Новий електричний седан від Mazda, який на європейському ринку буде відомий як Mazda 6e, а в Китаї вже представлений як EZ-6, приваблює своїм елегантним витонченим дизайном та вишуканим інтер’єром. Проте, багато хто відзначав, що йому не вистачає певної спортивної нотки, чогось на кшталт пакетів M Sport від BMW. Схоже, у Mazda прислухалися до цих побажань і, спільно з китайським партнером Changan, представили нову версію для китайського ринку – EZ-6 Sports Edition. Це саме той варіант, який додає дизайну агресивності
Спортивний стиль ззовні: Червоні акценти та чорний декор
Зовні версія Sports Edition одразу привертає увагу деталями, які надають автомобілю більш агресивного вигляду. Зокрема, чорні глянцеві елементи зовнішнього декору (замість стандартного хрому), стильні 19-дюймові легкосплавні колісні диски чорного глянцевого кольору та яскраві червоні гальмівні супорти. Ці елементи ефективно виділяють Sports Edition на тлі більш спокійних версій EZ-6, візуально підкреслюючи динамічний характер, навіть якщо технічні характеристики залишаються без змін
У салоні спортивна атмосфера продовжується
Тут використано оббивку сидінь Alcantara, додано яскраві червоні акценти на прострочці та елементах оздоблення. Також з’явилося червоне підсвічування для внутрішніх поверхонь та цікава аплікація на центральній консолі з візерунком, що нагадує сітку – схожий дизайн використовується у спортивніших версіях кросовера CX-60. Важливо зазначити, що ключові технологічні елементи салону, які добре знайомі за іншими версіями EZ-6/6e, залишилися стандартними і для Sports Edition. Це великий 14,6-дюймовий екран мультимедійної системи, вражаючий 50-дюймовий проекційний дисплей з доповненою реальністю (працює на потужному чіпі Qualcomm Snapdragon 8155) та якісна аудіосистема Sony з 14 динаміками
Версія Sports Edition була тихо представлена на Шанхайському автосалоні минулого місяця, дещо вислизнувши з поля зору на тлі інших прем’єр. Mazda та Changan не надали офіційної інформації про те, чи отримала ця версія приріст потужності порівняно зі стандартним седаном. Однак, більшість експертів підозрюють, що це виключно візуальний пакет оздоблення, який не впливає на динамічні характеристики. Але є й інша важлива інформація: є підстави вважати, що Mazda дуже скоро запустить подібний спорт-пакет і для європейського ринку 6e. Версія Sports Edition розроблялася спільно Mazda та Changan в Китаї та Mazda Europe – це вагомий аргумент на користь появи такої версії в Європі, можливо, під іншою назвою
Що точно відрізнятиме версії для Китаю та Європи – це вибір доступних силових установок
Навіть попри те, що виробництво обох версій відбувається на одному заводі партнера Changan, китайська EZ-6 пропонується як з 1,5-літровим двигуном-генератором (range-extender) потужністю 215 к.с. (160 кВт), так і у чисто електричному варіанті (BEV) потужністю 255 к.с. (190 кВт). Європейська ж Mazda 6e, за попередньою інформацією, буде доступна виключно як електромобіль
Читати далі
Схожі записиКомпанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]
15 Липня 2025General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]
15 Липня 2025Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]
15 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі