Новий електричний Citroen C5 Aircross виглядатиме як концепт-кар
Друге покоління Citroen C5 Aircross вже майже тут, принаймні концептуальна модель вже показана на Паризькому автосалоні. Citroen заявляє, що концепт C5 Aircross Concept – це «бачення майбутнього позашляховика С-сегменту», а за словами генерального директора компанії Тьєррі Коскаса, концепт «на 95 відсотків близький до остаточної моделі»
Новий C5 Aircross стане першим Citroen, який буде побудований на новій архітектурі STLA Medium від материнської компанії Stellantis, що дозволяє використовувати ДВЗ, гібридні та чисто електричні силові агрегати. В результаті, ми очікуємо, що серійна версія концепту буде оснащена батареями на 73 кВт-год і 98 кВт-год. На Паризькому автосалоні Коскас розповів, що з моделлю з більшою батареєю запас ходу має становити 680 км
Повністю електрична версія Citroen C5 Aircross матиме запас ходу до 680 км
Citroen заявляє, що C5 Aircross Concept – це «транспортний засіб з декількома джерелами енергії», що означає, що ми можемо очікувати двигун внутрішнього згоряння, гібридну та чисто електричну енергію. Ймовірно, це буде 1,2-літровий трициліндровий м’який гібрид, який використовується в Stellantis Group, потужністю 134 к.с. і 230 Нм крутного моменту
Хоча зовнішній вигляд серійного автомобіля має бути дуже схожим на концепт, ми ще не бачили, що буде всередині. Коскас сказав: «Ми ще не показуємо вам інтер’єр – ми хочемо, щоб ви набралися трохи терпіння. Але він буде вражаючим. Citroen повертається!» Генеральний директор також оголосив, що C5 Aircross продовжить загальний фокус французької фірми на комфорті, а не на продуктивності, додавши: «C5 Aircross, ймовірно, найкомфортніший автомобіль у своїй категорії»
Нам не доведеться довго чекати, щоб побачити серійну версію, адже Citroen заявляє, що концепт «провіщає модель, заплановану на 2025 рік». Хоча платформа STLA Medium розрахована на семимісні позашляховики, як ми бачили на прикладі Peugeot 5008, C5 Aircross буде розрахований лише на п’ять місць, конкуруючи зі своїми братами і сестрами Peugeot 3008 і Opel Grandland, а також Ford Kuga, Kia Sportage і Hyundai Tucson в сегменті середньорозмірних SUV
Паризький концепт більший за C5 Aircross першого покоління: його висота становить 1600 мм, а довжина – 4650 мм – приблизно на 150 мм більше, ніж у нинішнього автомобіля. Загальна форма нагадує традиційний позашляховик, і Citroen стверджує, що завдяки довгій колісній базі, C5 Aircross Concept «ідеально пропорційний, щоб забезпечити достатньо місця для п’яти осіб»
Дизайн передньої частини схожий на той, що можна побачити на новому C3 Aircross, і включає в себе новітню мову дизайну Citroen, яка була вперше продемонстрована в концепті Oli Concept у 2022 році. Новий значок бренду виділяється на тлі чорної смуги, яка з’єднує новий триточковий підпис на фарах
Чорна окантовка в нижній частині бампера перетікає в колісні арки, створюючи масивний позашляховий вигляд, і продовжується на задньому бампері. Задні ліхтарі також мають триточковий світловий підпис, який стає основним елементом модельного ряду Citroen. Верхні ліхтарі – так звані «Citroen Light Wings» – виходять з кузова і також мають особливе призначення, спрямовуючи повітряні потоки навколо себе
Серійна версія нового C5 Aircross має з’явитися в середині наступного року, а його ціна буде конкурувати з ціною його родичів по Stellantis. Очікується, що гібридна версія коштуватиме від 35 тисяч євро стерлінгів, а електромобіль – від 40 тисяч