Новий лондонский даблдекер може стати китайським
Двоповерховий автобус BYD BD11 має чотири ступичні електродвигуни, масивну батарею Blade на 532 кВт-год і – це головний претендент на заміну класчного британського даблдекера
Якщо новим лондонським автобусом стане BYD, то навіть ті британці, які не мають водійських прав, зможуть їздити на роботу в китайському електромобілі. BYD BD11 – це повністю електричний двоповерховий автобус, який був спеціально розроблений для столиці Великобританії і, якщо фірма виграє контракт, повинен надійти в експлуатацію пізніше цього року та замінити знамениті лондонські гібридні автобуси Routemaster, оскільки місто переходить на повністю електричний парк муніципального транспорту. Згодом з’являться різні версії для інших міст та регіонів
Оснащений гігантським акумулятором на 532 кВт-год з власною технологією BYD Blade, BD11 може проїхати до 400 миль (644 км) на одному заряді, повідомляє Autocar, хоча модульна структура акумулятора означає, що можуть бути версії з меншими батареями, якщо оператори вирішать, що їм не потрібен такий великий діапазон
Зарядка батареї ємністю 532 кВт-год займе всього пару годин завдяки швидкості зарядки в 500 вольт і можливості поповнення заряду через пантограф (пантограф і система контактної мережі – це сукупність механічних пристроїв, які утворюють електричний ланцюг, що повинен підтримувати певне контактне зусилля) або подвійній зарядці, яка дозволяє під’єднати два зарядних дроти одночасно
Таки швидкість заряджання – не єдина технологічна особливість. BD11 використовує чотири ступичні електродвигуни для передачі енергії на колеса, має активну підвіску і навіть забезпечує безпеку пасажирів завдяки використанню функцій допомоги водієві, які зазвичай зустрічаються в автомобільному світі, наприклад, автоматичне екстрене гальмування
BYD заявляє, що він єдиний виробник NEV (транспортних засобів на нових джерелах енергії), який розробляє власні двигуни, акумулятори, чіпи і системи управління, що дає їй набагато більше контролю над постачанням і виробництвом, ніж іншим компаніям. Компанія стверджує, що на дорогах Великобританії вже працює 1800 електробусів BYD, які проїхали 80 мільйонів миль (130 мільйонів кілометрів), що еквівалентно скороченню викидів CO2 на 137 мільйонів тонн