Компанія Audi підтвердила наміри вивести на ринок свій найменший і найдоступніший електромобіль, орієнтований на сегмент моделей A3. І хоча назву новинки поки що тримають у таємниці, генеральний директор бренду Ґернот Дьольнер уже анонсував виробництво моделі у 2026 році на заводі в Інгольштадті
Найменший e-tron матиме п’ятидверний кузов і платформу від VW ID.4
Цей електрокар не стане наступником нинішньої Audi A3, а, радше, її електричним побратимом – окремою моделлю, що продаватиметься паралельно. У хід піде одна з перевірених платформ: найімовірніше, MEB, яку використовують Audi Q4 e-tron та вся родина VW ID. Новітня SSP-платформа концерну Volkswagen очікується лише у 2028-2029 роках і поки що не готова для таких моделей

Модель у стилі A3, але без ДВЗ: Audi прагне доступності без втрати статусу
Новий електромобіль Audi буде орієнтований на компактний клас, тобто розміром і позиціонуванням наблизиться до хетчбека A3. Враховуючи європейські смаки, варто очікувати п’ятидверний кузов, який традиційно популярніший за седани. Хоча ймовірність появи компактного кросовера, на кшталт A3 AllStreet, теж не варто повністю відкидати

Як і слід було очікувати, інтер’єр обіцяє бути “преміальним”, з фірмовим стилем Audi, сучасними цифровими дисплеями та асистентами водія. За динамікою та запасом ходу обіцяють показники, які дозволять конкурувати в класі – хоча ймовірно, без рекордів, які традиційно залишаються за більшими та дорожчими моделями
Важкий час для Audi: нові ринки, нові технології й скорочення персоналу
Водночас із анонсом нової доступної моделі для Європи, Audi заявила про появу новинки для китайського ринку вже у квітні, яка розробляється спільно з SAIC. Це частина стратегії глибшої локалізації й адаптації до вимог окремих регіонів

Проте не все так безхмарно: німецький бренд проходить непростий етап. Продажі електромобілів ростуть повільніше, ніж очікувалося, конкуренція в Європі та Китаї посилюється, а політична невизначеність змушує бренди переосмислювати довгострокову стратегію. У зв’язку з цим Audi оголосила про планове скорочення 7500 робочих місць у Німеччині до 2029 року – щоправда, в «соціально відповідальний» спосіб
Audi поки що не збирається повністю відмовлятися від двигунів внутрішнього згоряння, але розвиток електромобільного напрямку вже не має зворотного шляху. І, якщо все піде за планом, 2026 рік стане початком нової електричної епохи Audi – більш доступної, але все ще з логотипом, що змушує серце битися трохи частіше
Читати далі
Схожі записиЗавдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Інженери BMW працюють у прискореному режимі, адже до кінця 2027 року компанія планує вивести на ринок близько сорока нових або глибоко оновлених моделей Neue Klasse. Серед них опинився наступний X7, який нещодавно помітили під час тестів у Німеччині. Під камуфляжем автомобіль виглядає як легкий рестайлінг, але насправді йдеться про повноцінну зміну покоління. Поточний X7 дебютував […]
14 Грудня 2025
Компанія Unplugged Performance представила нові ковані колеса, розроблені спеціально для електричного пікапа Tesla. Виробник обіцяє високу міцність, надійний захист від бордюрів і характеристики, близькі до заводських рішень Tesla Unplugged Performance відома своїми гучними заявами На початку року компанія назвала свої колеса Road Warrior для Tesla Model 3 і Model Y першими у світі «незнищенними». Тепер […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі