Toyota виводить на ринок Норвегії свій найсвіжіший електричний кросовер – C-HR+. В Toyota його позиціонують як «ідеальний електричний SUV для норвезьких доріг», обіцяючи просторий салон та вражаючий запас ходу до 600 кілометрів. Це дійсно цікава новинка для одного з найрозвиненіших EV-ринків світу
Легендарний C-HR повернувся у зовсім новому форматі – електричному, і, варто визнати, виглядає краще, ніж будь-коли! Після зняття з конвеєра бензинової версії у 2022 році, у березні Toyota офіційно представила CH-R+, позиціонуючи його як менший електричний кросовер, що займе місце у електричній лінійці бренду нижче від моделі bZ4X. Хоча від бензинового попередника взято певні стилістичні ідеї, інженери та дизайнери Toyota кардинально переосмислили модель, запропонувавши абсолютно новий, надзвичайно стильний дизайн, помітно більше простору в салоні та безліч інших покращень, які виводять C-HR+ на новий рівень
Побудований на фірмовій модульній платформі e-TNGA, розробленій спеціально для електромобілів, C-HR+ отримав подовжену до 2750 мм колісну базу. Це, звісно, позитивно позначилося на внутрішньому просторі, особливо для пасажирів другого ряду. Об’єм багажника за задніми сидіннями становить 416 літрів, що є помітним покращенням порівняно з гібридною версією, багажник якої вміщував до 388 літрів
Зовнішність – це те, що одразу впадає в око
Дизайн зазнав кардинальних змін порівняно з попередньою гібридною моделлю, отримавши елегантний, купеподібний силует, характерний для сучасних кросоверів. Особливо ефектно виглядає заднє вікно, що візуально зливається зі спойлером на даху, додаючи автомобілю стрімкості та спортивного характеру. Стилістично C-HR+ перегукується з новою дизайнерською мовою Toyota, яку ми вже бачили на оновлених моделях, таких як Corolla, Crown та Prius. Проте, передній бампер, фальшрадіаторна решітка та головна оптика – це абсолютно ексклюзивні елементи, розроблені спеціально для C-HR+
Новий електричний кросовер від Toyota офіційно відзначив свій дебют на ринку Норвегії
З цієї нагоди Пьотр Павлак, президент Toyota Northern Europe, заявив: «Сьогодні ми з великим ентузіазмом відсвяткували довгоочікувану норвезьку прем’єру Toyota C-HR+»
На ринку Норвегії електричний C-HR+ пропонується з двома опціями тягової батареї: на 57,7 кВт-год та 77 кВт-год. Це дозволяє отримати максимальний запас ходу за циклом WLTP до 600 кілометрів. Важливо зазначити, що базова версія з батареєю на 57,7 кВт-год доступна виключно з переднім приводом (FWD), тоді як варіант зі збільшеною батареєю на 77 кВт-год може оснащуватися як переднім, так і повним приводом (AWD), що розширює можливості вибору для покупців з різними потребами та умовами експлуатації
Тут C-HR+ пропонує сучасну цифрову панель приладів та великий екран інформаційно-розважальної системи, діагональ якої становить 12,3 дюйма. Також у списку обладнання – розширений комплекс систем допомоги водію та, звісно, для любителів світла та простору, опціональний панорамний дах
Питанням безпеки приділено особливу увагу: вже у стандартній комплектації є такі помічники, як моніторинг сліпих зон, адаптивне дальнє світло фар та система підтримки при паркуванні (Parking Support Brake). Для тих, хто обирає вищі комплектації, передбачені додаткові зручності, зокрема автоматичний асистент паркування (Park Assist) та система панорамного огляду на 360 градусів (Panoramic View Monitor), що робить маневрування у місті максимально комфортним та безпечним
Таким чином, C-HR+ стає частиною електричної лінійки Toyota, доєднуючись до компактного Urban Cruiser та повнорозмірного bZ4X. Цей тріумвірат формує повноцінну електричну SUV-родину Toyota як у Норвегії, так і по всій Європі, покриваючи різні сегменти ринку. До речі, саме bZ4X продемонстрував вражаючий результат, ставши найбільш продаваним електромобілем у Норвегії у січні минулого року
На ринку Норвегії C-HR+ уже доступний для резервування для всіх охочих
Офіційні ціни на новинку мають бути оголошені найближчим часом, щойно дилери отримають повну інформацію про комплектації та фінальний прайс. За інформацією з офіційного сайту Toyota, фактичний старт продажів намічено на серпень 2025 року
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі