Літій-іонні батареї живлять більшість сучасних електромобілів, систем накопичення енергії, ноутбуків, смартфонів, електроінструментів і медичних пристроїв. Їх популярність пояснюється малою масою, високою енергетичною щільністю та тривалим терміном служби, що робить їх ідеальними як для портативної техніки, так і для критичної інфраструктури. Проте зі зростанням обсягів використання батарей підвищується і ризик пожеж, особливо у сферах електромобільної інфраструктури, дата-центрів та масштабних енергетичних об’єктів
Ризик займання активно долає Honeywell, інтегруючи в свою систему пожежної безпеки технологію Li-ion Tamer, розроблену компанією Nexceris — фахівцем з енергетичної безпеки
Інноваційна система призначена для раннього виявлення ознак теплового розгону — неконтрольованої реакції самонагрівання в елементах батареї, яка передує займанням або вибухам
Тепловий розгін зазвичай виникає через низку потенційно запобіжних факторів: перезарядку, неправильні зарядні пристрої, механічні пошкодження чи перегрів у спекотному середовищі. Усі ці ситуації можуть призвести до нагрівання акумуляторної комірки швидше, ніж вона здатна відводити тепло, що запускає лавинну реакцію у всьому блоці батарей. Це, своєю чергою, може призвести до пожежі, вибуху або витоку токсичних газів
Рішення Li-ion Tamer дає змогу виявити викиди газу з батарей за 30 хвилин до потенційного теплового розгону, забезпечуючи критично важливе вікно для превентивних дій
Як зазначає Біллал Хаммуд, генеральний директор Honeywell Building Automation, це особливо актуально в умовах швидкого зростання попиту на накопичувачі енергії, інфраструктуру для електромобілів і дата-центри. Технологія вже інтегрується в рішення Honeywell у сфері автоматизації будівель, доповнюючи їхні системи виявлення диму та інших загроз
Для секторів електромобілів та енергетики це означає новий рівень управління ризиками в умовах зростаючих вимог до безпеки. Зростання кількості пожеж, пов’язаних із літієвими батареями, в останні роки знижує довіру споживачів як до електромобілів, так і до стаціонарних акумуляторних рішень. Компанія Nexceris розробила Li-ion Tamer саме для того, щоб відновити довіру до літій-іонних технологій та забезпечити їх безпечну інтеграцію в енергетичну інфраструктуру. За результатами внутрішніх випробувань компанії, жодної пожежі не зафіксовано у випадках використання системи Li-ion Tamer
Зі зростанням попиту на акумулятори понад 30% щороку, і прогнозами ринку понад 400 мільярдів доларів США до 2030 року, Nexceris бачить своє завдання у підтримці безпечної електрифікації. Як зазначає генеральний директор компанії Кайл Шен, місія Nexceris — робити світ кращим за допомогою енергетичних інновацій. Співпрацюючи з провідними клієнтами та партнерами, компанія створює рішення, які роблять виробництво енергії безпечнішим, ефективнішим і екологічно відповідальним. Після багаторічного партнерства з Honeywell, Li-ion Tamer тепер офіційно входить до складу Honeywell, відкриваючи нові можливості для глобального масштабування технології
Придбання Li-ion Tamer є стратегічним кроком для Honeywell
Це не лише закріплює компанію як лідера у сфері раннього виявлення пожежних загроз, а й розширює її портфель у комерційному секторі пожежної безпеки. Керівниця технологічного напрямку Honeywell Commercial Fire, Кеті Девіс, привітала команду Nexceris і зазначила, що спільне майбутнє виявлення пожеж розпочинається саме сьогодні. Така інтеграція дозволяє Honeywell пропонувати клієнтам комплексні рішення для безпеки в епоху переходу на електротранспорт і масштабні системи накопичення енергії
Читати далі
Схожі записиSkoda показала перші образи Vision O — концепту майбутньої електричної Octavia. Вперше за десятиліття бестселер чехів змінює платформу, стиль і саму ідеологію. Але залишає головне — простір, функціональність і доступність Компанія Skoda впевнено рухається в еру електрифікації Після успіху кросоверів Enyaq та Elroq, а також анонсу компактнішого Epiq, чехи звертають увагу на свій головний козир […]
1 Серпня 2025Після років експериментів з кросоверами Subaru знову звертає погляд на спорткари. Але цього разу — без характерного реву «боксерного» двигуна. У компанії замислилися над повністю електричною версією легендарного BRZ — купе, яке встигло стати улюбленцем ентузіастів Оригінальний Subaru BRZ з’явився ще у 2011 році Легке купе з заднім приводом і атмосферним бензиновим двигуном швидко завоювало […]
1 Серпня 2025Новий електричний флагманський Li Auto i8 (не плутати з гібридним суперкаром BMW i8) — це шестимісний SUV, який поєднує аеродинаміку спорткара, салон рівня бізнес-класу й витрату енергії на рівні компактного седана. І все це — за ціну меншу, ніж середньостатистична Tesla Li Auto i8 за габаритами більший за Tesla Model X, а за аеродинамікою кращий […]
1 Серпня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі