Нове покоління легендарного Fiat 500 заплановане на 2032 рік
Можливо, зараз Stellantis і перебуває у вирі подій, але серед хаосу, пов’язаного з пошуком нового генерального директора після раптової відставки Карлоса Тавареса минулого тижня, компанія знайшла час, щоб зробити кілька важливих заяв. В компанії підтвердити, що наступне покоління Fiat 500 дебютує у 2032 році – навіть незважаючи на те, що вона постійно ставить на паузу виробництво нинішньої електричної версії, оскільки, вочевидь, її ніхто не купує
Fiat 500 отримає нове покоління в 2032 році, яке також буде вироблятися в Мірафьорі
Крім того, група запевнила, що виробництво культового Cinquecento продовжиться на заводі Mirafiori в Турині і після 2030 року, що підкреслює їхню прихильність до збереження виробничих потужностей в Італії
Можливо, Fiat і важко переконати людей купувати повністю електричний 500e, але «Cinquecento» залишається одним з найвідоміших імен в європейському сегменті міських автомобілів. Жан-Філіп Імпарато, колишній генеральний директор Alfa Romeo, а нині операційний директор Stellantis у регіоні розширеної Європи, розповів про майбутнє моделі в інтерв’ю місцевим ЗМІ
Як повідомляє Quattroruote, Імпарато пообіцяв, що завод в Мірафьорі буде зайнятий виробництвом Fiat 500, навіть коли в 2032-2033 роках з’явиться наступне покоління. До того, як це станеться, керівник Stellantis намагається якомога швидше вивести на ринок м’яку гібридну версію нинішньої 500-ї моделі. Імпарато очікує, що Fiat 500 Ibrida з’явиться приблизно в листопаді 2025 року
Оновлення модельного ряду 500
За словами операційного директора, після того, як модельний ряд 500 буде доповнено електромобілями та м’якими гібридними силовими установками, мета полягатиме в тому, щоб «знову почати виробництво 100 тисяч автомобілів на рік». Нещодавно Fiat довелося призупинити виробництво 500 е через повільніший, ніж очікувалося, попит на електромобілі, і ця боротьба триває з 2020 року. Компанія випускала модель 500 з ДВЗ останнього покоління до початку цього року, перш ніж вирішила зробити 500e сумісним з м’якою гібридною силовою установкою
За словами Імпарато, Турин дуже важливий для Stellantis: «У нас буде європейська організація, плюс продавці, плюс гібридний 500, плюс майбутнє покоління 500. В Турині ми також маємо e-Dct, коробку передач, необхідну для гібрида, яка експортується звідусіль»
Імпарато запропонував власне пояснення сповільнення темпів розвитку електромобілів, пов’язавши його з фінансовою кризою і повсюдною невпевненістю в завтрашньому дні:
«Глобальна економічна ситуація не найкраща, і тому люди кажуть: «Чи варто мені зараз міняти машину? Я не впевнений. І чи варто мені купувати електричний, гібридний або традиційний двигун внутрішнього згоряння?». Це частина невизначеності, а крім того, кажуть, що індивідуальна мобільність ось-ось зміниться. Але якщо мені потрібно в’їхати в центр великого італійського чи навіть європейського міста, що я візьму? Електромобіль? Гібрид? Плагін? Це підживлює невизначеність. Для мене це пояснює поточну ситуацію, окрім економічної кризи, з якою ми стикаємося»
Операційний директор додав: «Китай досягне 90% електрифікації протягом трьох років. Ми повинні стимулювати конкурентоспроможність і співпрацю, щоб зменшити витрати: технології, акумулятори, програмне забезпечення повинні бути оптимізовані. Stellantis збирається випустити 14 нових моделей, включаючи електричні та гібридні, щоб витримати цю конкуренцію. Ми зробимо це, хоча це буде важко, тому нам потрібна конкурентоспроможність, нам потрібна підтримка»
Компанія зробить подальші оголошення про свої майбутні плани наступного тижня
Очікується, що наступного тижня Stellantis зробить важливі заяви про свої плани, оскільки компанія намагається сформувати альянс з постачальниками для продовження переходу на електромобілі. Імпарато запевняє всіх, що вони не закриватимуть жодного заводу в Італії, підтверджуючи відданість Stellantis своїм італійським виробничим корінням