Ostcar входить до групи компаній Vipos і відповідає за продаж, гарантійне та сервісне обслуговування електробусів та іншого обладнання. Мета компанії — створити екологічні рішення для міської мобільності, поєднуючи інноваційні технології, комфорт та енергоефективність, роблячи міста чистішими, зручнішими та доступнішими для всіх

Ostcar пропонує три основні моделі електробусів: Ostcar 8, Ostcar 10 та Ostcar 12
Усі моделі оснащені швидкою зарядкою, кондиціонером та обігрівачем, доступний автоматичний трап для зручності пасажирів. Модель Ostcar 8, яку показали на виставці «Комунтех-2025», спеціально розроблена для щільних міських маршрутів, де важливі маневреність та економічність. Розміри: 8005 x 2350 x 3100 мм. Ємність акумулятора становить 155,33 кВт-год, що забезпечує запас ходу 230-280 км. Зарядка здійснюється швидко, а стандартне обладнання включає кондиціонер, обігрівач та автоматичний трап
Також компанія пропонує Ostcar 10 — це більш потужний міський електробус, його розміри: 10450 x 2550 x 3250 мм. Акумулятор має ємність 300 кВт-год, а запас ходу складає 230-260 км. Швидка зарядка, кондиціонер та обігрівач входять до стандартної комплектації, а автоматичний трап доступний як опція
Флагманський Ostcar 12 поєднує сучасні рішення, включаючи інтелектуальні системи керування, енергозберігаючі технології та сучасний дизайн. Його розміри становлять 12000 x 2550 x 3400 мм. Ємність акумулятора — 350,07 кВт-год, запас ходу — не менше 300 км. Він має швидку зарядку, кондиціонер, обігрівач та опціональний автоматичний трап, які роблять цю модель універсальною для великих маршрутів з високим пасажиропотоком
Хоча електробуси Ostcar 10 та Ostcar 12 навіть на офіційному сайті представлені у вигляді рендерів, а в металі існує поки тільки початкова модель Ostcar 8
Електробуси Ostcar призначені для широкої цільової аудиторії, зокрема для муніципальних перевізників, які використовують їх для громадського транспорту. Вони також підходять для корпоративних перевізників, які організовують трансфери до бізнес-парків, підприємств та офісних центрів. Компанія підкреслює, що її продукція сприяє створенню майбутнього українських міст з чистим повітрям, тихими вулицями та комфортом для кожного пасажира
Ostcar акцентує увагу на стійкості: заміна дизельних автобусів електричними зменшує шкідливі викиди, досягає нульового рівня емісій та усуває шум. Хоча конкретні майбутні плани не деталізовано, загальна місія — впровадження інновацій для екологічних рішень та енергоефективності в громадському транспорті
Показаний на виставці Ostcar 8 може взяти на борт 65 пасажирів і загалом справляє хороше враження, а його головна перевага, за словами представників компанії — це його ціна в $180 000. У майбутньому він може стати ще дешевшим, якщо компанія організує локальну збірку в Києві, а такі плани є
З іншого боку, ще у 2020 році «Південмаш» планував запустити виробництво електробусів спільно з південнокорейською компанією Caris. Голова Державного космічного агентства України Володимир Усов, генеральний директор Південмашу Сергій Войт і південнокорейська компанія Caris підписували Меморандум про співпрацю щодо виробництва 5000 електробусів і 7800 зарядних станцій. Угода передбачала підписання договорів на суму 23 млрд гривень, з термінами виробництва до 2023 року. Жодного електробусу так і не було зроблено, хоча до повномасштабного вторгнення було два роки. Сподіваємось, що після багатьох років обіцянок і спроб, в Україні вдасться налагодити виробництво електричного транспорту
Читати далі
Схожі записиMG Cyberster, перший у світі електричний родстер із м’яким дахом та дверима «крила метелика», вже в Україні та доступний для замовлення в офіційних дилерських центрах. Створений, щоб поєднувати емоції з інноваціями, Cyberster відкриває нову еру для бренду із британським корінням Силует Cyberster поєднує класичні риси спортивного родстера з футуристичною агресивністю. Подовжений капот, низька посадка, та […]
16 Жовтня 2025Mitsubishi готує сюрприз для відвідувачів Japan Mobility Show у Токіо — футуристичний електричний позашляховик, створений для життя на природі. У той час як компанія в Європі співпрацює з Renault, маючи декілька їхніх моделей під власним брендом, на домашньому ринку вона експериментує з досить сміливими концептами Новий концепт, який поки не має офіційної назви, поєднує позашляховий […]
16 Жовтня 2025Європейські краш-тести знову перевірили китайський автопром на міцність — і результат виявився невтішним Електромобіль Dongfeng Box EV, відомий також як Nammi Box, отримав лише три зірки у рейтингу безпеки Euro NCAP, тоді як його суперники — Renault 5 та BYD Dolphin — показали набагато вищі результати. Для європейських експертів це стало свідченням того, що деяким […]
16 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі