З 1951 року ім’я Land Cruiser стало синонімом непохитної надійності, залізної витривалості та абсолютної впевненості на будь-якому бездоріжжі. Легенда народилася в післявоєнній Японії як військовий всюдихід, натхненний американським Jeep, і з часом перетворилася на символ пригод, експедицій і далеких мандрівок. Кожне покоління моделі будувалося на міцній рамній конструкції, яка забезпечувала феноменальну жорсткість кузова, здатність долати найскладніші перепони та витримувати екстремальні навантаження — від африканських сафарі до сибірських заметів. Проте нині Toyota стоїть на порозі радикальних змін: компанія готується суттєво розширити сімейство Land Cruiser, вводячи дві абсолютно нові моделі — позашляховик і пікап

За даними японського видання Best Car, яке посилається на інсайдерів компанії, Toyota вже розпочала розробку цих автомобілів
Ключова інновація — можливий перехід від класичної рамної архітектури до несучого кузова. Такий крок, здавалося б, суперечить самій суті Land Cruiser: адже рама завжди була основою його легендарної міцності, дозволяючи витримувати торсіонні навантаження на нерівностях, захищати пасажирів у перекиданнях і слугувати базою для потужних двигунів. Несучий кузов, навпаки, інтегрує силові елементи безпосередньо в панелі, роблячи автомобіль легшим, тихішим і комфортнішим у повсякденному використанні. Він покращує керованість на асфальті, знижує центр тяжіння та полегшує інтеграцію сучасних систем безпеки й електрифікованих силових установок. Для щоденних поїздок містом чи шосе це ідеально, але для справжнього офроуду може здатися компромісом. Втім, саме цей баланс між комфортом і можливостями стає новим фокусом Toyota в епоху, коли позашляховики все частіше слугують сімейними автомобілями, а не лише інструментами для екстремальних пригод




Серед концептів Japan Mobility Show у 2023 році вирізнялися електричний пікап EPU та трирядний позашляховик Land Cruiser Se
EPU, довжиною понад п’ять метрів, вражав футуристичним дизайном із висувною вантажною платформою, яка розширювала функціональність для перевезення габаритних вантажів. Land Cruiser Se, своєю чергою, пропонував просторий салон на сім місць і електричну силову установку з великими батареями та повним приводом. За інформацією Best Car, серійний пікап успадкує риси EPU, відрізняючись від традиційних рамних побратимів — нових поколінь Hilux, Tacoma, Tundra та незмінної Land Cruiser 70 Series, яка досі виробляється для найвимогливіших ринків і зберігає класичну конструкцію




Концепти 2023 року були повністю електричними, оснащеними масивними акумуляторами для значного запасу ходу та системами повного приводу. Серійні версії можуть зберегти цю електричну формулу або перейти на універсальну несучу платформу, сумісну з гібридними установками — наприклад, поєднанням бензинового двигуна з електромоторами, як у популярних моделях Prius чи RAV4 Hybrid. Такий підхід ідеально вписується в багатовекторну стратегію Toyota, яка не ставить усі яйця в один кошик: компанія інвестує в електромобілі, гібриди, водневі технології та навіть синтетичне паливо
Японські джерела вказують на чіткі терміни: серійний Land Cruiser Se у форматі SUV може дебютувати вже 2026 року — до 75-річчя моделі, що додасть ювілею особливого символізму. Пікап, своєю чергою, планується на 2027 рік

Поточні дані свідчать, що електричний Land Cruiser може вироблятися безпосередньо в США
Це не лише дозволить уникнути високих імпортних тарифів на автомобілі з Японії, але й підтримає амбітну інвестиційну програму Toyota в американську промисловість. Нещодавно компанія оголосила про додаткові 10 мільярдів доларів на розширення заводів у Штатах, де вже збирають Camry, RAV4 і Tacoma. Локальне виробництво електромобілів також відповідає політиці уряду США щодо стимулювання зелених технологій і створення робочих місць

Читати далі
Схожі записиАмериканський стартап Peak Energy разом із компанією Jupiter Power розпочав розгортання великих батарей на основі натрію для зберігання електроенергії. Це помітний крок для технології, яка лише набирає обертів і пропонує альтернативу звичним літій-іонним системам. Натрієві батареї приваблюють нижчою вартістю, стабільністю роботи у сильний холод і повільнішим зношуванням. Водночас їхня щільність енергії нижча за літій-іонні аналоги, […]
17 Листопада 2025
Догляд за власним авто для багатьох автолюбителів є частиною хобі або способом заощадити. Базові речі на кшталт заміни мастила чи гальмівних колодок давно стали звичними, але власник Hyundai Ioniq 5 N нещодавно переконався, що електромобілі інколи ускладнюють навіть такі прості процеси. Він спалив задні колодки під час інтенсивних заїздів на треку — саме так, як […]
17 Листопада 2025
Можливості для випуску батарей для електрокарів значно перевищують реальний попит по всьому світу, підкреслюють у звіті компанії AlixPartners, яка займається консалтингом у автомобільній галузі. Найгірша ситуація в Китаї, але проблема надлишкових потужностей існує на кожному великому ринку й створює серйозні фінансові ризики для компаній, що виробляють батареї. Витрати на сировину та саме виробництво досі залишаються […]
17 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі