Флагманський високопродуктивний розкішний позашляховик, чий дебют заплановано на 2027 рік, помітили під час випробувань на легендарній трасі Нюрбургринг
На початку літа Mercedes-AMG представила концепт свого нового електричного чотиридверного купе, який під яскраво-помаранчевим кузовом приховував справжній сюрприз: 1341 к.с. (1000 кВт). Проте, справжнім хітом для команди з Аффальтербаха, безсумнівно, стане позашляховик, створений за тим самим рецептом. І ось його перші шпигунські знімки
Розробка цього ще безіменного, але вже очевидно спортивного позашляховика, перемістилася на Нюрбургринг, і фотографи були там, щоб зафіксувати, як електричний монстр долає 20,8-кілометрову трасу




Цікаво, що, за словами фотографів, інженери AMG іноді в’їжджають на трасу і з’їжджають з неї через альтернативні бар’єри
Можливо, вони намагаються уникнути сторонніх очей або не хочуть, щоб були опубліковані нерепрезентативні результати. Проте, цей дворядовий електрокар все ж проїхав усі повороти траси на повній швидкості, підтверджуючи свою готовність до серйозних викликів
Хоча прототип ще замаскований, його силует більше нагадує кросовер, ніж традиційний масивний позашляховик. Він швидше схожий на Lamborghini Urus або Ferrari Purosangue, аніж на Rolls-Royce Cullinan чи Bentley Bentayga. Автомобіль оснащений дверними ручками, що ховаються врівень із кузовом, безрамними дверними вікнами та низьким дорожнім просвітом. Втім, очікується, що пневматична підвіска дозволить водіям змінювати його висоту залежно від обраного режиму руху

На цих знімках передня частина залишається нерозкритою
Хоча нещодавні тизери нового GLC EV дали уявлення про майбутній дизайн автомобілів Mercedes, ймовірно, версія від AMG матиме свій унікальний стиль. Концепт седана GT XX показав нове бачення решітки Panamericana: її зовнішня рама була підсвічена, а ось вертикальні ламелі та зірка Mercedes – ні
Відомо, що серійна версія GT XX, як і позашляховик, базується на спільній платформі AMG.EA та використовує технологію осьового двигуна Yasa. Точні технічні характеристики позашляховика поки що тримають у секреті, але, за наявною інформацією, він буде доступний у конфігураціях із двома або трьома двигунами. Зважаючи на показники GT XX, найпотужніша версія може досягати 1341 к.с.
Для порівняння, 6,5-літровий V12 у Purosangue розвиває 715 к.с. І хоча за звучанням їх не можна порівняти, AMG не буде повністю безшумним. Автомобіль отримає синтезований звуковий супровід, який може імітувати мелодію AMG V8 через динаміки, вбудовані у фари, а також імітувати перемикання передач. Дебют позашляховика запланований на 2027 рік, на рік пізніше за седан
Читати далі
Схожі записиАмериканський виробник вантажівок Peterbilt серйозно посилив свою присутність у сегменті електричних машин. Компанія представила одразу три нові середньотонажні електровантажівки, які працюють на акумуляторах LFP і заряджаються з потужністю до 350 кіловат До вже відомих моделей 520EV, 567EV і 579EV додалися абсолютно нові 536EV, 537EV і 548EV. Усі вони отримали двомоторну силову установку, розміщену по центру […]
11 Грудня 2025
Porsche традиційно не перебільшує можливості своїх електромобілів, а в реальних умовах вони зазвичай демонструють кращі результати, ніж заявлено. Taycan давно зарекомендував себе як один з найприємніших у керуванні електромобілів і водночас один із найшвидших за часом заряджання. Він стабільно перевершує офіційні показники запасу ходу в незалежних випробуваннях і зберігає статус одного з найбільш технологічних серійних […]
11 Грудня 2025
Декілька років тому ці футуристичні фургони сприймалися як символ нового підходу до транспорту, а для компанії Canoo вони мали стати проривом. Проєкт починався амбітно, але завершився банкрутством та повною зупинкою співпраці з державними установами Агентство NASA купило три електромобілі у 2023 році, щоб перевозити астронавтів до стартового майданчика у рамках програми Artemis. Попри ефектний дизайн, […]
11 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі