Nissan планує випустити 30 новинок до 2027 року
Nissan планує оновити свій модельний ряд протягом наступних трьох років, випустивши 30 моделей в рамках бізнес-плану “The Arc”. Лише 14 з них будуть з ДВЗ, а решта 14 моделей – це гібриди та електромобілі
В США та Канаді Nissan має намір представити сім абсолютно нових моделей. Лише в США планується оновити 78% модельного ряду легкових автомобілів. Компанія популяризує силову установку e-Power: двигун внутрішнього згоряння слугує генератором для виробництва енергії для акумулятора, що живить електродвигун. У таких моделях, як Qashqai, ДВЗ не з’єднаний з колесами, аналогічно тому, як це зробила Mazda з роторним двигуном для кросовера MX-30
Nissan не розкриває деталі щодо новинок, але схоже компанія робить ставку на кросовери та позашляховики. В тизерному відео можна розрізнити хетчбек (мабуть спільний з Renault 5), та пікап. П’ять нових позашляховиків з’являться на Близькому Сході, плюс ще два в Африці, де також буде бензиновий автомобіль А-сегменту. Для Європи планується представити шість нових моделей та збільшити частку електромобілів у структурі продажів до 40%
У себе в Японії Nissan хоче оновити 80% свого портфоліо і випустити п’ять абсолютно нових моделей, щоб гібриди та електромобілі становили 70% модельного ряду. У Китаї буде представлено вісім гібридів та електромобілів, але лише половина з них матиме значок Nissan. Прогнозується, що в усьому світі електрифіковані транспортні засоби становитимуть 40% модельного ряду до 2026-2027 років, а до кінця десятиліття їхня частка зросте до 60%
Крім того, Nissan хоче скоротити витрати на виробництво електромобілів на 30% у порівнянні з кросовером Ariya. Таким чином буде досягнуто паритету витрат на ДВЗ і електромобілі до 2030 року. Компанія також працює над модернізованими літій-нікель-марганцево-кобальтовими (NCM) акумуляторами з на 50% вищою швидкістю зарядки і на 50% кращою щільністю енергії, ніж ті, що використовуються в Ariya. Крім того, розробляються літій-залізо-фосфатні (LFP) батареї, які дозволять знизити витрати на 30% порівняно з автомобілем Sakura EV. Паралельно інженери працюють над твердотільними батареями, які планується випустити в 2028 або 2029 році
Бізнес-план Arc не містить жодних подробиць про потенційну співпрацю між Nissan та стартап-компанією Fisker, яка перебуває у скрутному становищі. На початку місяця агентство Reuters повідомило, що обидві компанії ведуть переговори про об’єднання. Причому Nissan потенційно інвестує $400 мільйонів у платформу Fisker. За даними агентства, Nissan може збирати пікап Alaska в США з 2026 року. Також відомо, що Nissan обговорює з Honda можливе партнерство у сфері електромобілів
Про довгоочікуваного наступника GT-R поки що не йдеться. Повідомляється, що нещодавно запущений в Японії GT-R 2025 модельного року стане останнім для R35. Nissan натякнув, що повністю електричний концепт Hyper Force може піти у виробництво до кінця десятиліття