FIA GT1. Зокрема, Lynx стверджує, що вони придбали кілька вцілілих шасі Ford GT 2005 року, а також оригінальні форми для кузовних панелей
Ці компоненти були використані для створення GT1e, який відрізняється оновленим дизайном. Автомобіль матиме світлодіодні фари, а також спеціальну ліврею, створену дизайнером Ford GT Каміло Пардо (Camilo Pardo). Суперкар також має карбоновий передній спліттер, антикрило та масивне заднє крило тощо

В салоні є цифрова панель приладів та інформаційно-розважальна система з сенсорним екраном. Фірма також пообіцяла встановити каркас безпеки, трекшн-контроль та інші необхідні опції
Lynx Motors заявила, що автомобіль матиме чотиримоторну систему повного приводу з сумарною потужністю 2400 к.с. В компанії переконані, що це дозволить GT1e розганятися від 0-60 миль/год (0-96 км/год) за 1,5 секунди і досягати максимальної швидкості близько 320 миль/год (515 км/год)!
Звісно, досягти таких показників легше на словах, ніж на ділі. Автомобіль буде оснащений акумуляторною батареєю Amprius ємністю 100 кВт-год і матиме запас ходу до 400 км. GT1e буде використовувати Північноамериканський стандарт зарядки (NACS)

DMC-EV, з іншого боку – це модернізована версія класичної моделі з нержавіючої сталі (як і Tesla Cybertruck). Електромобіль матиме світлодіодну оптику, а також розкішний інтер’єр з дисплеєм панелі приладів і сенсорними інтерфейсами. Загалом оснащення буде аналогічним до GT1e
Акумуляторна батарея CATL ємністю 70 кВт-год живитиме чотири електродвигуни Elaphe L1600. За оцінками компанії, це дозволить автомобілю розганятися від 0-60 миль/год (0-96 км/год) менш ніж за чотири секунди і мати запас ходу до 400 км
Lynx не назвала ціну або час, коли машини з’являться в продажу, але повідомила, що планується випустити 27 одиниць GT1e та 100 електромобілів DMC-EV
Читати далі
Схожі записиКомпанія Volvo досягла чергової знаменної віхи у сфері електрифікації, причому цього разу – поза межами шосе. Після того, як їхній парк електричних напівпричепів-тягачів подолав понад 100 мільйонів кілометрів на електротязі, наступний етап електричної трансформації втілився у вигляді нового фронтального навантажувача Volvo L90 Electric, який почав надходити до перших замовників Детально про L90 Electric Новий фронтальний […]
21 Жовтня 2025
Президент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025
Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі