«Листочок», як перекладається Leaf, — один з найвідоміших електромобілів у світі, який із 2010 року став символом масового переходу на електротягу. У новій ітерації Leaf перетворився на аеродинамічний кросовер із кузовом типу фастбек, зберігши практичність, але отримавши значно сучасніший вигляд, нову платформу й вдосконалені технології

Третє покоління Leaf вирізняється найбільш обтічною формою в історії марки
Коефіцієнт аеродинамічного опору становить 0,25 для європейських версій, 0,26 — для ринків США та Японії. Такий результат став можливим завдяки активним аеродинамічним елементам, зокрема переднім решіткам з електроприводом, гладким ручкам дверей і ретельно спрофільованим кузовним панелям. Дизайн задньої частини з темною оптикою та інтегрованим спойлером перегукується з культовим спорткаром Nissan Z
Автомобіль базується на платформі CMF-EV, спільній із більшою моделлю Ariya
Завдяки плоскому днищу Leaf має просторий салон і підвищену жорсткість кузова — поперечна жорсткість збільшена на 66%. У новому поколінні Leaf доступний виключно з переднім приводом і електромотором, який став на 10% компактнішим і на 75% тихішим. Залежно від версії пропонуються батареї на 52 або 75 кВт-год, потужністю 174 або 214 к.с. Максимальний запас ходу сягає 488 км, а швидке заряджання дозволяє додати 250 км пробігу за 14 хвилин

Салон побудований у мінімалістичному стилі з цифровою панеллю приладів і центральним екраном діагоналлю до 14,3 дюйма
Окрему увагу привертає електрохромний панорамний дах, який затемнюється без потреби в шторці. У дорогих версіях доступна аудіосистема Bose з динаміками у підголівниках, а також новітній комплекс допомоги водієві із системою огляду на 360°, функцією невидимого капота та інтелектуальним асистентом дистанції

У регіональній специфікації Nissan врахував вимоги кожного ринку
Версія для США отримає зарядний порт NACS, сумісний із мережею Tesla Supercharger, японські моделі збережуть стандарт CHAdeMO, а для Європи залишиться CCS. У всіх версіях застосовано рідинне охолодження батареї, попереднє кондиціювання через навігаційну систему та функції двосторонньої зарядки — vehicle-to-home і vehicle-to-load

Nissan розпочне продажі нового Leaf у США восени 2025 року, після чого модель з’явиться в Європі, Японії та інших регіонах. Виробництво буде налагоджено в Японії (завод Тотіґі) та Великій Британії (Сандерленд). За словами віцепрезидента з глобальної продуктової стратегії Nissan Річарда Кендлера, метою нового Leaf стало поєднання елегантного дизайну з практичністю та запасом ходу, який відповідає очікуванням водіїв традиційних автомобілів
Читати далі
Схожі записиКомпанія Factorial Energy заявляє про готовність вивести нову технологію на ринок у 2027 році Твердотільна батарея Factorial вже показала себе у реальних умовах. Модифікований Mercedes EQS із такими акумуляторами у вересні подолав понад 1200 км без зупинок і навіть мав залишок заряду. Mercedes прямо називає ці батареї технологією, здатною змінити правила гри. Самі елементи живлення […]
26 Грудня 2025
Коли одного разу користуєшся цифровим ключем, повернення до звичайного брелока вже не здається логічним. Такі технології давно мали б бути звичайною опцією у нових автомобілях. Компанія GM нарешті робить крок у цьому напрямку і запрошує вибраних власників електромобілів протестувати нову функцію GM запускає тестування Digital Key для власників електромобілів Tesla ще у 2017 році запровадила […]
26 Грудня 2025
Електровелосипеди сприймаються як простий і зручний транспорт, однак принцип роботи їхніх моторів майже не змінювався багато років. У галузі давно існувала «аксіома» про неможливість рекуперативного гальмування на більшості електробайків, особливо на моделях з популярними редукторними мотор-колесами. Компанія Charge продемонструвала інший підхід і довела на практиці, що навіть звичайні хаб-мотори (електродвигун, який вбудований прямо у колесо […]
26 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі