На Шанхайському автосалоні минулого місяця Mazda представила свій інноваційний кросовер EZ-60 Спочатку увага була зосереджена на версії зі збільшеним запасом ходу, яка продаватиметься в Європі як CX-6e. Однак, Міністерство промисловості та інформаційних технологій Китаю щойно розкрило низку ключових деталей про повністю електричну модель, проливаючи світло на її технічні характеристики
З погляду дизайну, EZ-60 EV майже ідентичний своєму “брату” зі збільшеним запасом ходу
Електричний кросовер отримає характерні роздільні світлові елементи, повністю закриту решітку радіатора, а також цифрові бічні дзеркала, дверні ручки, що ховаються, та значну кількість пластикового облицювання кузова
За даними китайського міністерства, Mazda EZ-60 буде оснащена електродвигуном потужністю 255 к.с. (190 кВт), який дозволить кросоверу розвивати максимальну швидкість 185 км/год. Енергією автомобіль живитиметься від літій-залізо-фосфатної батареї. Споряджена маса електрокару досягатиме 2180 кг
Багато деталей залишаються невідомими, але Mazda раніше заявляла, що клієнти можуть розраховувати на запас ходу близько 600 км за циклом CLTC. Для порівняння, Tesla Model Y із заднім приводом за тим самим (вельми оптимістичним китайським) циклом демонструє 593 км, тоді як повнопривідна версія – 719 км. Ці цифри дозволяють оцінити конкурентоспроможність EZ-60 на ринку електромобілів
Цікавим фактом є також розподіл маси: електрична версія матиме розподіл 47:53 (передня/задня вісь), на відміну від ідеального 50:50 у моделі зі збільшеним запасом ходу. Це може вплинути на керованість та динамічні характеристики автомобіля, надаючи йому певну спортивну нотку
Mazda вже отримала понад 18 тисяч попередніх замовлень на EZ-60 з моменту його дебюту минулого місяця
Важливо пам’ятати, що ці цифри відображають лише рівень громадського інтересу, а не гарантовані продажі, тим більше, що розмір депозиту для попереднього замовлення становив лише 10 юанів (близько $1,39). Проте, це вражаючий показник, який свідчить про високий потенціал моделі на китайському ринку
Очікується, що салон EZ-60 буде відрізнятися високим рівнем комфорту та технологічності
Серед заявлених особливостей – 3D-проекційний дисплей (HUD) та величезний 26,45-дюймовий екран інформаційно-розважальної системи. Також покупці можуть розраховувати на інтеграцію AI-асистента, аудіосистему з 23 динаміками та передні сидіння “нульової гравітації” з вісьмома режимами масажу
Читати далі
Схожі записиКомпанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]
15 Липня 2025General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]
15 Липня 2025Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]
15 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі