Ford перекупив десятки спеціалістів від виробників електромобілів для своєї нової програми з розробки доступних електромобілів. Таким чином Ford сподівається посилити свої позиції для майбутньої боротьби з доступними китайським конкурентам
Ford створив команду, яка працює як “підпільний цех”
Генеральний директор Ford Джим Фарлі підтвердив роботу над новою платформою, яка ляже в основу майбутніх недорогих електромобілів автовиробника. Він фактично підтвердив створення команди “skunkworks” (так американці називають аналог підпільного цеху) на чолі з колишнім керівником відділу розробки Tesla і Ford Advanced EV Аланом Кларком (Alan Clarke)
За повідомленнями ЗМІ, за останній рік до команди приєдналося близько 300 осіб
За останній рік розмір команди, яка розробляє майбутні нові моделі, збільшився приблизно до 300 осіб. TechCrunch повідомляє, що 50 з них прийшли з Rivian, понад 20 раніше працювали в Tesla, а близько десятка були залучені з Canoo. Крім того, до команди входять колишні працівники Lucid та скасованої програми Apple з електромобілів. Ford також найняв двох спеціалістів з аеродинаміки, які раніше працювали у Формулі-1
Ford придбав Auto Motive Power заради кваліфікованих співробітників
Центр команди знаходиться в Ірвіні, штат Каліфорнія, і зрозуміло, що найм працівників прискорився на початку цього року. Нещодавно до команди приєднався старший інженер-механік, який працював на Tesla та займався впровадженням гігакастингу. У травні Ford також найняв колишнього віце-президента з інжинірингу компанії Canoo і переманила деяких працівників, звільнених Rivian у лютому. Ford також найняв людей з фірм eVTOL, включаючи Joby, Archer і Supernal. Багато співробітників цієї команди “skunkworks” також походять з Auto Motive Power, стартапу в галузі енергоменеджменту, який Ford придбав минулого року. Таким чином «Блакитний овал» хоче стати на вістрі проривних технологій і продуктів для електромобілів
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі