MG готує доступний електромобіль із напівтвердотільною батареєю
Твердотільні акумулятори обіцяють вирішити багато недоліків сучасних електромобілів. Кілька автовиробників і спеціалізованих компаній з виробництва акумуляторів працюють над тим, щоб зробити цю революційну технологію фінансово життєздатною для електромобілів. Проте, перш ніж справжні твердотільні акумулятори з’являться у серійних електромобілях, спочатку на ринку з’являться авто з напівтвердотільними акумуляторами
Наступного року компанія MG, що належить SAIC, може випустити електромобіль на напівтвердотільних батареях
Одним з автовиробників, який планує впровадити напівтвердотільні акумулятори, є компанія MG, повідомляє CarNewsChina з посиланням на місцеві ЗМІ. Компанія заявляє, що її нова напівтвердотільна модель запропонує великий запас ходу і відмінні характеристики зарядки. Напівтвердотільні батареї знаходяться на півдорозі між звичайними літій-іонними та твердотільними батареями, які відмовляються від рідкого або гелевого електроліту на користь твердотільного матеріалу
Китайська компанія SAIC зараз володіє MG і виробляє всі свої автомобілі в Китаї
Компанія планує випустити новий електромобіль у 2025 році і заявляє, що напівтвердотільна батарея не підвищить ціну автомобіля. Вона буде стандартною і, ймовірно, буде спорідненою (або такою ж), як і в іншого бренду, що належить SAIC, IM Motors, який представив свій напівтвердотільний седан IM L6 на початку цього року
Напівтвердотільна батарея може забезпечити понад 1000 км пробігу за стандартом CLTC
IM L6 оснащений напівтвердотільним акумуляторним блоком ємністю 133 кВт-год, що забезпечує йому заявлений запас ходу в режимі CLTC понад 1000 км. Він побудований на 800-вольтній платформі, і його виробник стверджує, що він може заряджатися при 400 кіловатах, додаючи 400 км запасу ходу за 12 хвилин
Однак, на відміну від IM L6, який має напівтвердотільний акумулятор в якості опції в найвищій комплектації, новинка MG матиме напівтвердотільний акумулятор в базовій комплектації. L6 з батареєю NMC середнього рівня коштує еквівалент близько $41 500, тоді як топова комплектація «Lightyear Max» зі спеціальною батареєю коштує $45 650
Якщо ціна MG буде конкурентоспроможною, щоб конкурувати з Volkswagen, Hyundai або Tesla, але при цьому пропонуватиме більший запас ходу і швидшу зарядку, то він може виявитися дуже успішним. MG вже має великі успіхи в Європі завдяки MG4 EV, конкуренту VW ID.3, який пропонує кращі характеристики за дуже привабливою ціною