Китайське вторгнення в Європу триває, і остання новинка – це електричний пікап. Maxus, бренд під крилом SAIC, як і MG, офіційно представлений і в Україні. Новенький пікап Maxus eTerron 9 дебютував на комерційній виставці IAA в Ганновері. Він позиціонується як «перший в Європі серійний електричний пікап з колісною формулою 4×4, побудований на спеціальній електричній платформі»
Maxus eTerron 9 має довжину 5500 мм, що робить його на 140 мм довшим за Ford Ranger і на 175 мм більшим за Toyota Hilux

Пікап має дизайн «New Electrified Mecha», який передбачає повністю закриту решітку радіатора, що оточена вертикальними фарами з С-подібними денними ходовими вогнями. До них приєднується передній багажник з електроприводом, за яким ховається 236 літрів корисного простору для зберігання
Задні місця ховаються врівень з підлогою, що дозволяє перевозити вантажі довжиною до 2400 мм

Салон напрочуд преміальний, він має двоколірну шкіру, а також окремі дисплеї. До них приєднуються металеві акценти, плаваюча центральна консоль та двоспицеве кермо
Власники також знайдуть 20 відсіків для зберігання речей, а також водійське сидіння з восьмипозиційним регулюванням з функціями вентиляції та масажу. Maxus додав, що обидва передні сидіння можна скласти, щоб створити майже рівне спальне місце довжиною 1700 мм




Продуктивність та можливості заряджання
Живлення здійснюється від літій-залізо-фосфатної батареї ємністю 102 кВт-год, яка забезпечує запас ходу в режимі WLTP 430 км. Коли заряд батареї стає низьким, швидкий зарядний пристрій постійного струму потужністю 115 кВт збільшує заряд батареї з 20% до 80% приблизно за 40 хвилин. Також вантажівка має функцію Vehicle to Load, яка дозволяє заряджати батарею від декількох розеток потужністю 2,2 кВт і 6,6 кВт
Якщо вас більше турбує живлення коліс, ніж живлення інструментів, пікап має систему повного приводу з двома двигунами, які видають сумарну потужність 436 к.с. (325 кВт). Вона дозволяє пікапу розганятися від 0-100 км/год за 5,8 секунди

eTerron 9 має напівмонококову конструкцію, яка поєднує в собі переваги як суцільного кузова, так і конструкції «кузов на рамі». Схоже, так воно і є, оскільки модель має буксирувальну здатність до 3500 кг і максимальне корисне навантаження 620 кг
Серед інших особливостей – регульована по висоті пневматична підвіска та широкий вибір режимів руху: Normal, Sand, Mud та Custom

Європейські продажі планується розпочати в четвертому кварталі
Читати далі
Схожі записиПісля клонів Rolls-Royce і Bugatti у мережі з’явилися зображення позашляховика, надто схожого на Bentley Bentayga. Фото, опубліковані в китайських соцмережах, демонструють SUV без емблеми, але з майже ідентичними пропорціями кузова, хромованою решіткою радіатора та характерними фарами. Є лише кілька відмінностей — трохи квадратніша форма носа і даху, однак впізнаваність британського дизайну заперечити важко Dreame, відомий […]
18 Жовтня 2025
Chevrolet Bolt другого покоління відкриє нову сторінку у стратегії компанії. Президент GM Марк Ройсс розповів у подкасті Plugged-In, що після нового Bolt, який з’явиться у наступному році, компанія планує випустити ще кілька моделей із ціною близько $30 тисяч. Він пояснив, що ці електромобілі можуть не мати назви Bolt, але належатимуть до одного «сімейства» — схожих […]
18 Жовтня 2025
Транспорт із подовженим запасом ходу, або EREV, має електричну силову установку з акумулятором і тяговим двигуном, а також резервний бензиновий агрегат, який підзаряджає батарею, збільшуючи запас ходу, але не приводить колеса у рух безпосередньо. Увесь рух здійснюється виключно за допомогою електродвигунів Попри технологічні переваги, не всі поділяють оптимізм щодо EREV Європейська організація Transport & Environment […]
18 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі