Ford перекупив десятки спеціалістів від виробників електромобілів для своєї нової програми з розробки доступних електромобілів. Таким чином Ford сподівається посилити свої позиції для майбутньої боротьби з доступними китайським конкурентам

Ford створив команду, яка працює як “підпільний цех”
Генеральний директор Ford Джим Фарлі підтвердив роботу над новою платформою, яка ляже в основу майбутніх недорогих електромобілів автовиробника. Він фактично підтвердив створення команди “skunkworks” (так американці називають аналог підпільного цеху) на чолі з колишнім керівником відділу розробки Tesla і Ford Advanced EV Аланом Кларком (Alan Clarke)
За повідомленнями ЗМІ, за останній рік до команди приєдналося близько 300 осіб
За останній рік розмір команди, яка розробляє майбутні нові моделі, збільшився приблизно до 300 осіб. TechCrunch повідомляє, що 50 з них прийшли з Rivian, понад 20 раніше працювали в Tesla, а близько десятка були залучені з Canoo. Крім того, до команди входять колишні працівники Lucid та скасованої програми Apple з електромобілів. Ford також найняв двох спеціалістів з аеродинаміки, які раніше працювали у Формулі-1

Ford придбав Auto Motive Power заради кваліфікованих співробітників
Центр команди знаходиться в Ірвіні, штат Каліфорнія, і зрозуміло, що найм працівників прискорився на початку цього року. Нещодавно до команди приєднався старший інженер-механік, який працював на Tesla та займався впровадженням гігакастингу. У травні Ford також найняв колишнього віце-президента з інжинірингу компанії Canoo і переманила деяких працівників, звільнених Rivian у лютому. Ford також найняв людей з фірм eVTOL, включаючи Joby, Archer і Supernal. Багато співробітників цієї команди “skunkworks” також походять з Auto Motive Power, стартапу в галузі енергоменеджменту, який Ford придбав минулого року. Таким чином «Блакитний овал» хоче стати на вістрі проривних технологій і продуктів для електромобілів
Читати далі
Схожі записиVolkswagen тимчасово зупинив випуск електричного мікробуса ID. Buzz та Multivan на своєму заводі у Ганновері. Хоча офіційно компанія посилається на потребу «гнучко адаптувати виробничі процеси до ринкових умов», справжня причина, ймовірно, криється в нижчих за очікувані показниках продажів Коли ID. Buzz лише з’явився, його називали символом нового етапу для Volkswagen Електробус відсилав до легендарного Microbus, […]
24 Жовтня 2025
Американський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі