На китайському ринку дебютував новий електричний кросовер Toyota bZ5, який пропонує вражаюче співвідношення ціни, якості та технологій
Електромобіль створений у співпраці з FAW-Toyota і позиціонується як конкурент Tesla Model Y, але коштує значно дешевше. За ціною, співставною з вартістю п’ятирічного вживаного Toyota Corolla у США, bZ5 відкриває нові горизонти для покупців електромобілів
Електрокросовер Toyota bZ5 вражає доступною ціною, яка стартує від 129 800 юанів (приблизно 18 100 доларів США за поточним курсом)
Для порівняння, у нас за таку суму можна придбати хіба що бюджетний Renault Taliant, який замінив популярний Logan. У Китаї ж за аналогічні кошти покупець отримує сучасний електричний кросовер із привабливим дизайном, просторим салоном і передовими технологіями. Навіть топова версія bZ5 оцінена у 159 800 юанів (близько 22 200 доларів) – це вдвічі дешевше за базову Tesla Model Y, яка в Китаї коштує від 263 500 юанів (36 700 доларів)
Дизайн Toyota bZ5 вирізняється сучасними лініями та лаконічною естетикою, яка не асоціюється з бюджетними моделями. Автомобіль є серійною версією концепту bZ3C, представленого рік тому в Пекіні. Його габарити становлять 4780 мм у довжину, 1866 мм у ширину та 1510 мм у висоту, з колісною базою 2880 мм. Це робить bZ5 більшим за інший електрокросовер Toyota – bZ4X, який має довжину 4690 мм і колісну базу 2850 мм
Усі версії Toyota bZ5 оснащені переднім електродвигуном потужністю 200 кВт (268 кінських сил) і крутним моментом 330 Нм
Система швидкої зарядки потужністю 90 кВт дозволяє зарядити батарею від 30% до 80% лише за 27 хвилин. Автомобіль пропонує два типи акумуляторів BYD Blade LFP: моделі з індексом 550 мають батарею ємністю 65,28 кВт-год із запасом ходу 550 км (за циклом CLTC), тоді як версія 630 Pro оснащена батареєю на 73,98 кВт-год, що забезпечує до 630 км пробігу. Хоча реальний запас ходу може бути дещо меншим через особливості циклу CLTC, ці показники вражають, особливо з огляду на ціну
Лінійка bZ5 включає чотири комплектації: базова 550 Joy (129 800 юанів), 550 Pro (139 800 юанів), 550 Pro Smart Edition та 630 Pro (обидві від 159 800 юанів). Усі моделі оснащені батареями BYD Blade, відомими своєю безпекою та довговічністю. Навіть базова версія пропонує сучасні функції, тоді як топові комплектації включають систему навігації з автопілотом, яка використовує 33 датчики, зокрема лідар, аудіосистему JBL із 10 динаміками, 15,6-дюймовий сенсорний дисплей інформаційно-розважальної системи та цифрову панель приладів. На відміну від Tesla Model Y, bZ5 має класичний підхід до інтер’єру, поєднуючи фізичні елементи керування з цифровими технологіями
Читати далі
Схожі записиSkoda показала перші образи Vision O — концепту майбутньої електричної Octavia. Вперше за десятиліття бестселер чехів змінює платформу, стиль і саму ідеологію. Але залишає головне — простір, функціональність і доступність Компанія Skoda впевнено рухається в еру електрифікації Після успіху кросоверів Enyaq та Elroq, а також анонсу компактнішого Epiq, чехи звертають увагу на свій головний козир […]
1 Серпня 2025Після років експериментів з кросоверами Subaru знову звертає погляд на спорткари. Але цього разу — без характерного реву «боксерного» двигуна. У компанії замислилися над повністю електричною версією легендарного BRZ — купе, яке встигло стати улюбленцем ентузіастів Оригінальний Subaru BRZ з’явився ще у 2011 році Легке купе з заднім приводом і атмосферним бензиновим двигуном швидко завоювало […]
1 Серпня 2025Новий електричний флагманський Li Auto i8 (не плутати з гібридним суперкаром BMW i8) — це шестимісний SUV, який поєднує аеродинаміку спорткара, салон рівня бізнес-класу й витрату енергії на рівні компактного седана. І все це — за ціну меншу, ніж середньостатистична Tesla Li Auto i8 за габаритами більший за Tesla Model X, а за аеродинамікою кращий […]
1 Серпня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі