Флагманський високопродуктивний розкішний позашляховик, чий дебют заплановано на 2027 рік, помітили під час випробувань на легендарній трасі Нюрбургринг
На початку літа Mercedes-AMG представила концепт свого нового електричного чотиридверного купе, який під яскраво-помаранчевим кузовом приховував справжній сюрприз: 1341 к.с. (1000 кВт). Проте, справжнім хітом для команди з Аффальтербаха, безсумнівно, стане позашляховик, створений за тим самим рецептом. І ось його перші шпигунські знімки
Розробка цього ще безіменного, але вже очевидно спортивного позашляховика, перемістилася на Нюрбургринг, і фотографи були там, щоб зафіксувати, як електричний монстр долає 20,8-кілометрову трасу




Цікаво, що, за словами фотографів, інженери AMG іноді в’їжджають на трасу і з’їжджають з неї через альтернативні бар’єри
Можливо, вони намагаються уникнути сторонніх очей або не хочуть, щоб були опубліковані нерепрезентативні результати. Проте, цей дворядовий електрокар все ж проїхав усі повороти траси на повній швидкості, підтверджуючи свою готовність до серйозних викликів
Хоча прототип ще замаскований, його силует більше нагадує кросовер, ніж традиційний масивний позашляховик. Він швидше схожий на Lamborghini Urus або Ferrari Purosangue, аніж на Rolls-Royce Cullinan чи Bentley Bentayga. Автомобіль оснащений дверними ручками, що ховаються врівень із кузовом, безрамними дверними вікнами та низьким дорожнім просвітом. Втім, очікується, що пневматична підвіска дозволить водіям змінювати його висоту залежно від обраного режиму руху

На цих знімках передня частина залишається нерозкритою
Хоча нещодавні тизери нового GLC EV дали уявлення про майбутній дизайн автомобілів Mercedes, ймовірно, версія від AMG матиме свій унікальний стиль. Концепт седана GT XX показав нове бачення решітки Panamericana: її зовнішня рама була підсвічена, а ось вертикальні ламелі та зірка Mercedes – ні
Відомо, що серійна версія GT XX, як і позашляховик, базується на спільній платформі AMG.EA та використовує технологію осьового двигуна Yasa. Точні технічні характеристики позашляховика поки що тримають у секреті, але, за наявною інформацією, він буде доступний у конфігураціях із двома або трьома двигунами. Зважаючи на показники GT XX, найпотужніша версія може досягати 1341 к.с.
Для порівняння, 6,5-літровий V12 у Purosangue розвиває 715 к.с. І хоча за звучанням їх не можна порівняти, AMG не буде повністю безшумним. Автомобіль отримає синтезований звуковий супровід, який може імітувати мелодію AMG V8 через динаміки, вбудовані у фари, а також імітувати перемикання передач. Дебют позашляховика запланований на 2027 рік, на рік пізніше за седан
Читати далі
Схожі записиНещодавно на автомобільному ринку України з’явився Peugeot E-3008 – повністю електричний компактний позашляховик фастбек. Новинка вже доступна для замовлення в 100% електричній версії, пропонуючи поєднання елегантного дизайну, гідної продуктивності та передових технологій Peugeot E-3008 вирізняється сучасним силуетом кузова фастбек Екстер’єр включає світлодіодні фари PIXEL LED з денними ходовими вогнями у вигляді «трьох кігтів», 20-дюймові легкосплавні […]
21 Жовтня 2025
Новинка дісталася Києва власним ходом із Польщі, ставши символом початку ери електровантажівок у нашій країні І це не експериментальний прототип, а повноцінний серійний електричний тягач MAN eTGX 20.540, оснащений двигуном потужністю 540 кінських сил і крутним моментом 1250 Нм. Шість потужних батарей загальною ємністю 534 кВт-год забезпечують запас ходу до 500 кілометрів, що робить його […]
21 Жовтня 2025
Американська автомобільна промисловість приголомшила Німеччину на власній церемонії нагородження «Автомобіль року», де відразу дві американські моделі — седан і позашляховик — здобули перемогу там, де зазвичай панують BMW і Mercedes. Розкішний Cadillac Vistiq отримав титул «Люксовий автомобіль року», а потужний Lucid Air Sapphire переміг у категорії «Перформанс», залишивши позаду найвідоміших німецьких суперників Зазвичай саме німецькі […]
21 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі