Nexceris і Honeywell підвищують безпеку літій-іонних батарей в електромобілях — photo 50005

Nexceris і Honeywell підвищують безпеку літій-іонних батарей в електромобілях

25.07.2025
3 хвилини на прочитання

Літій-іонні батареї живлять більшість сучасних електромобілів, систем накопичення енергії, ноутбуків, смартфонів, електроінструментів і медичних пристроїв. Їх популярність пояснюється малою масою, високою енергетичною щільністю та тривалим терміном служби, що робить їх ідеальними як для портативної техніки, так і для критичної інфраструктури. Проте зі зростанням обсягів використання батарей підвищується і ризик пожеж, особливо у сферах електромобільної інфраструктури, дата-центрів та масштабних енергетичних об’єктів

Nexceris і Honeywell підвищують безпеку літій-іонних батарей в електромобілях — photo 2

Ризик займання активно долає Honeywell, інтегруючи в свою систему пожежної безпеки технологію Li-ion Tamer, розроблену компанією Nexceris — фахівцем з енергетичної безпеки 

Інноваційна система призначена для раннього виявлення ознак теплового розгону — неконтрольованої реакції самонагрівання в елементах батареї, яка передує займанням або вибухам

Тепловий розгін зазвичай виникає через низку потенційно запобіжних факторів: перезарядку, неправильні зарядні пристрої, механічні пошкодження чи перегрів у спекотному середовищі. Усі ці ситуації можуть призвести до нагрівання акумуляторної комірки швидше, ніж вона здатна відводити тепло, що запускає лавинну реакцію у всьому блоці батарей. Це, своєю чергою, може призвести до пожежі, вибуху або витоку токсичних газів

Nexceris і Honeywell підвищують безпеку літій-іонних батарей в електромобілях — photo 3

Рішення Li-ion Tamer дає змогу виявити викиди газу з батарей за 30 хвилин до потенційного теплового розгону, забезпечуючи критично важливе вікно для превентивних дій 

Як зазначає Біллал Хаммуд, генеральний директор Honeywell Building Automation, це особливо актуально в умовах швидкого зростання попиту на накопичувачі енергії, інфраструктуру для електромобілів і дата-центри. Технологія вже інтегрується в рішення Honeywell у сфері автоматизації будівель, доповнюючи їхні системи виявлення диму та інших загроз

Для секторів електромобілів та енергетики це означає новий рівень управління ризиками в умовах зростаючих вимог до безпеки. Зростання кількості пожеж, пов’язаних із літієвими батареями, в останні роки знижує довіру споживачів як до електромобілів, так і до стаціонарних акумуляторних рішень. Компанія Nexceris розробила Li-ion Tamer саме для того, щоб відновити довіру до літій-іонних технологій та забезпечити їх безпечну інтеграцію в енергетичну інфраструктуру. За результатами внутрішніх випробувань компанії, жодної пожежі не зафіксовано у випадках використання системи Li-ion Tamer

Nexceris і Honeywell підвищують безпеку літій-іонних батарей в електромобілях — photo 4

Зі зростанням попиту на акумулятори понад 30% щороку, і прогнозами ринку понад 400 мільярдів доларів США до 2030 року, Nexceris бачить своє завдання у підтримці безпечної електрифікації. Як зазначає генеральний директор компанії Кайл Шен, місія Nexceris — робити світ кращим за допомогою енергетичних інновацій. Співпрацюючи з провідними клієнтами та партнерами, компанія створює рішення, які роблять виробництво енергії безпечнішим, ефективнішим і екологічно відповідальним. Після багаторічного партнерства з Honeywell, Li-ion Tamer тепер офіційно входить до складу Honeywell, відкриваючи нові можливості для глобального масштабування технології

Придбання Li-ion Tamer є стратегічним кроком для Honeywell 

Це не лише закріплює компанію як лідера у сфері раннього виявлення пожежних загроз, а й розширює її портфель у комерційному секторі пожежної безпеки. Керівниця технологічного напрямку Honeywell Commercial Fire, Кеті Девіс, привітала команду Nexceris і зазначила, що спільне майбутнє виявлення пожеж розпочинається саме сьогодні. Така інтеграція дозволяє Honeywell пропонувати клієнтам комплексні рішення для безпеки в епоху переходу на електротранспорт і масштабні системи накопичення енергії

Читати далі

Схожі записи
Mercedes-Benz згортає виробництво семимісного електричного кросовера EQB

Mercedes-Benz оголосив про припинення виробництва свого семимісного електричного кросовера EQB. Незважаючи на те, що EQB з’явився лише у 2021 році, його ера швидко добігає кінця: вже наступного року замовити цю модель буде неможливо Рішення про зняття EQB не є несподіваним і має глибоке технологічне підґрунтя  З самого початку EQB вважався своєрідним «електрифікованим побічним продуктом» або […]

2 Жовтня 2025
Mercedes-Benz згортає виробництво семимісного електричного кросовера EQB — photo 58165
Polestar підтвердив, що його найуспішніша модель – Polestar 2 – отримає продовження

Попри тенденцію до створення численних кросоверів, компанія вирішила зберегти для майбутнього покоління впізнаваний формат ліфтбека, який уже полюбився покупцям. Новий Polestar 2 буде побудований на сучасній платформі, яка також стане основою для майбутнього європейського кросовера, однак сам автомобіль збереже характер спортивного фастбека, а не перетвориться на типовий позашляховик Модель Polestar 2 стала справжнім хітом бренду  […]

2 Жовтня 2025
Polestar підтвердив, що його найуспішніша модель – Polestar 2 – отримає продовження — photo 58155
Найбільший сюрприз Porsche Cayenne Electric? Його акумулятор

Porsche завжди славилася своєю інженерною філософією еволюції, а не революції, і протягом 77 років компанія вдосконалювала мистецтво розташування опозитного шестициліндрового двигуна в задній частині своїх спортивних моделей. Проте для електричного Cayenne Porsche вирішила зробити крок далеко за межі традиційного підходу, створивши акумулятор, який не лише перевершує попередні стандарти, а й задає нову планку для технологій […]

2 Жовтня 2025
Найбільший сюрприз Porsche Cayenne Electric? Його акумулятор — photo 58043
Mercedes-Benz згортає виробництво семимісного електричного кросовера EQB

Mercedes-Benz оголосив про припинення виробництва свого семимісного електричного кросовера EQB. Незважаючи на те, що EQB з’явився лише у 2021 році, його ера швидко добігає кінця: вже наступного року замовити цю модель буде неможливо Рішення про зняття EQB не є несподіваним і має глибоке технологічне підґрунтя  З самого початку EQB вважався своєрідним «електрифікованим побічним продуктом» або […]

2 Жовтня 2025
Mercedes-Benz згортає виробництво семимісного електричного кросовера EQB — photo 58165
Polestar підтвердив, що його найуспішніша модель – Polestar 2 – отримає продовження

Попри тенденцію до створення численних кросоверів, компанія вирішила зберегти для майбутнього покоління впізнаваний формат ліфтбека, який уже полюбився покупцям. Новий Polestar 2 буде побудований на сучасній платформі, яка також стане основою для майбутнього європейського кросовера, однак сам автомобіль збереже характер спортивного фастбека, а не перетвориться на типовий позашляховик Модель Polestar 2 стала справжнім хітом бренду  […]

2 Жовтня 2025
Polestar підтвердив, що його найуспішніша модель – Polestar 2 – отримає продовження — photo 58155
Найбільший сюрприз Porsche Cayenne Electric? Його акумулятор

Porsche завжди славилася своєю інженерною філософією еволюції, а не революції, і протягом 77 років компанія вдосконалювала мистецтво розташування опозитного шестициліндрового двигуна в задній частині своїх спортивних моделей. Проте для електричного Cayenne Porsche вирішила зробити крок далеко за межі традиційного підходу, створивши акумулятор, який не лише перевершує попередні стандарти, а й задає нову планку для технологій […]

2 Жовтня 2025
Найбільший сюрприз Porsche Cayenne Electric? Його акумулятор — photo 58043
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK