Mercedes представила інноваційну гальмівну систему, яка інтегрується в блок приводу електромобіля. Такий підхід усуває необхідність в звичайних зовнішніх гальмах, які зазвичай встановлюються на маточинах коліс. Система відрізняється тим, що гальма розташовані всередині привідного модуля, що забезпечує низку переваг: фактично зникає необхідність в техобслуговуванні, покращується захист навколишнього середовища та підвищується ефективність гальмування. Mercedes стверджує, що нові гальма можуть служити весь термін експлуатації електромобіля
На відміну від звичайних дискових чи барабанних гальм, нова система має водяне охолодження, а гальмівний диск залишається нерухомим. Гальмівна колодка круглої форми обертається разом з двигуном і притискається до нерухомого диска для зниження швидкості. Завдяки такому дизайну система не утворює пилу, який потрапляє в навколишнє середовище, адже вся гальмівна пилюка накопичується всередині замкнутого відсіку
Вплив на навколишнє середовище та відповідність стандартам
Гальмівна система Mercedes відповідає майбутнім стандартам Euro 7 (EU7), які набудуть чинності в 2026 році. Ці стандарти враховують не лише викиди вихлопних газів, а й забруднення від шин та гальм. Завдяки інтеграції системи всередину приводу, Mercedes зменшує кількість часток, що потрапляють у повітря, що робить автомобіль більш екологічним. Крім того, водяне охолодження усуває проблему втрати ефективності гальм під час інтенсивного використання, що є критичним для важких електромобілів
Ще однією перевагою є зменшення ненавантаженої маси, сприяючи кращій керованості автомобіля. Окрім цього, інтеграція гальм у блок приводу дозволяє конструкторам створювати повністю закриті аеродинамічні колеса, знижуючи коефіцієнт аеродинамічного опору. Такий підхід сприяє підвищенню енергоефективності електромобілів і збільшенню їхнього запасу ходу
Зменшення шуму та інші переваги
Нові гальма Mercedes значно зменшують шум під час гальмування, а також усувають проблему корозії гальмівних дисків після тривалого простою автомобіля. Це стало одним із ключових завдань, оскільки водії часто скаржаться на іржаві диски після кількох днів без руху. Mercedes також зазначає, що відсутність супорта на колесі відкриває нові можливості для конструкції, дозволяючи створювати більш унікальні варіанти колісних дисків
Перспективи впровадження інновацій
Система гальм, інтегрована в привідний модуль, перебуває на стадії тестування. Mercedes поки що не повідомляє, коли новинка з’явиться на серійних автомобілях, але компанія впевнена, що ця технологія стане революційним кроком для електромобілів. Така система обіцяє підвищити надійність, екологічність і комфорт, водночас зменшуючи витрати на обслуговування
Такий інноваційний підхід до гальмування демонструє, як технології змінюють автомобільну галузь, роблячи електромобілі ще більш привабливими для масового ринку
Читати далі
Схожі записиКомпанія розкрила кілька ключових характеристик, і вони справді вражають: запас ходу понад 650 кілометрів, можливість додати 260 км всього за 10 хвилин заряджання і здатність буксирувати причіп масою до 2400 кг. Завдяки архітектурі 800 вольт, кросовер підтримує надшвидкісну зарядку, але також оснащений перетворювачем, який дозволяє використовувати і звичайні 400-вольтові станції — практичне рішення, якого бракувало […]
13 Липня 2025Британський бренд MG, який нині належить китайській компанії SAIC, гучно заявив про себе на Фестивалі швидкості в Гудвуді, представивши одразу дві серійні електромоделі та концепт, який демонструє новий напрям дизайну. Серед новинок — електричний фастбек IM5, кросовер IM6 та ефектний шоукар Cyber X, який задає стиль майбутнім моделям марки. Також був презентований ексклюзивний родстер Cyberster […]
13 Липня 2025Нові дослідження вкотре підтверджують: електромобілі є справді екологічнішими, ніж традиційні авто з двигунами внутрішнього згоряння — і це навіть з урахуванням виробництва акумуляторів! За даними Міжнародної ради з чистого транспорту (ICCT), повноцінний життєвий цикл електромобіля — від виробництва першої батарейної комірки до переробки компонентів — супроводжується на 73% меншими викидами вуглецю, ніж у випадку бензинового […]
13 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі