Компанія Nio представила перший електромобіль під новим брендом Firefly. Компактний електричний хетчбек отримав назву Firefly, як і сам бренд. Попередні замовлення на Firefly розпочалися в Китаї за ціною 148 800 юанів ($20 800)
Електричний Firefly, як і всі автомобілі Nio, оснащений змінними батареями
Однак, не повідомляється, чи входить акумулятор у вартість попереднього замовлення чи ні. CarNewsChina припускає, що ціна, швидше за все, відповідає версії з одним акумулятором
Генеральний директор Nio Вільям Лі оголосив під час конференції Nio Day в Гуанчжоу, що офіційний запуск Firefly EV відбудеться у квітні 2025 року. «Firefly розумніший за Mini і більш мініатюрний, ніж Smart», – сказав він, грайливо підколюючи своїх головних конкурентів




Firefly – це компактний хетчбек призначений для європейського ринку. Однак, після розчарувань у продажах бренду Nio на Старому континенті та додаткових тарифів, компанія вирішила запустити його спочатку в Китаї
Головною особливістю зовнішнього вигляду новинки є тріо круглих ліхтарів з чорною решіткою радіатора, які нагадують об’єктиви камери популярного смартфону. Електрокар має короткий капот і широку С-подібну стійку, яка плавно переходить у дах. Радіус розвороту електромобіля становить лише 4,7 метра
Firefly був створений Крісом Томассоном, віце-президентом Nio з дизайну. Томассон – промисловий дизайнер з досвідом роботи у BMW та Ford. У 2015 році він приєднався до мюнхенського офісу NextEV, який пізніше змінив назву на Nio

Максимальна місткість багажника становить понад 1250 літрів
Firefly може похвалитися п’ятизірковим рейтингом безпеки (стандарт C-NCAP 2024). Його кузов на 83,4% складається з високоміцної сталі. Як результат, його жорсткість на скручування досягає 35 700 Нм/градус, що є найвищим показником у своєму класі за версією Nio. Він також пропонує дев’ять подушок безпеки та систему ADAS

Новий бренд буде продаватися через торгові мережі Nio, на відміну від Onvo, яка має власні канали продажу. Позиціонування Firefly схоже на позиціонування Mini для BMW. Презентація Firefly EV відбудеться у квітні наступного року, найімовірніше, на Шанхайському автосалоні
Передпродажна ціна Firefly така ж, як і поточна дилерська ціна Mini Cooper в Китаї – 148 800 юанів. Mini Cooper 2024 року стартував у липні в Китаї за ціною 209 800 юанів ($28 800), а після масових знижок у жовтні закінчився за поточною ціною

Smart #1 був запущений у квітні в Китаї за більш прийнятною ціною 154 900 юанів і зберігає цю ціну до сьогодні. У листопаді було продано 2463 одиниці, що на 4,1% менше, ніж у попередньому місяці, згідно з даними China EV DataTracker
Седан/хетчбек Mona M03 від Xpeng стартує в Китаї від 119 800 юанів ($16 400), однак, маючи майже 4,8-метрову довжину, це набагато більший автомобіль

Конкуренти та плани продажів
Firefly буде конкурувати з Mini від BMW, спільним підприємством Mercedes-Benz та Geely Smart – Smart #1 – та Volkswagen ID.3. Про європейський запуск офіційно невідомо, але під час презентації Лі підкреслив, що Firefly є глобальним електромобілем. Генеральний директор Firefly Деніел Джин раніше натякнув, що бренд буде представлений в Європі у 2 кварталі 2025 року, а потім у Латинській Америці та Південно-Східній Азії

Читати далі
Схожі записиКомпанія Daewoo Trucks розширила свою пропозицію в сегменті електричної техніки, представивши три нові спеціалізовані моделі, розроблені на платформі середньорозмірної електровантажівки GIXEN. Платформа була створена з фокусом на ефективне використання у міських умовах. До нової лінійки увійшли електричний сміттєвоз компресійного типу об’ємом 7 м³, електричний самоскид для перевезення відходів ємністю 14 м³, а також раніше анонсована […]
25 Жовтня 2025
Китайська компанія BYD більше не обмежується випуском доступних електромобілів і гібридів. Її преміальний підрозділ Denza готує справжній виклик європейським брендам класу люкс Віцепрезидентка BYD Стелла Лі навіть заявила, що їхні автомобілі “у десять разів кращі” за моделі Porsche і BMW. І тепер Denza готова довести це на ділі — на Нюрбургринзі вже помітили прототип нового […]
25 Жовтня 2025
Volkswagen тимчасово зупинив випуск електричного мікробуса ID. Buzz та Multivan на своєму заводі у Ганновері. Хоча офіційно компанія посилається на потребу «гнучко адаптувати виробничі процеси до ринкових умов», справжня причина, ймовірно, криється в нижчих за очікувані показниках продажів Коли ID. Buzz лише з’явився, його називали символом нового етапу для Volkswagen Електробус відсилав до легендарного Microbus, […]
24 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі