Китайське вторгнення в Європу триває, і остання новинка – це електричний пікап. Maxus, бренд під крилом SAIC, як і MG, офіційно представлений і в Україні. Новенький пікап Maxus eTerron 9 дебютував на комерційній виставці IAA в Ганновері. Він позиціонується як «перший в Європі серійний електричний пікап з колісною формулою 4×4, побудований на спеціальній електричній платформі»
Maxus eTerron 9 має довжину 5500 мм, що робить його на 140 мм довшим за Ford Ranger і на 175 мм більшим за Toyota Hilux
Пікап має дизайн «New Electrified Mecha», який передбачає повністю закриту решітку радіатора, що оточена вертикальними фарами з С-подібними денними ходовими вогнями. До них приєднується передній багажник з електроприводом, за яким ховається 236 літрів корисного простору для зберігання
Задні місця ховаються врівень з підлогою, що дозволяє перевозити вантажі довжиною до 2400 мм
Салон напрочуд преміальний, він має двоколірну шкіру, а також окремі дисплеї. До них приєднуються металеві акценти, плаваюча центральна консоль та двоспицеве кермо
Власники також знайдуть 20 відсіків для зберігання речей, а також водійське сидіння з восьмипозиційним регулюванням з функціями вентиляції та масажу. Maxus додав, що обидва передні сидіння можна скласти, щоб створити майже рівне спальне місце довжиною 1700 мм
Продуктивність та можливості заряджання
Живлення здійснюється від літій-залізо-фосфатної батареї ємністю 102 кВт-год, яка забезпечує запас ходу в режимі WLTP 430 км. Коли заряд батареї стає низьким, швидкий зарядний пристрій постійного струму потужністю 115 кВт збільшує заряд батареї з 20% до 80% приблизно за 40 хвилин. Також вантажівка має функцію Vehicle to Load, яка дозволяє заряджати батарею від декількох розеток потужністю 2,2 кВт і 6,6 кВт
Якщо вас більше турбує живлення коліс, ніж живлення інструментів, пікап має систему повного приводу з двома двигунами, які видають сумарну потужність 436 к.с. (325 кВт). Вона дозволяє пікапу розганятися від 0-100 км/год за 5,8 секунди
eTerron 9 має напівмонококову конструкцію, яка поєднує в собі переваги як суцільного кузова, так і конструкції «кузов на рамі». Схоже, так воно і є, оскільки модель має буксирувальну здатність до 3500 кг і максимальне корисне навантаження 620 кг
Серед інших особливостей – регульована по висоті пневматична підвіска та широкий вибір режимів руху: Normal, Sand, Mud та Custom
Європейські продажі планується розпочати в четвертому кварталі
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі