У Мексиці назріває рішення, яке може серйозно вплинути на майбутнє електромобільної індустрії
Уряд розглядає можливість запровадження 50-відсоткового мита на імпорт автомобілів із країн, які не мають з Мексикою угод про вільну торгівлю. До цього списку входять Китай, Південна Корея, Індія, Індонезія та Росія. Це означає, що нові тарифи вдарять не лише по бензинових авто, а й по електромобілях, що стрімко набирають популярність у країні

Особливо під ударом опиняється китайська компанія BYD
Вона у 2023 році продала в Мексиці близько 40 тисяч машин — майже половину від усіх продажів електромобілів і гібридів із зарядкою від мережі. У 2024-му компанія очікує подвоїти цей результат, але нові правила можуть загальмувати її зростання. Президент Асоціації електромобільності Мексики Еухеніо Грандіо заявив, що «50% — це дуже агресивний показник, який здатний перевернути ринок»
Tesla також відчує наслідки нових тарифів, адже всі Model 3 і Model Y, що продаються в Мексиці з середини 2023 року, виробляються на її гігантському заводі в Шанхаї. Якщо правила набудуть чинності, компанія змушена буде переорієнтовувати постачання з інших підприємств, наприклад, зі США. Проте певний запас на складах дає Tesla час для адаптації

Американські автовиробники — General Motors, Ford і Stellantis — опинилися в більш вигідному становищі. Завдяки власним заводам у Мексиці вони зможуть уникнути нових мит, що не лише збереже їхні позиції, а й, імовірно, зміцнить їхню конкурентну перевагу. Цей фактор може мати й політичний підтекст, адже такий розвиток подій відповідає інтересам адміністрації Дональда Трампа, яка завжди виступала за пріоритет американського виробництва
Ще у 2023 році BYD планувала побудувати завод у Мексиці, але відмовилася від цієї ідеї на початку 2024-го через тиск з боку уряду. Влада побоювалася, що такий крок зашкодить відносинам зі США і викличе негативну реакцію Трампа. Попри це, компанія залишається головним гравцем на мексиканському ринку електромобілів, і її подальші дії стануть показником того, як іноземні бренди адаптуватимуться до нових умов

Таким чином, майбутнє електромобілів у Мексиці опинилося на роздоріжжі
Якщо тарифи набудуть чинності, це може зупинити експансію китайських брендів і зміцнити позиції американських виробників. Рішення Конгресу Мексики стане визначальним для того, хто саме контролюватиме ринок у найближчі роки — нові гравці чи старі автогіганти
Читати далі
Схожі записиПісля клонів Rolls-Royce і Bugatti у мережі з’явилися зображення позашляховика, надто схожого на Bentley Bentayga. Фото, опубліковані в китайських соцмережах, демонструють SUV без емблеми, але з майже ідентичними пропорціями кузова, хромованою решіткою радіатора та характерними фарами. Є лише кілька відмінностей — трохи квадратніша форма носа і даху, однак впізнаваність британського дизайну заперечити важко Dreame, відомий […]
18 Жовтня 2025
Chevrolet Bolt другого покоління відкриє нову сторінку у стратегії компанії. Президент GM Марк Ройсс розповів у подкасті Plugged-In, що після нового Bolt, який з’явиться у наступному році, компанія планує випустити ще кілька моделей із ціною близько $30 тисяч. Він пояснив, що ці електромобілі можуть не мати назви Bolt, але належатимуть до одного «сімейства» — схожих […]
18 Жовтня 2025
Транспорт із подовженим запасом ходу, або EREV, має електричну силову установку з акумулятором і тяговим двигуном, а також резервний бензиновий агрегат, який підзаряджає батарею, збільшуючи запас ходу, але не приводить колеса у рух безпосередньо. Увесь рух здійснюється виключно за допомогою електродвигунів Попри технологічні переваги, не всі поділяють оптимізм щодо EREV Європейська організація Transport & Environment […]
18 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі