Новий Kia EV3 проїде далі за своїх конкурентів
Kia представила абсолютно новий EV3, останній член своєї повністю електричної родини кросоверів, який буде пропонуватися на світових ринках, включаючи Європу та США. Субкомпактний позашляховик з сучасним дизайном обіцяє запас ходу WLTP до 600 км у версії Long Range
Серійний Kia EV3 зовні дуже схожий на минулорічний концепт, та на флагманський EV9. У нього злегка змінені світлодіоди, оновлені бампери, звичайні дзеркала заднього виду та товстіші стійки. Окрім базової версії, Kia також показала нам комплектацію GT-Line, яка відрізняється більш спортивними бамперами та іншими легкосплавними колісними дисками. Досить обтічний кузов і пласке днище сприяють зниженню коефіцієнта аеродинамічного опору до 0,267 Сх
EV3 має довжину 4300 мм, ширину 1850 мм і висоту 1560 мм, а колісна база складає 2680 мм. Порівняно з іншими моделями Kia, EV3 на 105 мм довший за e-Soul і на 120 мм коротший за e-Niro. Такі розміри ставлять його в самий центр європейського сегменту B-SUV (компактних кросоверів), поряд з такими моделями, як Peugeot E-2008, Volvo EX30, Mini Aceman та Smart #1
Інтер’єр відрізняється мінімалістичним і футуристичним дизайном, що включає в себе технології, які зазвичай зустрічаються в дорожчих сегментах. Він має цифрову панель, що складається з 12,3-дюймової панелі приладів, 12,3-дюймового інформаційно-розважального дисплея та окремого 5-дюймового сенсорного екрану для клімат-контролю, розташованого між ними. Більшість кнопок зручно розміщені на кермі, і лише кілька фізичних елементів керування розташовані на панелі приладів
Центральна консоль має практичні відсіки для зберігання речей та висувний столик, який можна використовувати, коли автомобіль стоїть на місці. У салоні електромобіля можуть розміститися п’ять пасажирів, є місткий 460-літровий багажник, а також 25-літровий бардачок. Залишаючись вірною сучасним тенденціям, Kia використовує для оббивки салону екологічні матеріали, включаючи перероблену тканину та перероблений пластик
Kia EV3 побудований на платформі E-GMP, має 400-вольтову архітектуру, і пропонує один електродвигун і два варіанти батарей на старті. Стандартна модель має батарею ємністю 58,3 кВт-год, тоді як варіант Long Range оснащується більшою батареєю ємністю 81,4 кВт-год. Останній варіант забезпечує приблизно 600 км пробігу, що перевершує аналогічні за розміром електромобілі конкурентів. Більше того, при підключенні до швидкого зарядного пристрою така батарея може зарядитися з 10 до 80% всього за 31 хвилину (при швидкості зарядки 128 кВт)
Єдиний електродвигун генерує 201 к.с. (150 кВт) і 283 Нм крутного моменту. Kia заявляє, що EV3 розганяється від 0-100 км/год за 7,5 секунд і може похвалитися максимальною швидкістю 170 км/год. У майбутньому модельний ряд буде розширено за рахунок більш потужної Kia EV3 GT з модернізованим шасі
Kia EV3 дебютує на рідному корейському ринку в липні цього року, а в другій половині 2024 року відбудеться запуск продажів у Європі та Великобританії. Також підтверджено вихід електромобіля в Північній Америці, де він з’явиться наприкінці 2025 або на початку 2026 року за ціною від $30 000 до $35 000. Потім Kia планує представити седан EV4 та менший кросовер EV2 для європейського ринку