Nissan пропонує свіжий погляд на те, як електромобіль може отримувати енергію буквально з повітря, точніше — з сонця
Ідея проста: авто часто стоїть просто неба, отже, чому б не використовувати час паркування для підзарядки? На Japan Mobility Show компанія представить малогабаритний електромобіль Sakura з новим пристроєм під назвою Ao-Solar Extender
Ao-Solar Extender виглядає як компактний бокс на даху, у якому інтегрована сонячна панель потужністю 300 Вт. Та особливість у тому, що коли авто припарковане, з передньої частини боксу висувається додаткова панель на 200 Вт. Такий механізм дозволяє збирати більше енергії, не змінюючи форму автомобіля в русі. Водій може приїхати на роботу, розкласти панель, а перед виїздом просто сховати її назад

Ефективність залежить від погоди і регіону, проте Nissan розраховує, що за рік можна отримати енергії приблизно на 3000 кілометрів пробігу. Для автомобіля Sakura, який створений для коротких поїздок і міського ритму, це чимала величина. Багато власників таких компактних електромобілів щодня долають лише кілька кілометрів, тому нова система здатна фактично позбавити їх потреби регулярно підключатися до зарядної станції
Є й додаткові переваги
Коли панель розкладена, вона працює як навіс і зменшує нагрів салону. Кондиціонер споживає менше енергії при охолодженні інтер’єру, а запас ходу зберігається довше. До того ж Ao-Solar Extender може працювати як джерело електрики у разі надзвичайної ситуації, коли потрібно живлення для побутових приладів або гаджетів

Ідея не виглядає фантастичною і вже не раз пропонувалась в тому чи іншому вигляді на багатьох концептах, просте настільки продуманою та готовою до серійного виробництва ми її ще не бачили, досить логічний крок до розумнішої та ефективнішої міської мобільності. Сонячна енергія не замінить зарядні станції повністю, але може дати власнику кілька тижнів або навіть місяців руху без підзарядки від мережі. Це означає менше витрат, менше клопоту і більше незалежності
Читати далі
Схожі записиБагато років у соцмережах любили лякати всіх розмовами про те, що акумулятори в електромобілях швидко вмирають, немов батарея у смартфоні через три роки. Здавалося, електрокари приречені втрачати свою ефективність і ставати майже непотрібними після кількох сезонів експлуатації. Нові дані свідчать про протилежне. Сучасні технології акумуляторів виявилися значно довговічнішими, ніж припускали навіть інженери Шведська компанія з […]
27 Жовтня 2025
На вигляд Munro M280 ніби зійшов із конвеєра у 1985 році Квадратний кузов, прості форми, атмосферний дух класичного Land Rover Defender. Але під цим «олдскульним» корпусом приховано сучасну електричну силову установку і потужне обладнання для справжнього бездоріжжя Сьогодні на ринку з’являється дедалі більше електромобілів, які успішно конкурують з авто на ДВЗ, призначених для суворого бездоріжжя. […]
27 Жовтня 2025
Ринок електромобілів у США переживає не найпростіший період. Політика, яка знову сприяє традиційному паливу, а також скасування федеральної податкової пільги на електромобілі зменшили попит. Деякі виробники переглядають свої плани, призупиняють анонсовані моделі або зменшують масштаб проектів, які ще вчора здавалися безумовними Jeep, однак, не збирається здаватися Після того як Stellantis відмовився від електричної версії пікапа […]
27 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі