Електрична епоха для Land Rover стає все ближчою: бренд розкрив нові подробиці про свій перший повністю електричний Range Rover. І судячи з характеристик, новинка готова не просто відповідати очікуванням – а й перевершувати навіть бензинові флагмани
Випробування на межі можливостей
Прототипи Range Rover Electric вже пройшли другу серію суворих тестів на півночі Європи, подолавши понад 72 000 кілометрів у складних зимових умовах. Одним із ключових напрямків перевірки стала робота нової системи терморегулювання ThermAssist, яка знижує споживання енергії на обігрів до 40%. У мороз до -10°C система відновлює тепло для обігріву кабіни та батареї, дозволяючи збільшити запас ходу навіть за екстремальних температур
Land Rover також ретельно налаштовував пневматичну підвіску і режим руху “однією педаллю”, коли уповільнення відбувається завдяки рекуперативному гальмуванню. Відмінність у тому, що система інтегрована з фірмовим комплексом Terrain Response, дозволяючи зробити новий електро-Range Rover справжнім “позашляховиком без компромісів”
Потужність, яка змушує переглянути уявлення про електрокросовери
Під капотом – власна розробка Land Rover: батарея на 117 кВт-год, створена і зібрана всередині компанії. Компактний подвійний стек зі 344-х призматичних елементів оптимізований для максимальної щільності енергії, великої дальності ходу та швидкого заряджання
А тепер до головного: новий електричний Range Rover оснащено двомоторною повнопривідною системою із загальною потужністю 542 к.с. і 849 Нм крутного моменту. Ці цифри перевершують навіть бензинову версію P530 із її 4,4-літровим V8 твін-турбо на 523 к.с. і 749 Нм
Технологія Intelligent Driveline Dynamics дозволяє варіювати крутний момент на задній осі в діапазоні від 0% до 100%, миттєво реагуючи на зміну умов дорожнього покриття. Реакція системи займає всього 50 мілісекунд – у сто разів швидше за традиційні автомобілі з ДВЗ. Це гарантує небачену раніше чутливість і безпеку як на шосе, так і на бездоріжжі
Характер Range Rover залишився незмінним
Інженери JLR зберегли “фірмовий” характер Range Rover, підвищивши жорсткість кузова та відгуки на дії водія. Як зазначає директор із розробки транспортних засобів Matt Becker, поєднання класичних елементів з інноваційними технологіями дозволило створити електричний SUV, який за відчуттями залишається справжнім Range Rover
Офіційна прем’єра серійної версії відбудеться найближчим часом. Очікування високі: розкіш, технології і справжній драйв – усе це обіцяє новий Range Rover Electric. І він готується підняти планку в класі люксових електрокросоверів так само високо, як колись підняв її бензиновий оригінал
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі