Mercedes припускає, що нова електрична технологія може зробити задні гальма зайвими. Ідея базується на переході до моторів у колесах, які можуть забезпечити настільки сильне рекуперативне гальмування, що традиційні гальмівні механізми вже не знадобляться. Такий підхід дає змогу суттєво зменшити масу електромобілів
Понад місяць тому дочірній бренд Mercedes — Yasa — представив надлегкий електромотор масою 12,7 кг, здатний розвивати до 1006 к.с.




Тепер компанія заявляє про використання цієї осьової конструкції як мотора у колесі для майбутніх силових установок і натякає на можливість відмови від задніх гальм. Мотори у колесах існують давно, та їх неохоче застосовували через надмірну масу і невелику потужність. Нова розробка встановила неофіційний рекорд питомої потужності — 59 кВт на кілограм
Мотор здатний працювати постійно в діапазоні 469–536 к.с., а пікова віддача сягає понад тисячу кінських сил. Yasa створила і компактний двоінверторний модуль масою 15 кг, який ідеально підходить для спорткарів та високопродуктивних електромобілів

Найцікавіший аспект — гальмування
Компанія наголошує на настільки потужній рекуперації, що система може взяти на себе роботу задніх гальм. Це відкриває шлях до відмови не лише від гальмівних механізмів, а й від задніх приводних валів. Економія маси може сягати 200 кг у нинішніх моделях і до 500 кг у платформах, створених з нуля під таку архітектуру. Вивільнений простір дає конструкторам нові можливості для оптимізації аеродинаміки, компонування та кінематики авто

Осьові мотори Yasa з’являться на повністю електричних Mercedes-AMG GT 4-Door та однойменному SUV. У цих моделях мотори не встановлюватимуть у колесах, а розмістять один на передній осі й два на задній
Читати далі
Схожі записиКорейська компанія LG Energy Solution отримала від Mercedes-Benz замовлення на постачання високовольтних акумуляторів на суму понад мільярд доларів. Йдеться про довгострокову угоду, яка триватиме з березня 2028 року до червня 2035-го. Кілька корейських медіа повідомили, що контракт оцінюють у $1,4 мільярда, хоча його умови можуть коригуватися в майбутньому. Батареї призначені для електромобілів Mercedes-Benz на ринках […]
10 Грудня 2025
Підтримання правильної температури батареї в електромобілі визначає запас ходу, швидкість заряджання й довговічність акумулятора. Коли система працює неефективно, водій отримує повільну зарядку, знижену продуктивність і прискорений знос батареї. Автовиробники створюють складні схеми охолодження та нагрівання, однак їхня багатокомпонентність не завжди дає потрібний результат Німецька компанія Webasto, відома як один із провідних постачальників автокомпонентів, розробляє технологію, […]
10 Грудня 2025
Оновлення поєднує справді корисні можливості та кілька розважальних дрібниць, створюючи відчуття, ніби електромобіль отримав новий набір навичок без жодних візитів у сервіс Кросовер Tesla Model Y не дарма називають iPhone на колесах, і нова збірка Holiday Update підтверджує таке порівняння. Власники тепер періодично отримуватимуть знімки салону, коли активований режим Dog Mode. Функція надсилає фото прямо […]
9 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі