Навіщо Ford переманює співробітників Rivian, Tesla та Lucid?
Ford перекупив десятки спеціалістів від виробників електромобілів для своєї нової програми з розробки доступних електромобілів. Таким чином Ford сподівається посилити свої позиції для майбутньої боротьби з доступними китайським конкурентам
Ford створив команду, яка працює як “підпільний цех”
Генеральний директор Ford Джим Фарлі підтвердив роботу над новою платформою, яка ляже в основу майбутніх недорогих електромобілів автовиробника. Він фактично підтвердив створення команди “skunkworks” (так американці називають аналог підпільного цеху) на чолі з колишнім керівником відділу розробки Tesla і Ford Advanced EV Аланом Кларком (Alan Clarke)
За повідомленнями ЗМІ, за останній рік до команди приєдналося близько 300 осіб
За останній рік розмір команди, яка розробляє майбутні нові моделі, збільшився приблизно до 300 осіб. TechCrunch повідомляє, що 50 з них прийшли з Rivian, понад 20 раніше працювали в Tesla, а близько десятка були залучені з Canoo. Крім того, до команди входять колишні працівники Lucid та скасованої програми Apple з електромобілів. Ford також найняв двох спеціалістів з аеродинаміки, які раніше працювали у Формулі-1
Ford придбав Auto Motive Power заради кваліфікованих співробітників
Центр команди знаходиться в Ірвіні, штат Каліфорнія, і зрозуміло, що найм працівників прискорився на початку цього року. Нещодавно до команди приєднався старший інженер-механік, який працював на Tesla та займався впровадженням гігакастингу. У травні Ford також найняв колишнього віце-президента з інжинірингу компанії Canoo і переманила деяких працівників, звільнених Rivian у лютому. Ford також найняв людей з фірм eVTOL, включаючи Joby, Archer і Supernal. Багато співробітників цієї команди “skunkworks” також походять з Auto Motive Power, стартапу в галузі енергоменеджменту, який Ford придбав минулого року. Таким чином «Блакитний овал» хоче стати на вістрі проривних технологій і продуктів для електромобілів