Французький автовиробник припинив розвиток бренду Mobilize та одночасно поставив крапку в історії міських електрокарів Duo і Bento, які так і не встигли повноцінно проявити себе
Історія електричної мікромобільності Renault починалася з великих планів
Бренд Mobilize з’явився у 2021 році як окремий напрям для пошуку нових форматів бізнесу за межами класичного виробництва автомобілів. Того ж року компанія показала концепт EZ-1, який згодом переріс у серійні Duo і Bento. До конвеєра ці моделі дійшли лише у 2024 році

Обидва електромобілі належали до класу важких квадрициклів і багато в чому нагадували Renault Twizy, виробництво якого згорнули раніше. За розмірами, стилем і характером вони випередили появу таких конкурентів, як Citroën Ami, Opel Rocks Electric чи Fiat Topolino. Головна відмінність полягала у підході до продажу, адже Mobilize не планував класичну реалізацію через дилерів і пропонував ці моделі лише за підпискою

Експеримент тривав недовго
Уже через рік після презентації серійних версій Renault вирішив закрити не лише Duo та Bento, а й сам бренд Mobilize. У компанії офіційно підтвердили, що він більше не існує як окрема структура. Автомобілі навіть не встигли вийти на ринок Великої Британії
Разом із цим завершується робота сервісів каршерингу Mobilize у Мілані, а програма в Мадриді поступово згорнеться до 2026 року. У Renault пояснюють рішення тим, що ці напрями не обіцяли стабільної прибутковості або не відповідали оновленій стратегії групи

Повного зникнення Mobilize не буде
Renault вважає зарядну інфраструктуру для електромобілів ключовим елементом задоволеності клієнтів і важливим фактором переходу на електротягу. Саме тому енергетичні та зарядні сервіси Mobilize продовжать роботу, але вже у складі Renault Group
Ці напрями перейдуть під управління комерційного підрозділу концерну. Серед результатів роботи Mobilize — доступ до понад мільйона зарядних точок по всій Європі для водіїв Renault Group; плани запустити 200 ультрашвидких зарядних хабів у Франції та Італії до кінця 2026 року; десятки тисяч активних користувачів Charge Pass, а також запуск двонаправленої зарядки V2G для корпоративних клієнтів

У Renault наголошують, що Mobilize виконав свою роль
Бренд став майданчиком для тестування нових ідей і допоміг компанії краще зрозуміти ринок мікромобільності та сервісів навколо електромобілів. Частина рішень виявилася перспективною і отримала продовження, інші не вписалися у довгострокові плани та залишилися у минулому
Читати далі
Схожі записиДоступний компактний електричний хетчбек, створений і зібраний у Європі — це саме те, що треба у боротьб із жорсткою конкуренцією з боку китайських брендів Продажі Volkswagen ID. Polo в Європі стартують у квітні наступного року Початкова ціна становитиме 25 тисяч євро з урахуванням ПДВ. У своєму сегменті новинка одразу виходить на поле Renault 5, який […]
16 Грудня 2025
Компанія запустила автономні Model Y без пасажирів і без водія в салоні, який підстраховував автопілот. Для платних поїздок нагляд людини поки зберігається, однак сам факт виїзду повністю «порожніх» авто на міські вулиці став важливим етапом для бренду, який робить ставку на автономне водіння, штучний інтелект і робототехніку Відео з чорним Model Y, який спокійно рухається […]
16 Грудня 2025
Оновлення мало з’явитися вже цього року та принести інтерфейс і функції, знайомі за новими моделями бренду. Йдеться про машини з мультимедійною системою на базі Google, тобто з Android Automotive У компанії пояснюють затримку прагненням забезпечити стабільну роботу нового інтерфейсу на всіх сумісних авто, незалежно від ринку, року випуску чи версії «заліза». Тепер реліз перенесли на […]
16 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі