Французький автовиробник Peugeot представив електричний хетчбек E-208 GTI на перегонах “24 години Ле-Мана”, повернувши легендарну емблему GTI після шестирічної перерви
Новинка стала першим електромобілем бренду, який отримав культовий значок GTI, випередивши Volkswagen, який обіцяв власний електричний GTI лише до кінця десятиліття
Peugeot E-208 GTI базується на платформі e-CMP концерну Stellantis, яка також використовується в таких моделях, як Fiat 600 та Alfa Romeo Junior
Електромобіль оснащений одним двигуном потужністю 276 кінських сил і крутним моментом 345 Нм, що передається на передні колеса. Електричний E-208 GTI розганяється до 100 км/год за 5,7 секунди, що робить його найшвидшим GTI в історії Peugeot і дозволяє випередити електричний Mini Cooper JCW з його 5,9 секундами. Максимальна швидкість обмежена на позначці 180 км/год, що дещо поступається Mini. Акумулятор ємністю 54 кВт-год забезпечує запас ходу до 350 км за стандартом WLTP, що трохи менше, ніж у Mini JCW, але достатньо для міських поїздок і заміських подорожей. Зарядка від 20 до 80% займає менше 30 хвилин, а підтримка функції V2L (vehicle-to-load) дозволяє живити зовнішні пристрої, що є унікальною особливістю в цьому класі
Зовнішній вигляд E-208 GTI віддає шану класичному Peugeot 205 GTI
Завдяки розширеній на 56 мм передній і на 27 мм задній колії, а також заниженій на 30 мм підвісці, автомобіль має агресивну і стійку поставу. Нові 18-дюймові диски з багатоспицевим дизайном і червоними літерами GTI нагадують колеса 205 GTI 1.9, а червоні акценти на арках, решітці радіатора, фарах і гальмівних супортах із дисками діаметром 355 мм додають спортивного характеру. Всередині салону також домінують ретро-мотиви: червоне амбієнтне освітлення, яке можна налаштувати, червоні ремені безпеки, килимки та прострочка на панелі приладів. Спортивні сидіння з центральною червоною смугою і сітчастим візерунком відсилають до дизайну 205 GTI
Технічні вдосконалення включають переналаштовані пружини та амортизатори, новий задній стабілізатор поперечної стійкості, шини Michelin Pilot Sport Cup 2 для кращого зчеплення та оновлену систему рульового управління. Ці зміни обіцяють динамічну керованість, яка може зробити E-208 GTI гідним спадкоємцем слави своїх попередників. Очікується, що автомобіль надійде у продаж наприкінці року за орієнтовною ціною близько 42 000 евро
Читати далі
Схожі записиКомпанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]
15 Липня 2025General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]
15 Липня 2025Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]
15 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі