Лише 1 з 10 електромобілів пропонує те, чого хочуть покупці
Більшість електромобілів або занадто дорогі, або занадто обмежені в запасі ходу, але є й винятки
Автовиробники, здається, намагаються перевершити один одного сучасними технологіями та яскравим дизайном своїх електромобілів, але все це може не подобатись покупцям. Нове дослідження Boston Consulting Group (BCG) показало, що лише один із сучасних електромобілів відповідає всім вимогам, які люди ставлять до дальності пробігу, ціни та часу заряджання
BCG відзначила, що Hyundai Ioniq 6 пропонує правильне поєднання цих факторів, хоча Tesla Model 3 не відстає в рейтингу. Дослідження показало, що покупці хочуть 20-хвилинний час зарядки, 500 км запасу ходу та ціну в межах $50 000. Такі електромобілі, як Chevrolet Bolt EV та Bolt EUV, мають привабливу ціну, але не мають достатнього запасу ходу. Інші, такі як Tesla Model X Long Range, наближаються до заявлених бажань споживачів, за винятком ціни, яка значно перевищує цільову позначку в $50 000
Перші покупці електромобілів більш поблажливо ставляться до проблем із запасом ходу та зарядкою. Наступною хвилею покупців стануть більш традиційні автомобілісти, які хочуть бути впевненими в надійності автомобільного бренду і більш чутливі до ціноутворення та споживчих якостей. Аналітики зазначають, що їх не так просто буде спокусити навороченими технологіями та суто електромобільними фішками. Автовиробники намагаються зробити свій бізнес у сфері електромобілів прибутковим, але BCG зазначає, що майбутні електричні моделі повинні мати більш прийнятну ціну, щоб привабити покупців
Дослідження показало потребу в недорогих платформах для електромобілів. Також будуть затребувані трирядні позашляховики, а також компаніям потрібно буде продовжувати працювати над створенням більш ефективних акумуляторів і двигунів, більш досконалих електричних архітектур та виробничих процесів, щоб залишатися конкурентоспроможними. Хороша новина для автовиробників полягає в тому, що вони, схоже, мають інструменти, необхідні для розвитку в цьому напрямку, але для задоволення попиту на електромобілі нового покоління потрібно буде докласти певних зусиль