Porsche готується представити перший в історії повністю електричний Cayenne, але ще до офіційної прем’єри він уже демонструє блискучі результати
Прототип електричного Cayenne з’явився на легендарному підйомі вгору Шелсі Волш у Великій Британії, де побив рекорд серед позашляховиків, встановивши нову планку — 31,28 секунди на 914-метровому маршруті. Це на понад 4 секунди швидше, ніж попередній рекорд Bentley Bentayga. І все це — на звичайній літній дорожній гумі, а не на гоночних “сліках”




За кермом рекордного заїзду була Габріела Їлкова — тестова пілотка команди TAG Heuer Porsche Formula E. На старті Cayenne Electric проїхав перші 60 ярдів (18,3 метра) лише за 1,94 секунди — такий самий час показали тільки формульні одномісні боліди на “сліках”. Це свідчить про блискавичну реакцію електропривода та видатну керованість електрокросовера Porsche навіть у складних умовах
Хоча технічні характеристики електрокросовера поки не розкривають повністю, деякі подробиці стали відомими завдяки відео з ексведучим Top Gear Річардом Хаммондом. Він тестував новинку перед заїздом Їлкової. Зокрема, підтверджено, що електричний Cayenne отримав систему активної підвіски Porsche Active Ride, яку до цього використовували тільки у Taycan. Цієї технології наразі немає навіть у новому Macan EV, з яким Cayenne ділить платформу

Окрему увагу варто приділити буксирувальним можливостям електро-Cayenne
За офіційними даними, максимальне навантаження на фаркоп — 3500 кг. Це такий самий показник, як у традиційного Cayenne з ДВЗ і Rivian R1S, який став лідером серед електричних SUV. Для порівняння, GMC Hummer EV здатен тягнути до 5440 кг, однак це значно масивніший і менш універсальний автомобіль

Щоб продемонструвати буксирувальні можливості на практиці, Хаммонд причепив до електричного Cayenne свій ретро-мобіль Lagonda. За його словами, електромотори впоралися з підйомами настільки легко, що здавалось, наче тягнуть щось значно легше. До того ж, у режимі Track штучний звук EV відтворює відчуття справжнього V8, додаючи емоцій навіть без бензинового двигуна

Очікується, що офіційний показ відбудеться вже цього року, а один з перших публічних показів — під час Фестивалю швидкості в Гудвуді
Новий електричний Cayenne обіцяє поєднати драйверські якості, типові для Porsche, з практичністю та силою сучасного електропривода. Він стане доповненням до бензинових версій, які залишаться у продажу, і відкриє нову сторінку в історії позашляховиків бренду

Читати далі
Схожі записиСучасний кросовер Tesla Model X зовні майже не відрізняється від того, який уперше показали десять років тому, хоча під знайомими лініями ховається зовсім інша машина. Салон став охайнішим, керованість — гострішою, а версія Plaid здатна присоромити суперкар своїм розгоном. Найцікавіше в тому, що новий Model X помітно легший за перше покоління, навіть якщо обидві версії […]
21 Листопада 2025
Індія, найнаселеніша країна світу, може піти на сміливий крок і заборонити продаж преміальних авто з бензиновими та дизельними двигунами. Нова пропозиція Верховного суду здатна різко прискорити електромобільний перехід, бо вона б’є не по масовому ринку, а по дорогих моделях, які купує заможна аудиторія Судді закликали уряд розглянути поетапне припинення продажу преміальних авто з ДВЗ На […]
21 Листопада 2025
DAF представила нове покоління електричних вантажівок XD і XF Electric, які відзначили найвищою нагородою «International Truck of the Year 2026» Президент DAF Trucks Гаральд Зайдель прийняв цю премію під час урочистої церемонії на виставці Solutrans у французькому Ліоні. Третя перемога за п’ять років підкреслила стабільну перевагу голландського виробника, адже моделі XF/XG/XG+ і XD уже ставали […]
21 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі