Ранні покупці електромобілів прагнули, щоб їхні машини виділялися з натовпу. Саме тому такі моделі, як Mercedes-Benz EQS, EQC та EQE, отримали свій радикально відмінний, дещо «яйцеподібний» дизайн, який головний дизайнер Горден Вагенер раніше називав «прогресивним». Проте, ці дні для німецького виробника добігають кінця. Mercedes-Benz оголошує про зміну стратегії: майбутні електромобілі матимуть майже ідентичний вигляд зі своїми аналогами, оснащеними двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ)
Чому дизайн електромобілів стає класичним?
Компанія пояснює цей поворот просто: ринок дозрів. Головний технічний директор Маркус Шефер заявив, що на початку ери електромобілів перші покупці хотіли бути іншими і всім демонструвати, що керують саме електрокаром
Проте зараз галузь вступає в мейнстрим і стадію масового впровадження. Сучасні клієнти вже не хочуть виділятися. Вони бажають однакову форму та естетику, незалежно від типу силового агрегату. Новий підхід Mercedes-Benz вже помітний у повністю електричному GLC, який прийшов на зміну не надто успішному EQC і дуже схожий на модель із ДВЗ. Аналогічну уніфікацію стилю демонструє і новий CLA
Спільний вигляд, але різні основи
Незважаючи на зовнішню схожість, Mercedes-Benz продовжує наполягати на використанні спеціалізованих платформ для електромобілів та автомобілів із ДВЗ. Компанія відмовляється від єдиної універсальної архітектури
Маркус Шефер пояснив, що спроба вмістити на одну платформу абсолютно різні трансмісії — від електричних батарей до шести- чи восьмициліндрових двигунів — неминуче веде до компромісів. Зокрема, це може зменшити простір для акумуляторної батареї, скорочуючи таким чином запас ходу. У Mercedes-Benz переконані, що не можна пропонувати автомобілі на компромісних умовах
Майбутній C-Клас стане наступним прикладом такого підходу. Його електрична версія, запуск якої очікується у 2026 році, буде побудована на спеціальній платформі MB.EA. Вона отримає передову 800-вольтову технологію та акумуляторну батарею на 94 кВт-год, і стане прямою відповіддю на новий i3 від BMW
Читати далі
Схожі записиTesla оновила європейські версії Model 3, зробивши їх ще ефективнішими. Після появи в Китаї модернізована Model 3 отримала нові елементи живлення від LG Energy, що дозволило суттєво збільшити запас ходу Електромобілі Tesla розвиваються разом із технологіями акумуляторів Коли на ринку з’являються вдосконалені осередки, виробник може інтегрувати їх у батарейний блок без масштабних змін конструкції. Такий […]
6 Жовтня 2025Китай впевнено закріплює свій статус світового лідера, встановивши у серпні 2025 року новий рекорд експорту чистих технологій, який досяг вражаючих $20 мільярдів. Таке стрімке зростання, проаналізоване завдяки даним Ember’s China Cleantech Exports Data Explorer, відбувається в першу чергу завдяки вибуховому попиту на електромобілі та акумулятори Рушійна сила: електромобілі та батареї Експорт електромобілів зріс на 26% […]
6 Жовтня 2025Китайський технологічний гігант Xiaomi, відомий як «китайський Apple», здійснив рішучий крок у напрямку європейського ринку. Компанія, яка нещодавно перетворилася на успішного виробника електромобілів, оголосила про відкриття десяти флагманських магазинів у Західній Європі до кінця 2025 року, починаючи з Німеччини та Іспанії Наразі ці фірмові магазини зосереджені на продажу споживчої електроніки, як-от смартфони, ноутбуки, навушники та […]
6 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі