Французький автовиробник Peugeot представив електричний хетчбек E-208 GTI на перегонах “24 години Ле-Мана”, повернувши легендарну емблему GTI після шестирічної перерви
Новинка стала першим електромобілем бренду, який отримав культовий значок GTI, випередивши Volkswagen, який обіцяв власний електричний GTI лише до кінця десятиліття
Peugeot E-208 GTI базується на платформі e-CMP концерну Stellantis, яка також використовується в таких моделях, як Fiat 600 та Alfa Romeo Junior
Електромобіль оснащений одним двигуном потужністю 276 кінських сил і крутним моментом 345 Нм, що передається на передні колеса. Електричний E-208 GTI розганяється до 100 км/год за 5,7 секунди, що робить його найшвидшим GTI в історії Peugeot і дозволяє випередити електричний Mini Cooper JCW з його 5,9 секундами. Максимальна швидкість обмежена на позначці 180 км/год, що дещо поступається Mini. Акумулятор ємністю 54 кВт-год забезпечує запас ходу до 350 км за стандартом WLTP, що трохи менше, ніж у Mini JCW, але достатньо для міських поїздок і заміських подорожей. Зарядка від 20 до 80% займає менше 30 хвилин, а підтримка функції V2L (vehicle-to-load) дозволяє живити зовнішні пристрої, що є унікальною особливістю в цьому класі

Зовнішній вигляд E-208 GTI віддає шану класичному Peugeot 205 GTI
Завдяки розширеній на 56 мм передній і на 27 мм задній колії, а також заниженій на 30 мм підвісці, автомобіль має агресивну і стійку поставу. Нові 18-дюймові диски з багатоспицевим дизайном і червоними літерами GTI нагадують колеса 205 GTI 1.9, а червоні акценти на арках, решітці радіатора, фарах і гальмівних супортах із дисками діаметром 355 мм додають спортивного характеру. Всередині салону також домінують ретро-мотиви: червоне амбієнтне освітлення, яке можна налаштувати, червоні ремені безпеки, килимки та прострочка на панелі приладів. Спортивні сидіння з центральною червоною смугою і сітчастим візерунком відсилають до дизайну 205 GTI

Технічні вдосконалення включають переналаштовані пружини та амортизатори, новий задній стабілізатор поперечної стійкості, шини Michelin Pilot Sport Cup 2 для кращого зчеплення та оновлену систему рульового управління. Ці зміни обіцяють динамічну керованість, яка може зробити E-208 GTI гідним спадкоємцем слави своїх попередників. Очікується, що автомобіль надійде у продаж наприкінці року за орієнтовною ціною близько 42 000 евро
Читати далі
Схожі записиІндикатор заряду електромобіля не завжди точно відображає його здатність подолати, наприклад, гірський перевал зі швидкістю 105 км/год. Інженери Каліфорнійського університету в Ріверсайді (UCR) створили новий інструмент, покликаний замінити цю невизначеність чіткою впевненістю в реальному запасі ходу Новий діагностичний інструмент, названий State of Mission (SOM), надає значно кориснішу відповідь, ніж простий стан заряду. Замість того, щоб лише […]
8 Жовтня 2025
Suzuki оголосила свій широкий модельний ряд для виставки Japan Mobility Show 2025, до якого входить безліч концептів та серійних автомобілів. Головною подією стане світова прем’єра електричного концепту Vision e-Sky Компанія зазначає, що цей мінікар ідеально підійде для щоденних поїздок на роботу. Він відповідає гаслу «Унікальний, Розумний, Позитивний» і повинен створювати «веселий» настрій. Схоже, Vision e-Sky […]
8 Жовтня 2025
Швидкість заряджання електромобілів у Китаї досягає неймовірних показників Бренд Zeekr, який входить до Geely Group разом із Polestar, Lotus та Volvo, оновив свій спортивний електричний фастбек 001, випущений ще у 2021 році. Оновлення посередині виробничого циклу включає платформу вищої напруги та надзвичайно швидкий час поповнення енергії. Завдяки цьому вдосконаленню Zeekr не лише візуально змінив 001, […]
8 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі