Lynx Motors встановила на DeLorean та Ford GT потужні електромотори
Американська компанія придбала ряд активів у Matech Concepts, яка розробляла Ford GT для участі в Ле-Мані та FIA GT1. Зокрема, Lynx стверджує, що вони придбали кілька вцілілих шасі Ford GT 2005 року, а також оригінальні форми для кузовних панелей
Ці компоненти були використані для створення GT1e, який відрізняється оновленим дизайном. Автомобіль матиме світлодіодні фари, а також спеціальну ліврею, створену дизайнером Ford GT Каміло Пардо (Camilo Pardo). Суперкар також має карбоновий передній спліттер, антикрило та масивне заднє крило тощо
В салоні є цифрова панель приладів та інформаційно-розважальна система з сенсорним екраном. Фірма також пообіцяла встановити каркас безпеки, трекшн-контроль та інші необхідні опції
Lynx Motors заявила, що автомобіль матиме чотиримоторну систему повного приводу з сумарною потужністю 2400 к.с. В компанії переконані, що це дозволить GT1e розганятися від 0-60 миль/год (0-96 км/год) за 1,5 секунди і досягати максимальної швидкості близько 320 миль/год (515 км/год)!
Звісно, досягти таких показників легше на словах, ніж на ділі. Автомобіль буде оснащений акумуляторною батареєю Amprius ємністю 100 кВт-год і матиме запас ходу до 400 км. GT1e буде використовувати Північноамериканський стандарт зарядки (NACS)
DMC-EV, з іншого боку – це модернізована версія класичної моделі з нержавіючої сталі (як і Tesla Cybertruck). Електромобіль матиме світлодіодну оптику, а також розкішний інтер’єр з дисплеєм панелі приладів і сенсорними інтерфейсами. Загалом оснащення буде аналогічним до GT1e
Акумуляторна батарея CATL ємністю 70 кВт-год живитиме чотири електродвигуни Elaphe L1600. За оцінками компанії, це дозволить автомобілю розганятися від 0-60 миль/год (0-96 км/год) менш ніж за чотири секунди і мати запас ходу до 400 км
Lynx не назвала ціну або час, коли машини з’являться в продажу, але повідомила, що планується випустити 27 одиниць GT1e та 100 електромобілів DMC-EV