Електрична епоха для Land Rover стає все ближчою: бренд розкрив нові подробиці про свій перший повністю електричний Range Rover. І судячи з характеристик, новинка готова не просто відповідати очікуванням – а й перевершувати навіть бензинові флагмани
Випробування на межі можливостей
Прототипи Range Rover Electric вже пройшли другу серію суворих тестів на півночі Європи, подолавши понад 72 000 кілометрів у складних зимових умовах. Одним із ключових напрямків перевірки стала робота нової системи терморегулювання ThermAssist, яка знижує споживання енергії на обігрів до 40%. У мороз до -10°C система відновлює тепло для обігріву кабіни та батареї, дозволяючи збільшити запас ходу навіть за екстремальних температур




Land Rover також ретельно налаштовував пневматичну підвіску і режим руху “однією педаллю”, коли уповільнення відбувається завдяки рекуперативному гальмуванню. Відмінність у тому, що система інтегрована з фірмовим комплексом Terrain Response, дозволяючи зробити новий електро-Range Rover справжнім “позашляховиком без компромісів”
Потужність, яка змушує переглянути уявлення про електрокросовери
Під капотом – власна розробка Land Rover: батарея на 117 кВт-год, створена і зібрана всередині компанії. Компактний подвійний стек зі 344-х призматичних елементів оптимізований для максимальної щільності енергії, великої дальності ходу та швидкого заряджання

А тепер до головного: новий електричний Range Rover оснащено двомоторною повнопривідною системою із загальною потужністю 542 к.с. і 849 Нм крутного моменту. Ці цифри перевершують навіть бензинову версію P530 із її 4,4-літровим V8 твін-турбо на 523 к.с. і 749 Нм
Технологія Intelligent Driveline Dynamics дозволяє варіювати крутний момент на задній осі в діапазоні від 0% до 100%, миттєво реагуючи на зміну умов дорожнього покриття. Реакція системи займає всього 50 мілісекунд – у сто разів швидше за традиційні автомобілі з ДВЗ. Це гарантує небачену раніше чутливість і безпеку як на шосе, так і на бездоріжжі

Характер Range Rover залишився незмінним
Інженери JLR зберегли “фірмовий” характер Range Rover, підвищивши жорсткість кузова та відгуки на дії водія. Як зазначає директор із розробки транспортних засобів Matt Becker, поєднання класичних елементів з інноваційними технологіями дозволило створити електричний SUV, який за відчуттями залишається справжнім Range Rover
Офіційна прем’єра серійної версії відбудеться найближчим часом. Очікування високі: розкіш, технології і справжній драйв – усе це обіцяє новий Range Rover Electric. І він готується підняти планку в класі люксових електрокросоверів так само високо, як колись підняв її бензиновий оригінал
Читати далі
Схожі записиВін і далі має квадратний силует і можливість розмістити в салоні п’ять або сім людей, проте тепер розпочинає свій життєвий цикл як повністю електрична модель. Фактично GLB замінює EQB і на старті пропонується лише у вигляді електромобіля. Гібридні версії з’являться пізніше, адже компанія не відмовляється від багатоваріантної лінійки та поступово переходить до змішаної стратегії — […]
8 Грудня 2025
Vision Meta Turismo нагадує електричний Stinger Низький, стрімкий і з характером, який свого часу зробив Stinger улюбленцем багатьох автомобілістів. Після зняття моделі з виробництва у 2023 році постійно з’являлися чутки про можливу заміну, і нинішній концепт знову підігрів інтерес до цієї теми Президент Kia Хо-сун Сон минулого року натякав, що нова електрифікована інтерпретація Stinger справді […]
8 Грудня 2025
Компанія активно рухається у напрямку безпілотних перевезень і співпрацює з великою кількістю партнерів у США та за кордоном. Одним із головних проєктів став тристоронній союз Uber, Lucid та Nuro: Uber планує використовувати безпілотний модуль Nuro на понад 20 тисячах електрокросоверів Lucid Gravity, а в межах угоди також інвестує $300 мільйонів у Lucid Перші такі авто […]
8 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі