«Листочок», як перекладається Leaf, — один з найвідоміших електромобілів у світі, який із 2010 року став символом масового переходу на електротягу. У новій ітерації Leaf перетворився на аеродинамічний кросовер із кузовом типу фастбек, зберігши практичність, але отримавши значно сучасніший вигляд, нову платформу й вдосконалені технології
Третє покоління Leaf вирізняється найбільш обтічною формою в історії марки
Коефіцієнт аеродинамічного опору становить 0,25 для європейських версій, 0,26 — для ринків США та Японії. Такий результат став можливим завдяки активним аеродинамічним елементам, зокрема переднім решіткам з електроприводом, гладким ручкам дверей і ретельно спрофільованим кузовним панелям. Дизайн задньої частини з темною оптикою та інтегрованим спойлером перегукується з культовим спорткаром Nissan Z
Автомобіль базується на платформі CMF-EV, спільній із більшою моделлю Ariya
Завдяки плоскому днищу Leaf має просторий салон і підвищену жорсткість кузова — поперечна жорсткість збільшена на 66%. У новому поколінні Leaf доступний виключно з переднім приводом і електромотором, який став на 10% компактнішим і на 75% тихішим. Залежно від версії пропонуються батареї на 52 або 75 кВт-год, потужністю 174 або 214 к.с. Максимальний запас ходу сягає 488 км, а швидке заряджання дозволяє додати 250 км пробігу за 14 хвилин

Салон побудований у мінімалістичному стилі з цифровою панеллю приладів і центральним екраном діагоналлю до 14,3 дюйма
Окрему увагу привертає електрохромний панорамний дах, який затемнюється без потреби в шторці. У дорогих версіях доступна аудіосистема Bose з динаміками у підголівниках, а також новітній комплекс допомоги водієві із системою огляду на 360°, функцією невидимого капота та інтелектуальним асистентом дистанції
У регіональній специфікації Nissan врахував вимоги кожного ринку
Версія для США отримає зарядний порт NACS, сумісний із мережею Tesla Supercharger, японські моделі збережуть стандарт CHAdeMO, а для Європи залишиться CCS. У всіх версіях застосовано рідинне охолодження батареї, попереднє кондиціювання через навігаційну систему та функції двосторонньої зарядки — vehicle-to-home і vehicle-to-load
Nissan розпочне продажі нового Leaf у США восени 2025 року, після чого модель з’явиться в Європі, Японії та інших регіонах. Виробництво буде налагоджено в Японії (завод Тотіґі) та Великій Британії (Сандерленд). За словами віцепрезидента з глобальної продуктової стратегії Nissan Річарда Кендлера, метою нового Leaf стало поєднання елегантного дизайну з практичністю та запасом ходу, який відповідає очікуванням водіїв традиційних автомобілів
Читати далі
Схожі записиНові дослідження вкотре підтверджують: електромобілі є справді екологічнішими, ніж традиційні авто з двигунами внутрішнього згоряння — і це навіть з урахуванням виробництва акумуляторів! За даними Міжнародної ради з чистого транспорту (ICCT), повноцінний життєвий цикл електромобіля — від виробництва першої батарейної комірки до переробки компонентів — супроводжується на 73% меншими викидами вуглецю, ніж у випадку бензинового […]
13 Липня 2025Компанія BMW готується до виходу нового покоління своїх електромобілів на платформі Neue Klasse, роблячи ставку не лише на потужність, а й на абсолютну надійність акумуляторів. Німецький бренд обіцяє майбутнім власникам своїх електрокарів забути про проблеми з батареєю — головним елементом, який часто викликає занепокоєння серед потенційних покупців електромобілів BMW впроваджує підхід «нуль дефектів» при виробництві […]
12 Липня 2025Китайський автовиробник BYD зробив гучну заяву, яка може суттєво змінити уявлення про безпеку функцій автономного паркування Компанія не лише оновлює свою систему допомоги водієві під назвою God’s Eye, а й бере на себе повну відповідальність за її дії. Вперше у світі автовиробник гарантує, що якщо авто з цією системою пошкодить іншу машину під час самостійного […]
12 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі