Майже серійний електричний кросовер Epiq був представлений перед його офіційним запуском у середині 2026 року
У центрі уваги на виставці мобільності IAA у Мюнхені був не лише Volkswagen ID. Cross. На сцені був представлений і Skoda Epiq, оновлена версія компактного електричного позашляховика, вперше показаного в концептуальній формі минулого року. Кросовер позиціонують як практичний та стильний вхід до лінійки електромобілів бренду, Epiq забезпечить зручність щоденного використання, та й ціну обіцяють при цьому зберегти на рівні свого бензинового аналога
Замість того, щоб одразу розкрити серійну версію, Skoda представила майже серійний шоу-кар, який відображає вигляд остаточної моделі. Дизайн базується на концепті 2024 року з невеликими, але показовими вдосконаленнями, включаючи перероблені світлодіоди, змінену форму решітки радіатора, модифіковані бампери та нові дзеркала. Усе це наближає позашляховик до його готової до виробництва форми, випуск якої заплановано на середину 2026 року

Розміри та стиль
Довжина компактного позашляховика Skoda становить 4,1 м, що дуже схоже на субкомпактний хетчбек Fabia та трохи більше, ніж Kylaq для індійського ринку. Звичайно, це найменший електромобіль у лінійці Skoda після Elroq та Enyaq
Epiq — перша модель, яка повністю втілює дизайнерський підхід Skoda Modern Solid, який зрештою визначить решту модельного ряду бренду. Ключові стилістичні рішення включають нову передню частину «Tech-Deck», тонкі Т-подібні світлодіодні фари та виражену «лінію торнадо». Шоу-кар має матове покриття кольору кашемір, доповнене глянцевими чорними деталями, облицюванням кольору Cosmo сірого та легкосплавними дисками нового дизайну
А як що щодо інтер’єру?
Фотографії інтер’єру залишаються в таємниці, але очікується, що Epiq запозичить елементи у свого двоюрідного брата VW ID. Cross. Ми побачимо поєднання 11-дюймової цифрової панелі приладів та 13-дюймового сенсорного екрана інформаційно-розважальної системи, доповненого фізичними кнопками й тактильними колесами прокручування для більш інтуїтивного налаштування. Також підтверджено наявність таких функцій, як бездротова зарядка
Незважаючи на компактні розміри, Skoda стверджує, що позашляховик розмістить п’ятьох пасажирів. Салон також включатиме практичні деталі, такі як гачки для сумок, точки кріплення та приховані відділення для зберігання під підлогою, а також багажник об’ємом 475 літрів
Електромобіль матиме спільну архітектуру MEB Entry з майбутніми VW ID. Polo, ID. Cross та Cupra Raval. Skoda не вдавалася в подробиці щодо характеристик, але пообіцяла запас ходу до 425 км, що на 5 км більше, ніж у VW ID. Cross. Очікується, що обидві моделі будуть оснащені переднім електродвигуном потужністю 208 к.с. (155 кВт)

Скільки це коштуватиме?
Виробництво Epiq відбуватиметься на заводі Volkswagen у Наваррі, Іспанія, а продажі мають розпочатися в середині 2026 року. Skoda стверджує, що це буде найдоступніший електромобіль у своїй лінійці, ціна якого «порівнянна» з Kamiq з двигуном внутрішнього згоряння. У сьогоднішніх цінах це означає початкову ціну близько 25 330 євро у Німеччині та 24 975 фунтів стерлінгів у Великій Британії
Серед конкурентів поза межами VW Group будуть невеликі електричні позашляховики, такі як Ford Puma Gen-E, Jeep Avenger, Kia EV2, Mini Aceman, Toyota Urban Cruiser, Renault 4 E-Tech та інші
Читати далі
Схожі записиБагато років у соцмережах любили лякати всіх розмовами про те, що акумулятори в електромобілях швидко вмирають, немов батарея у смартфоні через три роки. Здавалося, електрокари приречені втрачати свою ефективність і ставати майже непотрібними після кількох сезонів експлуатації. Нові дані свідчать про протилежне. Сучасні технології акумуляторів виявилися значно довговічнішими, ніж припускали навіть інженери Шведська компанія з […]
27 Жовтня 2025
На вигляд Munro M280 ніби зійшов із конвеєра у 1985 році Квадратний кузов, прості форми, атмосферний дух класичного Land Rover Defender. Але під цим «олдскульним» корпусом приховано сучасну електричну силову установку і потужне обладнання для справжнього бездоріжжя Сьогодні на ринку з’являється дедалі більше електромобілів, які успішно конкурують з авто на ДВЗ, призначених для суворого бездоріжжя. […]
27 Жовтня 2025
Ринок електромобілів у США переживає не найпростіший період. Політика, яка знову сприяє традиційному паливу, а також скасування федеральної податкової пільги на електромобілі зменшили попит. Деякі виробники переглядають свої плани, призупиняють анонсовані моделі або зменшують масштаб проектів, які ще вчора здавалися безумовними Jeep, однак, не збирається здаватися Після того як Stellantis відмовився від електричної версії пікапа […]
27 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі