«Листочок», як перекладається Leaf, — один з найвідоміших електромобілів у світі, який із 2010 року став символом масового переходу на електротягу. У новій ітерації Leaf перетворився на аеродинамічний кросовер із кузовом типу фастбек, зберігши практичність, але отримавши значно сучасніший вигляд, нову платформу й вдосконалені технології

Третє покоління Leaf вирізняється найбільш обтічною формою в історії марки
Коефіцієнт аеродинамічного опору становить 0,25 для європейських версій, 0,26 — для ринків США та Японії. Такий результат став можливим завдяки активним аеродинамічним елементам, зокрема переднім решіткам з електроприводом, гладким ручкам дверей і ретельно спрофільованим кузовним панелям. Дизайн задньої частини з темною оптикою та інтегрованим спойлером перегукується з культовим спорткаром Nissan Z
Автомобіль базується на платформі CMF-EV, спільній із більшою моделлю Ariya
Завдяки плоскому днищу Leaf має просторий салон і підвищену жорсткість кузова — поперечна жорсткість збільшена на 66%. У новому поколінні Leaf доступний виключно з переднім приводом і електромотором, який став на 10% компактнішим і на 75% тихішим. Залежно від версії пропонуються батареї на 52 або 75 кВт-год, потужністю 174 або 214 к.с. Максимальний запас ходу сягає 488 км, а швидке заряджання дозволяє додати 250 км пробігу за 14 хвилин

Салон побудований у мінімалістичному стилі з цифровою панеллю приладів і центральним екраном діагоналлю до 14,3 дюйма
Окрему увагу привертає електрохромний панорамний дах, який затемнюється без потреби в шторці. У дорогих версіях доступна аудіосистема Bose з динаміками у підголівниках, а також новітній комплекс допомоги водієві із системою огляду на 360°, функцією невидимого капота та інтелектуальним асистентом дистанції

У регіональній специфікації Nissan врахував вимоги кожного ринку
Версія для США отримає зарядний порт NACS, сумісний із мережею Tesla Supercharger, японські моделі збережуть стандарт CHAdeMO, а для Європи залишиться CCS. У всіх версіях застосовано рідинне охолодження батареї, попереднє кондиціювання через навігаційну систему та функції двосторонньої зарядки — vehicle-to-home і vehicle-to-load

Nissan розпочне продажі нового Leaf у США восени 2025 року, після чого модель з’явиться в Європі, Японії та інших регіонах. Виробництво буде налагоджено в Японії (завод Тотіґі) та Великій Британії (Сандерленд). За словами віцепрезидента з глобальної продуктової стратегії Nissan Річарда Кендлера, метою нового Leaf стало поєднання елегантного дизайну з практичністю та запасом ходу, який відповідає очікуванням водіїв традиційних автомобілів
Читати далі
Схожі записиПісля клонів Rolls-Royce і Bugatti у мережі з’явилися зображення позашляховика, надто схожого на Bentley Bentayga. Фото, опубліковані в китайських соцмережах, демонструють SUV без емблеми, але з майже ідентичними пропорціями кузова, хромованою решіткою радіатора та характерними фарами. Є лише кілька відмінностей — трохи квадратніша форма носа і даху, однак впізнаваність британського дизайну заперечити важко Dreame, відомий […]
18 Жовтня 2025
Chevrolet Bolt другого покоління відкриє нову сторінку у стратегії компанії. Президент GM Марк Ройсс розповів у подкасті Plugged-In, що після нового Bolt, який з’явиться у наступному році, компанія планує випустити ще кілька моделей із ціною близько $30 тисяч. Він пояснив, що ці електромобілі можуть не мати назви Bolt, але належатимуть до одного «сімейства» — схожих […]
18 Жовтня 2025
Транспорт із подовженим запасом ходу, або EREV, має електричну силову установку з акумулятором і тяговим двигуном, а також резервний бензиновий агрегат, який підзаряджає батарею, збільшуючи запас ходу, але не приводить колеса у рух безпосередньо. Увесь рух здійснюється виключно за допомогою електродвигунів Попри технологічні переваги, не всі поділяють оптимізм щодо EREV Європейська організація Transport & Environment […]
18 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі