Останнім часом справи у Tesla кепські, ще й повідомлення про скорочення попиту на її електромобілі призвело до зменшення ринкової частки автовиробника, а ціна акцій – знизилася. На додачу, Національна адміністрація безпеки дорожнього руху США (NHTSA) загрожує їй відкликанням 1,8 мільйона електричних седанів Model 3 і Model S, та електричних кросоверів Model X і Model Y, через ризик поганої фіксації замка капоту
Причини відкликання
Ще в березні 2024 року Tesla почала отримувати скарги від клієнтів на потенційні проблеми з роботою замка капота. Tesla негайно розпочала розслідування на своєму китайському заводі, і в середині квітня автовиробник виявив «деформацію перемикача засувки, яка може перешкоджати передачі повідомлення про стан відкритого капота», згідно з документацією NHTSA. Компанія виявила, що такі аномалії «були більш поширені в Китаї, ніж на ринках Європи та Північної Америки»
Минулого місяця Tesla провела інженерне розслідування проблеми і добровільно вирішила відкликати проблемні електромобілі. На щастя, поки що Tesla і NHTSA стверджують, що їм невідомо про будь-які аварії, травми або серйозні інциденти, спричинені проблемою з засувкою переднього багажника
Яких моделей електрокарів Tesla стосується відкликання?
Відкликання стосується автомобілів Model 3 виготовлених у період з 6 вересня 2017 року по 15 липня 2024 року, які оснащені засувкою капота китайського виробництва, а також усіх автомобілів Model S 2013-2024 років випуску, Model X 2016-2024 років випуску та Model Y 2020-2024 років випуску в США. Загалом оновлення поширюється на 1 850 363 випущених електрокарів, але лише 1% з них потенційно може мати цю проблему
Оновлення програмного забезпечення має вирішити проблему
Виправлення включає в себе оновлення програмного забезпечення для автомобілів з позначкою «випуск 2024.20.3». Tesla стверджує, що воно, а також майбутні версії прошивки, тепер повинні виявляти відкритий капот і попереджати клієнта про це через користувальницький інтерфейс автомобіля. Чому цього досі не було на автомобілях Tesla – загадка. Тим не менш, китайські електрокари в Україні виробництва Tesla теж присутні, тому власникам варто перевірити свій на предмет свіжого оновлення
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі