Електрична епоха для Land Rover стає все ближчою: бренд розкрив нові подробиці про свій перший повністю електричний Range Rover. І судячи з характеристик, новинка готова не просто відповідати очікуванням – а й перевершувати навіть бензинові флагмани
Випробування на межі можливостей
Прототипи Range Rover Electric вже пройшли другу серію суворих тестів на півночі Європи, подолавши понад 72 000 кілометрів у складних зимових умовах. Одним із ключових напрямків перевірки стала робота нової системи терморегулювання ThermAssist, яка знижує споживання енергії на обігрів до 40%. У мороз до -10°C система відновлює тепло для обігріву кабіни та батареї, дозволяючи збільшити запас ходу навіть за екстремальних температур
Land Rover також ретельно налаштовував пневматичну підвіску і режим руху “однією педаллю”, коли уповільнення відбувається завдяки рекуперативному гальмуванню. Відмінність у тому, що система інтегрована з фірмовим комплексом Terrain Response, дозволяючи зробити новий електро-Range Rover справжнім “позашляховиком без компромісів”
Потужність, яка змушує переглянути уявлення про електрокросовери
Під капотом – власна розробка Land Rover: батарея на 117 кВт-год, створена і зібрана всередині компанії. Компактний подвійний стек зі 344-х призматичних елементів оптимізований для максимальної щільності енергії, великої дальності ходу та швидкого заряджання
А тепер до головного: новий електричний Range Rover оснащено двомоторною повнопривідною системою із загальною потужністю 542 к.с. і 849 Нм крутного моменту. Ці цифри перевершують навіть бензинову версію P530 із її 4,4-літровим V8 твін-турбо на 523 к.с. і 749 Нм
Технологія Intelligent Driveline Dynamics дозволяє варіювати крутний момент на задній осі в діапазоні від 0% до 100%, миттєво реагуючи на зміну умов дорожнього покриття. Реакція системи займає всього 50 мілісекунд – у сто разів швидше за традиційні автомобілі з ДВЗ. Це гарантує небачену раніше чутливість і безпеку як на шосе, так і на бездоріжжі
Характер Range Rover залишився незмінним
Інженери JLR зберегли “фірмовий” характер Range Rover, підвищивши жорсткість кузова та відгуки на дії водія. Як зазначає директор із розробки транспортних засобів Matt Becker, поєднання класичних елементів з інноваційними технологіями дозволило створити електричний SUV, який за відчуттями залишається справжнім Range Rover
Офіційна прем’єра серійної версії відбудеться найближчим часом. Очікування високі: розкіш, технології і справжній драйв – усе це обіцяє новий Range Rover Electric. І він готується підняти планку в класі люксових електрокросоверів так само високо, як колись підняв її бензиновий оригінал
Читати далі
Схожі записиКонцепт Dacia Hipster переосмислює саму суть народного транспорту, пропонуючи мінімалістичний електромобіль, який об’єднує простоту, розумність і турботу про довкілля Його створено не для того, щоб вражати розкішшю, а щоб зробити електромобільність справді доступною. Крихітний за розмірами — навіть менший за японські кей-кари — Hipster має лаконічний блочний дизайн, модульний інтер’єр і неймовірно легку конструкцію масою […]
7 Жовтня 2025Mercedes-Benz та Hot Wheels об’єднали зусилля, щоб створити агресивний та унікальний концепт CLA Унікальний екземпляр отримав попереджувальну етикетку для дорослих, адже він віддає шану безмежній уяві дитинства, коли литі машинки масштабу 1:64 були не просто іграшками, а запрошенням до мрій про швидкість. Співпраця відбулася у рамках серії «Class of Creators» Агресія та ретро-футуризм Спортивний концепт […]
7 Жовтня 2025Автомобільна індустрія останніми роками змагається за розмір екранів — що більше, то краще Та серед цього цифрового буму з’являються моделі, які йдуть проти течії. Один із таких винятків — новий Opel Frontera, який у базовій комплектації не має навіть елементарної інформаційно-розважальної системи. Фото, опубліковане користувачем Reddit у Німеччині, показало порожнє місце на центральній консолі, де […]
7 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі