Компанія Audi підтвердила наміри вивести на ринок свій найменший і найдоступніший електромобіль, орієнтований на сегмент моделей A3. І хоча назву новинки поки що тримають у таємниці, генеральний директор бренду Ґернот Дьольнер уже анонсував виробництво моделі у 2026 році на заводі в Інгольштадті
Найменший e-tron матиме п’ятидверний кузов і платформу від VW ID.4
Цей електрокар не стане наступником нинішньої Audi A3, а, радше, її електричним побратимом – окремою моделлю, що продаватиметься паралельно. У хід піде одна з перевірених платформ: найімовірніше, MEB, яку використовують Audi Q4 e-tron та вся родина VW ID. Новітня SSP-платформа концерну Volkswagen очікується лише у 2028-2029 роках і поки що не готова для таких моделей

Модель у стилі A3, але без ДВЗ: Audi прагне доступності без втрати статусу
Новий електромобіль Audi буде орієнтований на компактний клас, тобто розміром і позиціонуванням наблизиться до хетчбека A3. Враховуючи європейські смаки, варто очікувати п’ятидверний кузов, який традиційно популярніший за седани. Хоча ймовірність появи компактного кросовера, на кшталт A3 AllStreet, теж не варто повністю відкидати

Як і слід було очікувати, інтер’єр обіцяє бути “преміальним”, з фірмовим стилем Audi, сучасними цифровими дисплеями та асистентами водія. За динамікою та запасом ходу обіцяють показники, які дозволять конкурувати в класі – хоча ймовірно, без рекордів, які традиційно залишаються за більшими та дорожчими моделями
Важкий час для Audi: нові ринки, нові технології й скорочення персоналу
Водночас із анонсом нової доступної моделі для Європи, Audi заявила про появу новинки для китайського ринку вже у квітні, яка розробляється спільно з SAIC. Це частина стратегії глибшої локалізації й адаптації до вимог окремих регіонів

Проте не все так безхмарно: німецький бренд проходить непростий етап. Продажі електромобілів ростуть повільніше, ніж очікувалося, конкуренція в Європі та Китаї посилюється, а політична невизначеність змушує бренди переосмислювати довгострокову стратегію. У зв’язку з цим Audi оголосила про планове скорочення 7500 робочих місць у Німеччині до 2029 року – щоправда, в «соціально відповідальний» спосіб
Audi поки що не збирається повністю відмовлятися від двигунів внутрішнього згоряння, але розвиток електромобільного напрямку вже не має зворотного шляху. І, якщо все піде за планом, 2026 рік стане початком нової електричної епохи Audi – більш доступної, але все ще з логотипом, що змушує серце битися трохи частіше
Читати далі
Схожі записиБагато років у соцмережах любили лякати всіх розмовами про те, що акумулятори в електромобілях швидко вмирають, немов батарея у смартфоні через три роки. Здавалося, електрокари приречені втрачати свою ефективність і ставати майже непотрібними після кількох сезонів експлуатації. Нові дані свідчать про протилежне. Сучасні технології акумуляторів виявилися значно довговічнішими, ніж припускали навіть інженери Шведська компанія з […]
27 Жовтня 2025
На вигляд Munro M280 ніби зійшов із конвеєра у 1985 році Квадратний кузов, прості форми, атмосферний дух класичного Land Rover Defender. Але під цим «олдскульним» корпусом приховано сучасну електричну силову установку і потужне обладнання для справжнього бездоріжжя Сьогодні на ринку з’являється дедалі більше електромобілів, які успішно конкурують з авто на ДВЗ, призначених для суворого бездоріжжя. […]
27 Жовтня 2025
Ринок електромобілів у США переживає не найпростіший період. Політика, яка знову сприяє традиційному паливу, а також скасування федеральної податкової пільги на електромобілі зменшили попит. Деякі виробники переглядають свої плани, призупиняють анонсовані моделі або зменшують масштаб проектів, які ще вчора здавалися безумовними Jeep, однак, не збирається здаватися Після того як Stellantis відмовився від електричної версії пікапа […]
27 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі