Компанія Audi підтвердила наміри вивести на ринок свій найменший і найдоступніший електромобіль, орієнтований на сегмент моделей A3. І хоча назву новинки поки що тримають у таємниці, генеральний директор бренду Ґернот Дьольнер уже анонсував виробництво моделі у 2026 році на заводі в Інгольштадті
Найменший e-tron матиме п’ятидверний кузов і платформу від VW ID.4
Цей електрокар не стане наступником нинішньої Audi A3, а, радше, її електричним побратимом – окремою моделлю, що продаватиметься паралельно. У хід піде одна з перевірених платформ: найімовірніше, MEB, яку використовують Audi Q4 e-tron та вся родина VW ID. Новітня SSP-платформа концерну Volkswagen очікується лише у 2028-2029 роках і поки що не готова для таких моделей

Модель у стилі A3, але без ДВЗ: Audi прагне доступності без втрати статусу
Новий електромобіль Audi буде орієнтований на компактний клас, тобто розміром і позиціонуванням наблизиться до хетчбека A3. Враховуючи європейські смаки, варто очікувати п’ятидверний кузов, який традиційно популярніший за седани. Хоча ймовірність появи компактного кросовера, на кшталт A3 AllStreet, теж не варто повністю відкидати
Як і слід було очікувати, інтер’єр обіцяє бути “преміальним”, з фірмовим стилем Audi, сучасними цифровими дисплеями та асистентами водія. За динамікою та запасом ходу обіцяють показники, які дозволять конкурувати в класі – хоча ймовірно, без рекордів, які традиційно залишаються за більшими та дорожчими моделями
Важкий час для Audi: нові ринки, нові технології й скорочення персоналу
Водночас із анонсом нової доступної моделі для Європи, Audi заявила про появу новинки для китайського ринку вже у квітні, яка розробляється спільно з SAIC. Це частина стратегії глибшої локалізації й адаптації до вимог окремих регіонів
Проте не все так безхмарно: німецький бренд проходить непростий етап. Продажі електромобілів ростуть повільніше, ніж очікувалося, конкуренція в Європі та Китаї посилюється, а політична невизначеність змушує бренди переосмислювати довгострокову стратегію. У зв’язку з цим Audi оголосила про планове скорочення 7500 робочих місць у Німеччині до 2029 року – щоправда, в «соціально відповідальний» спосіб
Audi поки що не збирається повністю відмовлятися від двигунів внутрішнього згоряння, але розвиток електромобільного напрямку вже не має зворотного шляху. І, якщо все піде за планом, 2026 рік стане початком нової електричної епохи Audi – більш доступної, але все ще з логотипом, що змушує серце битися трохи частіше
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі