У Мексиці назріває рішення, яке може серйозно вплинути на майбутнє електромобільної індустрії
Уряд розглядає можливість запровадження 50-відсоткового мита на імпорт автомобілів із країн, які не мають з Мексикою угод про вільну торгівлю. До цього списку входять Китай, Південна Корея, Індія, Індонезія та Росія. Це означає, що нові тарифи вдарять не лише по бензинових авто, а й по електромобілях, що стрімко набирають популярність у країні

Особливо під ударом опиняється китайська компанія BYD
Вона у 2023 році продала в Мексиці близько 40 тисяч машин — майже половину від усіх продажів електромобілів і гібридів із зарядкою від мережі. У 2024-му компанія очікує подвоїти цей результат, але нові правила можуть загальмувати її зростання. Президент Асоціації електромобільності Мексики Еухеніо Грандіо заявив, що «50% — це дуже агресивний показник, який здатний перевернути ринок»
Tesla також відчує наслідки нових тарифів, адже всі Model 3 і Model Y, що продаються в Мексиці з середини 2023 року, виробляються на її гігантському заводі в Шанхаї. Якщо правила набудуть чинності, компанія змушена буде переорієнтовувати постачання з інших підприємств, наприклад, зі США. Проте певний запас на складах дає Tesla час для адаптації

Американські автовиробники — General Motors, Ford і Stellantis — опинилися в більш вигідному становищі. Завдяки власним заводам у Мексиці вони зможуть уникнути нових мит, що не лише збереже їхні позиції, а й, імовірно, зміцнить їхню конкурентну перевагу. Цей фактор може мати й політичний підтекст, адже такий розвиток подій відповідає інтересам адміністрації Дональда Трампа, яка завжди виступала за пріоритет американського виробництва
Ще у 2023 році BYD планувала побудувати завод у Мексиці, але відмовилася від цієї ідеї на початку 2024-го через тиск з боку уряду. Влада побоювалася, що такий крок зашкодить відносинам зі США і викличе негативну реакцію Трампа. Попри це, компанія залишається головним гравцем на мексиканському ринку електромобілів, і її подальші дії стануть показником того, як іноземні бренди адаптуватимуться до нових умов

Таким чином, майбутнє електромобілів у Мексиці опинилося на роздоріжжі
Якщо тарифи набудуть чинності, це може зупинити експансію китайських брендів і зміцнити позиції американських виробників. Рішення Конгресу Мексики стане визначальним для того, хто саме контролюватиме ринок у найближчі роки — нові гравці чи старі автогіганти
Читати далі
Схожі записиVolkswagen думає, як підживити інтерес до електрокарів у США, і одна з ідей — повернутися до гібридів з бензиновим двигуном у ролі генератора. Компанія розглядає нові моделі з більшим запасом ходу, зокрема седани та кросовери Після скандалу з дизелями VW кинувся в електрифікацію Модель ID.4 спочатку виглядав перспективно — попит був нормальним, ринок реагував добре. […]
12 Грудня 2025
Американські розробники акумуляторів оголосили про важливе відкриття, яке може радикально змінити електромобілі. Йдеться про аноди (частину батареї, де накопичуються електрони) на основі кремнію. Цей матеріал впливає на дальність поїздки та швидкість зарядки літій-іонних батарей. Довгий час аноди робили з графіту, але він створює проблеми: шкодить екології, коштує дорого і залежить від Китаю (там виробляють понад […]
12 Грудня 2025Американський виробник вантажівок Peterbilt серйозно посилив свою присутність у сегменті електричних машин. Компанія представила одразу три нові середньотонажні електровантажівки, які працюють на акумуляторах LFP і заряджаються з потужністю до 350 кіловат До вже відомих моделей 520EV, 567EV і 579EV додалися абсолютно нові 536EV, 537EV і 548EV. Усі вони отримали двомоторну силову установку, розміщену по центру […]
11 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі