Kia представила абсолютно новий EV3, останній член своєї повністю електричної родини кросоверів, який буде пропонуватися на світових ринках, включаючи Європу та США. Субкомпактний позашляховик з сучасним дизайном обіцяє запас ходу WLTP до 600 км у версії Long Range
Серійний Kia EV3 зовні дуже схожий на минулорічний концепт, та на флагманський EV9. У нього злегка змінені світлодіоди, оновлені бампери, звичайні дзеркала заднього виду та товстіші стійки. Окрім базової версії, Kia також показала нам комплектацію GT-Line, яка відрізняється більш спортивними бамперами та іншими легкосплавними колісними дисками. Досить обтічний кузов і пласке днище сприяють зниженню коефіцієнта аеродинамічного опору до 0,267 Сх

EV3 має довжину 4300 мм, ширину 1850 мм і висоту 1560 мм, а колісна база складає 2680 мм. Порівняно з іншими моделями Kia, EV3 на 105 мм довший за e-Soul і на 120 мм коротший за e-Niro. Такі розміри ставлять його в самий центр європейського сегменту B-SUV (компактних кросоверів), поряд з такими моделями, як Peugeot E-2008, Volvo EX30, Mini Aceman та Smart #1
Інтер’єр відрізняється мінімалістичним і футуристичним дизайном, що включає в себе технології, які зазвичай зустрічаються в дорожчих сегментах. Він має цифрову панель, що складається з 12,3-дюймової панелі приладів, 12,3-дюймового інформаційно-розважального дисплея та окремого 5-дюймового сенсорного екрану для клімат-контролю, розташованого між ними. Більшість кнопок зручно розміщені на кермі, і лише кілька фізичних елементів керування розташовані на панелі приладів

Центральна консоль має практичні відсіки для зберігання речей та висувний столик, який можна використовувати, коли автомобіль стоїть на місці. У салоні електромобіля можуть розміститися п’ять пасажирів, є місткий 460-літровий багажник, а також 25-літровий бардачок. Залишаючись вірною сучасним тенденціям, Kia використовує для оббивки салону екологічні матеріали, включаючи перероблену тканину та перероблений пластик

Kia EV3 побудований на платформі E-GMP, має 400-вольтову архітектуру, і пропонує один електродвигун і два варіанти батарей на старті. Стандартна модель має батарею ємністю 58,3 кВт-год, тоді як варіант Long Range оснащується більшою батареєю ємністю 81,4 кВт-год. Останній варіант забезпечує приблизно 600 км пробігу, що перевершує аналогічні за розміром електромобілі конкурентів. Більше того, при підключенні до швидкого зарядного пристрою така батарея може зарядитися з 10 до 80% всього за 31 хвилину (при швидкості зарядки 128 кВт)
Єдиний електродвигун генерує 201 к.с. (150 кВт) і 283 Нм крутного моменту. Kia заявляє, що EV3 розганяється від 0-100 км/год за 7,5 секунд і може похвалитися максимальною швидкістю 170 км/год. У майбутньому модельний ряд буде розширено за рахунок більш потужної Kia EV3 GT з модернізованим шасі

Kia EV3 дебютує на рідному корейському ринку в липні цього року, а в другій половині 2024 року відбудеться запуск продажів у Європі та Великобританії. Також підтверджено вихід електромобіля в Північній Америці, де він з’явиться наприкінці 2025 або на початку 2026 року за ціною від $30 000 до $35 000. Потім Kia планує представити седан EV4 та менший кросовер EV2 для європейського ринку
Читати далі
Схожі записиFord, один з гігантів автомобільної індустрії, нещодавно отримав солідний державний кредит і з розмахом взявся за будівництво заводів для акумуляторів електромобілів. Але, як часто буває в бізнесі, вітер змінився — і тепер усе перевертається з ніг на голову. Партнерство з корейською компанією SK On, фактично розвалилося. Чому так сталося і що це означає для майбутнього […]
13 Грудня 2025
Скромний на вигляд Volkswagen Beetle здатен розганятися до 100 км/год швидше, ніж Porsche 911 GT3. Усе завдяки тому, що під скромним класичним кузовом ховається сучасна електрична начинка, про яку важко здогадатися з першого погляду Електрична тяга відкрила нові можливості для тюнінгу Інженери тепер можуть вкладати серйозну потужність у машини, які ніколи не проєктувалися для швидкої […]
13 Грудня 2025
BMW оновлює керівництво спортивного підрозділу M у момент, коли бренд готується до серйозних змін. Компанія поступово переходить до електрифікації, і кадрові рішення напряму пов’язані з цим курсом Новим керівником BMW M став Александер Карайлович Саме він відповідав за створення BMW XM — однієї з найбільш суперечливих моделей в історії M. Автомобіль став першим самостійним проєктом […]
13 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі