Невже Volvo готує своє електричне роботаксі?
Ця новина може здатися неважливою — просто веселий пост у соціальних мережах від одного з акаунтів Volvo, в якому пригадали цікавий концепт-кар з початку 2000-х. Напевно це не означає, що Volvo справді збирається випустити цю модель… чи не так?
Пост, про який йдеться, було опубліковано на сторінці Volvo Cars Heritage у Facebook минулого тижня
Концепт-кар 3CC: Що відомо?
У пості лише кілька фотографій концепту 3CC, який дизайнери Volvo створювали з думкою про майбутнє і сталий розвиток. Це був ранній гібрид із регенеративним гальмуванням та аеродинамічним дизайном, а також із дверима типу “крило чайки” та незвичним компонуванням салону 1+2 для зручного входу та виходу
Здавалося б, нічого особливого, але навіщо було додавати “підморгування” наприкінці посту? Чи може Volvo насправді натякати на новий продукт на своїй сторінці? Це досить сміливі припущення, видавати бажане за дійсне чи просто жартівлива публікація?
Роботаксі з минулого?
Давайте поміркуємо, що це може бути. Концепт-кар 3CC дійсно виглядає як потенційне роботаксі
Можна навіть звинувачувати Ілона Маска в тому, що він “краде” ідеї дизайну у Volvo, як і Volvo в тому, що вона взяла концепцію 3CC у Honda CRX HF. Проте вони дійсно мають деяку концептуальну схожість, чи не так?
Взаємний розвиток технологій
Але що стосується автоматизації? Тієї справжнього автопілоту, коли “акції нічого не варті, якщо повне самокерування не буде досягнуто”? Натяк на завищені очікування автопілоту від Tesla
Тут також є певний взаємний розвиток, адже поки Tesla розробляє своє широко розрекламоване програмне забезпечення FSD, материнська компанія Volvo, Geely, працює разом із Alphabet (Google) над власним повністю автономним таксі для Waymo через бренд Zeekr
Чи так вже неймовірно уявити оновлений концепт 3CC, оснащений тією самою системою сенсорів Waymo, яку вони встановлюють на Hyundai, презентовану досить вчасно, щоб відібрати славу у Tesla? Особливо враховуючи зростаючий успіх EX30 у Європі