Генеральний директор Mercedes-Benz та чинний президент Європейської асоціації автомобільної промисловості (ACEA) Ола Калленіус виступив із пропозицією до Європейського Союзу переглянути рішення про повну заборону продажу нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ) з 2035 року. На його думку, жорстке дотримання цього плану без гнучкості та адаптації до ринкових умов може мати серйозні економічні наслідки для європейського автопрому
Калленіус підкреслив, що Європа ризикує втратити конкурентні позиції у глобальній автомобільній індустрії, якщо продовжить рухатися за жорстким графіком заборони, не враховуючи зміни в попиті, стан інфраструктури та економічні виклики. Він наголосив, що головною метою має бути не сам факт заборони ДВЗ, а створення умов, за яких електромобілі та інші безвуглецеві технології стануть очевидним і доступним вибором для споживачів

За словами керівника Mercedes-Benz, замість політики виключно заборон та штрафів варто застосовувати комплекс стимулів, які реально заохочуватимуть водіїв переходити на екологічний транспорт. Серед них — розвиток мережі швидкісних зарядних станцій по всій Європі, забезпечення стабільних і доступних тарифів на електроенергію для зарядки, а також запровадження податкових пільг для покупців електромобілів
Калленіус навів приклад Китаю, який, за його словами, демонструє ефективність технологічно нейтрального підходу
Китайський ринок активно розвиває електромобільний сегмент без прямої заборони на продаж авто з ДВЗ, водночас підтримуючи виробництво гібридів і транспортних засобів на традиційних видах палива. Це дозволяє споживачам робити вибір, виходячи з власних потреб, а ринку — поступово трансформуватися без різких економічних потрясінь

Заклик очільника Mercedes-Benz пролунав на тлі зростаючого занепокоєння в європейській автоіндустрії. Багато виробників вказують, що попит на електромобілі у деяких країнах сповільнюється через високу вартість, недостатню інфраструктуру та нестабільність енергетичного ринку. У таких умовах, вважає Калленіус, перегляд термінів або умов заборони може стати стратегічно виваженим рішенням, яке збереже баланс між екологічними цілями та економічною стабільністю
Читати далі
Схожі записиПівденнокорейський автовиробник, схоже, знайшов свій козир у відповідь на виклики від BYD та інших гравців на ринку Китаю. Hyundai розпочала попередні продажі EO — свого першого електричного позашляховика місцевого виробництва, ціна якого стартує від 130 000 юанів, або близько $18 300 Спільне підприємство Hyundai в Китаї з BAIC, відоме як Beijing Hyundai, розпочало попередній продаж […]
17 Жовтня 2025
Toyota отримала $20 мільйонів на реалізацію проєкту свого мініатюрного електромобіля FT-Me із сонячним дахом Завдяки фінансуванню від уряду Великої Британії компанія наблизилася до втілення своєї ідеї в реальність. Незважаючи на довжину лише 2,5 метра, FT-Me має стати зручним, стильним і доступним рішенням для щоденного пересування містом. Toyota називає його «новаторською концепцією», яка поєднує преміальний дизайн […]
17 Жовтня 2025
Kia стає піонером серед автовиробників, які публічно тестують технологію «паспорта акумулятора» — систему, що відстежує стан батареї на рівні окремих елементів. Ця ініціатива має підготувати компанію до нових європейських норм, забезпечивши максимальну прозорість і довіру між брендом і клієнтами. Під час наукового експерименту інженери Kia використали електромобіль EV3 з вбудованими моніторами клітин, аби дослідити, як […]
17 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі