Перші 1000 седанів Changan Oshan 520, оснащених революційною технологією швидкої заміни батарей CATL Choco-SEB, доставлені до таксопарку в Чунціні
Минулого року CATL, найбільший у світі виробник батарей для електромобілів, представив свій проект Choco-SEB (Swapping Electric Block). Головна мета гіганта – стандартизувати процес заміни батарей по всьому Китаю та створити мережу з 30 000 станцій заміни. До цього “синдикату” швидкої заміни батарей вже приєдналися такі провідні автовиробники, як Changan, GAC, FAW, SAIC, BAIC, SGMW та Nio. 25 травня цього року перший електромобіль, який підтримує технологію CATL Choco-SEB, офіційно розпочав свою роботу на дорогах Китаю
Компанія Changan Automobile 25 травня підтвердила передачу першої партії з 1000 седанів Oshan 520 таксопарку в Чунціні. Представники Changan підкреслили, що компанія вже отримала понад 15 000 замовлень на Oshan 520 від корпоративних клієнтів. Чунцін, з його населенням близько 32 мільйонів людей (включаючи сільські райони), є рідним містом для Changan і найбільшим містом Китаю
Під час церемонії доставки офіційні особи Changan відзначили, що Чунцін став першим містом, яке отримало новітні станції швидкої заміни батарей CATL. Найбільший виробник батарей вже розгорнув 34 такі станції у місті та планує відкрити ще 16 до кінця 2025 року. Кожна станція здатна зберігати до 30 батарей і виконувати заміну акумуляторного блоку всього за 100 секунд. Це вражаючий показник, що може суттєво змінити логістику експлуатації електромобілів, особливо для таксопарків та служб доставки
Changan Oshan 520 є електричною версією популярного бензинового седана Changan Eado
Габаритні розміри автомобіля складають 4770 мм у довжину, 1840 мм у ширину та 1470 мм у висоту, а колісна база – 2765 мм. Зовнішній вигляд відзначається традиційними дверними ручками, безрамковою решіткою радіатора та подовженими фарами
В інтер’єрі 520-го встановлено 10,25-дюймовий екран інформаційно-розважальної системи, дисплей панелі приладів та селектор передач, розташований за кермом. Автомобіль також пропонує підігрів та вентиляцію сидіння водія, чотири динаміки та систему кругового огляду на 360 градусів
Oshan 520 оснащений електродвигуном потужністю 105 кВт (141 к.с.) на передній осі
Він живиться від батареї CATL 25# LFP Choco-SEB ємністю 56 кВт-год. Модель може проїхати до 515 км за циклом CLTC (китайський стандарт вимірювання запасу ходу). Changan Oshan 520 став першим автомобілем з технологією батарей Choco-SEB. У майбутньому до цього проекту приєднаються й інші моделі, включаючи GAC Aion S та Hongqi E-QM5
Читати далі
Схожі записиНові дослідження вкотре підтверджують: електромобілі є справді екологічнішими, ніж традиційні авто з двигунами внутрішнього згоряння — і це навіть з урахуванням виробництва акумуляторів! За даними Міжнародної ради з чистого транспорту (ICCT), повноцінний життєвий цикл електромобіля — від виробництва першої батарейної комірки до переробки компонентів — супроводжується на 73% меншими викидами вуглецю, ніж у випадку бензинового […]
13 Липня 2025Компанія BMW готується до виходу нового покоління своїх електромобілів на платформі Neue Klasse, роблячи ставку не лише на потужність, а й на абсолютну надійність акумуляторів. Німецький бренд обіцяє майбутнім власникам своїх електрокарів забути про проблеми з батареєю — головним елементом, який часто викликає занепокоєння серед потенційних покупців електромобілів BMW впроваджує підхід «нуль дефектів» при виробництві […]
12 Липня 2025Китайський автовиробник BYD зробив гучну заяву, яка може суттєво змінити уявлення про безпеку функцій автономного паркування Компанія не лише оновлює свою систему допомоги водієві під назвою God’s Eye, а й бере на себе повну відповідальність за її дії. Вперше у світі автовиробник гарантує, що якщо авто з цією системою пошкодить іншу машину під час самостійного […]
12 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі