Mercedes представила інноваційну гальмівну систему, яка інтегрується в блок приводу електромобіля. Такий підхід усуває необхідність в звичайних зовнішніх гальмах, які зазвичай встановлюються на маточинах коліс. Система відрізняється тим, що гальма розташовані всередині привідного модуля, що забезпечує низку переваг: фактично зникає необхідність в техобслуговуванні, покращується захист навколишнього середовища та підвищується ефективність гальмування. Mercedes стверджує, що нові гальма можуть служити весь термін експлуатації електромобіля
На відміну від звичайних дискових чи барабанних гальм, нова система має водяне охолодження, а гальмівний диск залишається нерухомим. Гальмівна колодка круглої форми обертається разом з двигуном і притискається до нерухомого диска для зниження швидкості. Завдяки такому дизайну система не утворює пилу, який потрапляє в навколишнє середовище, адже вся гальмівна пилюка накопичується всередині замкнутого відсіку
Вплив на навколишнє середовище та відповідність стандартам
Гальмівна система Mercedes відповідає майбутнім стандартам Euro 7 (EU7), які набудуть чинності в 2026 році. Ці стандарти враховують не лише викиди вихлопних газів, а й забруднення від шин та гальм. Завдяки інтеграції системи всередину приводу, Mercedes зменшує кількість часток, що потрапляють у повітря, що робить автомобіль більш екологічним. Крім того, водяне охолодження усуває проблему втрати ефективності гальм під час інтенсивного використання, що є критичним для важких електромобілів
Ще однією перевагою є зменшення ненавантаженої маси, сприяючи кращій керованості автомобіля. Окрім цього, інтеграція гальм у блок приводу дозволяє конструкторам створювати повністю закриті аеродинамічні колеса, знижуючи коефіцієнт аеродинамічного опору. Такий підхід сприяє підвищенню енергоефективності електромобілів і збільшенню їхнього запасу ходу
Зменшення шуму та інші переваги
Нові гальма Mercedes значно зменшують шум під час гальмування, а також усувають проблему корозії гальмівних дисків після тривалого простою автомобіля. Це стало одним із ключових завдань, оскільки водії часто скаржаться на іржаві диски після кількох днів без руху. Mercedes також зазначає, що відсутність супорта на колесі відкриває нові можливості для конструкції, дозволяючи створювати більш унікальні варіанти колісних дисків
Перспективи впровадження інновацій
Система гальм, інтегрована в привідний модуль, перебуває на стадії тестування. Mercedes поки що не повідомляє, коли новинка з’явиться на серійних автомобілях, але компанія впевнена, що ця технологія стане революційним кроком для електромобілів. Така система обіцяє підвищити надійність, екологічність і комфорт, водночас зменшуючи витрати на обслуговування
Такий інноваційний підхід до гальмування демонструє, як технології змінюють автомобільну галузь, роблячи електромобілі ще більш привабливими для масового ринку
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі