MG готує доступний електромобіль із напівтвердотільною батареєю

24.12.2024
MG готує доступний електромобіль із напівтвердотільною батареєю — photo 25718

Твердотільні акумулятори обіцяють вирішити багато недоліків сучасних електромобілів. Кілька автовиробників і спеціалізованих компаній з виробництва акумуляторів працюють над тим, щоб зробити цю революційну технологію фінансово життєздатною для електромобілів. Проте, перш ніж справжні твердотільні акумулятори з’являться у серійних електромобілях, спочатку на ринку з’являться авто з напівтвердотільними акумуляторами

Наступного року компанія MG, що належить SAIC, може випустити електромобіль на напівтвердотільних батареях

Одним з автовиробників, який планує впровадити напівтвердотільні акумулятори, є компанія MG, повідомляє CarNewsChina з посиланням на місцеві ЗМІ. Компанія заявляє, що її нова напівтвердотільна модель запропонує великий запас ходу і відмінні характеристики зарядки. Напівтвердотільні батареї знаходяться на півдорозі між звичайними літій-іонними та твердотільними батареями, які відмовляються від рідкого або гелевого електроліту на користь твердотільного матеріалу

MG готує доступний електромобіль із напівтвердотільною батареєю — photo 2

Китайська компанія SAIC зараз володіє MG і виробляє всі свої автомобілі в Китаї

Компанія планує випустити новий електромобіль у 2025 році і заявляє, що напівтвердотільна батарея не підвищить ціну автомобіля. Вона буде стандартною і, ймовірно, буде спорідненою (або такою ж), як і в іншого бренду, що належить SAIC, IM Motors, який представив свій напівтвердотільний седан IM L6 на початку цього року

MG готує доступний електромобіль із напівтвердотільною батареєю — photo 3

Напівтвердотільна батарея може забезпечити понад 1000 км пробігу за стандартом CLTC

IM L6 оснащений напівтвердотільним акумуляторним блоком ємністю 133 кВт-год, що забезпечує йому заявлений запас ходу в режимі CLTC понад 1000 км. Він побудований на 800-вольтній платформі, і його виробник стверджує, що він може заряджатися при 400 кіловатах, додаючи 400 км запасу ходу за 12 хвилин

Однак, на відміну від IM L6, який має напівтвердотільний акумулятор в якості опції в найвищій комплектації, новинка MG матиме напівтвердотільний акумулятор в базовій комплектації. L6 з батареєю NMC середнього рівня коштує еквівалент близько $41 500, тоді як топова комплектація «Lightyear Max» зі спеціальною батареєю коштує $45 650

MG готує доступний електромобіль із напівтвердотільною батареєю — photo 4

Якщо ціна MG буде конкурентоспроможною, щоб конкурувати з Volkswagen, Hyundai або Tesla, але при цьому пропонуватиме більший запас ходу і швидшу зарядку, то він може виявитися дуже успішним. MG вже має великі успіхи в Європі завдяки MG4 EV, конкуренту VW ID.3, який пропонує кращі характеристики за дуже привабливою ціною

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK