Новий електрокросовер Toyota bZ5 дебютував за ціною від $18 100 — photo 44759

Новий електрокросовер Toyota bZ5 дебютував за ціною від $18 100

12.06.2025
3 хвилини на прочитання

На китайському ринку дебютував новий електричний кросовер Toyota bZ5, який пропонує вражаюче співвідношення ціни, якості та технологій 

Електромобіль створений у співпраці з FAW-Toyota і позиціонується як конкурент Tesla Model Y, але коштує значно дешевше. За ціною, співставною з вартістю п’ятирічного вживаного Toyota Corolla у США, bZ5 відкриває нові горизонти для покупців електромобілів

Новий електрокросовер Toyota bZ5 дебютував за ціною від $18 100 — photo 2

Електрокросовер Toyota bZ5 вражає доступною ціною, яка стартує від 129 800 юанів (приблизно 18 100 доларів США за поточним курсом) 

Для порівняння, у нас за таку суму можна придбати хіба що бюджетний Renault Taliant, який замінив популярний Logan. У Китаї ж за аналогічні кошти покупець отримує сучасний електричний кросовер із привабливим дизайном, просторим салоном і передовими технологіями. Навіть топова версія bZ5 оцінена у 159 800 юанів (близько 22 200 доларів) – це вдвічі дешевше за базову Tesla Model Y, яка в Китаї коштує від 263 500 юанів (36 700 доларів)

Дизайн Toyota bZ5 вирізняється сучасними лініями та лаконічною естетикою, яка не асоціюється з бюджетними моделями. Автомобіль є серійною версією концепту bZ3C, представленого рік тому в Пекіні. Його габарити становлять 4780 мм у довжину, 1866 мм у ширину та 1510 мм у висоту, з колісною базою 2880 мм. Це робить bZ5 більшим за інший електрокросовер Toyota – bZ4X, який має довжину 4690 мм і колісну базу 2850 мм

Новий електрокросовер Toyota bZ5 дебютував за ціною від $18 100 — photo 7

Усі версії Toyota bZ5 оснащені переднім електродвигуном потужністю 200 кВт (268 кінських сил) і крутним моментом 330 Нм 

Система швидкої зарядки потужністю 90 кВт дозволяє зарядити батарею від 30% до 80% лише за 27 хвилин. Автомобіль пропонує два типи акумуляторів BYD Blade LFP: моделі з індексом 550 мають батарею ємністю 65,28 кВт-год із запасом ходу 550 км (за циклом CLTC), тоді як версія 630 Pro оснащена батареєю на 73,98 кВт-год, що забезпечує до 630 км пробігу. Хоча реальний запас ходу може бути дещо меншим через особливості циклу CLTC, ці показники вражають, особливо з огляду на ціну

Лінійка bZ5 включає чотири комплектації: базова 550 Joy (129 800 юанів), 550 Pro (139 800 юанів), 550 Pro Smart Edition та 630 Pro (обидві від 159 800 юанів). Усі моделі оснащені батареями BYD Blade, відомими своєю безпекою та довговічністю. Навіть базова версія пропонує сучасні функції, тоді як топові комплектації включають систему навігації з автопілотом, яка використовує 33 датчики, зокрема лідар, аудіосистему JBL із 10 динаміками, 15,6-дюймовий сенсорний дисплей інформаційно-розважальної системи та цифрову панель приладів. На відміну від Tesla Model Y, bZ5 має класичний підхід до інтер’єру, поєднуючи фізичні елементи керування з цифровими технологіями

Читати далі

Схожі записи
Tesla та General Motors відмовляються від деталей китайського походження

Після General Motors компанія Tesla також звернулася до постачальників із вимогою відмовитися від усіх деталей китайського походження для автомобілів, які сходять з конвеєра у Сполучених Штатах. Виробник поставив чіткі строки: постачальники повинні замінити компоненти з Китаю протягом двох років, а за можливості — завершити перехід навіть швидше Tesla активно перебудовує ланцюги постачань, поступово вилучаючи китайські […]

18 Листопада 2025
Tesla та General Motors відмовляються від деталей китайського походження — photo 62929
Які електромобілі мають найбільший запас ходу після 3 років?

Дослідження американської компанії Recurrent показали доволі цікаву й важливу тенденцію: в сучасних електромобілях збереження запасу ходу після трьох років експлуатації виявляється значно кращим, ніж уявляє більшість водіїв. Батарея в будь-якому електрокарі поступово втрачає здатність утримувати заряд, але реальні втрати виявляються не настільки суттєвими й рідко створюють проблеми у щоденній експлуатації Бренди рухаються вперед різними темпами, […]

17 Листопада 2025
Які електромобілі мають найбільший запас ходу після 3 років? — photo 62913
Dongfeng наступного року виведе на ринок електромобіль з твердотільною батареєю

У компанії заявили про завершення випробувань інноваційної батареї, яка працює без рідких компонентів та зберігає стабільну продуктивність у дуже широкому температурному діапазоні. Першу серійну модель з новою батареєю планують представити вже у вересні наступного року Твердотільні батареї довго залишалися чимось на кшталт обіцянки на майбутнє, адже вони здатні давати більшу дальність ходу, вищий рівень безпеки […]

17 Листопада 2025
Dongfeng наступного року виведе на ринок електромобіль з твердотільною батареєю — photo 62901
Tesla та General Motors відмовляються від деталей китайського походження

Після General Motors компанія Tesla також звернулася до постачальників із вимогою відмовитися від усіх деталей китайського походження для автомобілів, які сходять з конвеєра у Сполучених Штатах. Виробник поставив чіткі строки: постачальники повинні замінити компоненти з Китаю протягом двох років, а за можливості — завершити перехід навіть швидше Tesla активно перебудовує ланцюги постачань, поступово вилучаючи китайські […]

18 Листопада 2025
Tesla та General Motors відмовляються від деталей китайського походження — photo 62929
Які електромобілі мають найбільший запас ходу після 3 років?

Дослідження американської компанії Recurrent показали доволі цікаву й важливу тенденцію: в сучасних електромобілях збереження запасу ходу після трьох років експлуатації виявляється значно кращим, ніж уявляє більшість водіїв. Батарея в будь-якому електрокарі поступово втрачає здатність утримувати заряд, але реальні втрати виявляються не настільки суттєвими й рідко створюють проблеми у щоденній експлуатації Бренди рухаються вперед різними темпами, […]

17 Листопада 2025
Які електромобілі мають найбільший запас ходу після 3 років? — photo 62913
Dongfeng наступного року виведе на ринок електромобіль з твердотільною батареєю

У компанії заявили про завершення випробувань інноваційної батареї, яка працює без рідких компонентів та зберігає стабільну продуктивність у дуже широкому температурному діапазоні. Першу серійну модель з новою батареєю планують представити вже у вересні наступного року Твердотільні батареї довго залишалися чимось на кшталт обіцянки на майбутнє, адже вони здатні давати більшу дальність ходу, вищий рівень безпеки […]

17 Листопада 2025
Dongfeng наступного року виведе на ринок електромобіль з твердотільною батареєю — photo 62901
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK