Кожен, хто думав, що спроба Audi створити електровелосипед може бути одноразовою, повинен подумати ще раз
Німецький автовиробник повернувся з новим електровелосипедом, розробленим для подолання бездоріжжя, з оновленими компонентами та нижчою початковою ціною, ніж у попередника. За $5850 він доступніший за деякі традиційні електровелосипеди, які не пов’язані з розкішними автомобілями

Новинка розроблена у партнерстві з італійським виробником мотоциклів та електровелосипедів Fantic, eMTB 2.0 використовує ту саму алюмінієву раму, що й оригінальний Audi eMTB. Водночас, є деякі ключові покращення
Трансмісія тепер оснащена електронним перемикачем SRAM GX Eagle Transmission AXS у парі з 12-швидкісною касетою SRAM XX SL Eagle 10-52T для чіткого бездротового перемикання. Гальма також значно покращилися завдяки новим роторам EPTA STAGE розміром 220 мм спереду та 203 мм ззаду. Супорти Sunstar F.I.R.S.T. забезпечують покращений контроль, коли траса спрямована вниз
Audi eMTB 2.0 другого покоління оснащений підвіскою Öhlins, потужними гальмами та двигуном Brose
«Під капотом» – Brose S-MAG потужністю 250 Вт, який має крутний момент до 90 Нм. Акумуляторна батарея ємністю 720 Вт-год забезпечує живлення, залишаючись повністю інтегрованою в раму. Велосипедисти можуть вибирати один з чотирьох режимів допомоги, включаючи eco, tour, sport та boost. Відчувається, що принаймні один з них мав би бути RS
Тим не менш, електровелосипед допоможе велосипедистам розганятися до 32 км/год, а запас ходу може становити від 20 до 150 км, залежно від місцевості та зусиль. Маючи досвід катання на гірських велосипедах та електровелосипедах, такого запасу ходу буде достатньо для переважної більшості людей. Невеликий цифровий дисплей відображає швидкість, рівень допомоги та стан акумулятора
Він має ліврею, натхненну RS Q e-tron, та хід підвіски 180 мм для серйозної їзди по бездоріжжю
Для найкращої прохідності та зручності керування, електровелосипед має незвичну комбінацію коліс, яку велосипедисти називають системою «маллет»: велике 29-дюймове колесо спереду та трохи менше 27,5-дюймове ззаду. Таке поєднання дозволяє легко переїжджати через великі перешкоди, зберігаючи при цьому велосипед спритним і маневреним
Щоб забезпечити комфортну їзду по бездоріжжю, встановлена професійна підвіска Öhlins (передня вилка та задній амортизатор), яка має 180 мм ходу та дозволяє дуже ефективно поглинати сильні удари та нерівності
На додаток до самого велосипеда, Audi пропонує своїм покупцям фірмові аксесуари, зокрема шолом і спеціальний рюкзак для води. Поставки цього потужного позашляхового e-tron щасливим клієнтам вже почалися
Читати далі
Схожі записиIONITY розширила мережу швидкісних зарядних станцій для електромобілів у Києві, відкривши потужний хаб на верхньому паркінгу ТРЦ «ХІТ Mall» біля метро Житомирська за адресою проспект Берестейський, 134/1 Спочатку тут працювали дві станції, потім чотири, а тепер шість, що дозволяє одночасно заряджати до 17 електрокарів з загальною потужністю майже 1 МВт. Серед обладнання дев’ять кабелів CCS […]
1 Жовтня 2025Попри ознаки економічної турбулентності — зростання інфляції та підвищення рівня безробіття до 4,3% минулого місяця у США, що навіть змусило Федеральну резервну систему знизити процентні ставки — американські покупці автомобілів демонструють несподівану активність. Аналітики компанії Edmunds прогнозують, що третій квартал цього року стане найсильнішим для продажів нових автомобілів з 2019 року Стимули та прогнози продажів […]
1 Жовтня 2025Шанувальники німецького автопрому з нетерпінням очікують на появу найменшого електричного кросовера від Audi. Компактний електрокар готується до дебюту у 2027 році, і вже був помічений під час дорожніх випробувань, а його профіль викликає стійкі асоціації з класичним Audi A2 початку 2000-х Цей малюк покликаний зайняти місце в лінійці Audi e-tron нижче за існуючий Q4 e-tron […]
1 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі